Aikuinen, onko sinulla kontrolloiva äiti?
Jos hänelle sanoo jonkin itseä koskevan ilmoitusluonteisen asian, se ei käy, ja hän yrittää pyörtää asian kymmenen kertaa.
Onko tuttua?
Kommentit (11)
On, mutta ei kontrolloi minua enää. Suhteemme on nykyään minun ehdoillani, jos hän haluaa olla tekemisissä niin pitää typeryydet omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on...💔😥😭
Ei mitään sydämen kuvia. Ap
On mutta ensin suuttuu ja sitten alkaa itkeä, en yleensä kerro hänelle asioitani
Varmaan "aikuinen" tässä tarkoittaa 20-vuotiasta ? Ei 50 -vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan ihan keski-ikäisistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kontromlifriikit äidit eivät tapojaan muuta lapsen aikuistuessa. Niinpä minä muutin omat tapani, enkä enää kertonut omia asioitani vaan lähinnä vain "on ilmoja pidellyt" tyyppisiä.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit vilkaise peiliin jos et normaalisti ole itsenäistynyt. Puhuipa nyt äitisi mitä tahansa.
Jos et ole hänen eläkkeestään riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit vilkaise peiliin jos et normaalisti ole itsenäistynyt. Puhuipa nyt äitisi mitä tahansa.
Hän se minulta vie rahaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kontromlifriikit äidit eivät tapojaan muuta lapsen aikuistuessa. Niinpä minä muutin omat tapani, enkä enää kertonut omia asioitani vaan lähinnä vain "on ilmoja pidellyt" tyyppisiä.
-ohis
No kai ny olidi vähän typerää lärpättää kuin 8- vuotias aikuisena omat ja lastensa asiat äitikullalle.
Minä en edes tahdo tietää kuin normaalit pääasiat. Osoitteenmuutokset, ylppärijuhlat, lastensa yliopiston valinta, vakava sairaus kerrottiin. Ja jos jotain kertovat en ota kantaa. Ajakoot volvolla tai ladalla, hehän ovat oIKeasti AIKUISIA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän se minulta vie rahaa. Ap
Outo suhde sit tuokin. Etkö voi sitten auttaa aikuisen lailla asumaan esimerkiksi tulojensa mukaisesti?
En ymmärrä näitä symbiooseja. Silti näin kaikki aikuiset lapset viikonloppuna mutta kukaan ei kontrolloi ketään eikä ole riioouvainen minusta, toisistaan enkä minä heistä. Enhän minäkään puhu kaikkia asioitani heille ja pitkästytä niillä heitä.
Valitettavasti on...💔😥😭