Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla erilliset työvaatteet?

Vierailija
01.09.2025 |

Vai käytätkö töissä samoja vaatteita, kuin muutenkin? Itselläni toimistolla omat kengät, jotka aika usein vaihdan. Muuten olen samoissa vaatteissa mitä muutenkin käytän.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kotivaatteilla menen.

T. Jätevesiviemärisukeltaja

Vierailija
22/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä työnantajan paita, hame ja esiliina, kotona omat vaatteet ja oma esillina. 

- piikana töissä ja kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on töissä hollannikkaat.

Joskus 90-luvulla oli hollannikkaat. Nykyään sandaalit. Muuten samat vaatteet, kuin muutenkin.

Vierailija
24/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa, että on, mutta nytkin mulla on työlegginssit mekon alla :D 

Vierailija
25/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä työnantajan paita, hame ja esiliina, kotona omat vaatteet ja oma esillina. 

- piikana töissä ja kotona

Mä tarttisin kotiin esiliinan, mutta ne niin rumia nykyään niin jäänyt hankkimatta

Vierailija
26/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Välillä vtuttaa kiskoa aamulla päälle omat vaatteet, töissä taas riisua ja pukea työvaatteet, sama toisinpäin, kun töistä lähtee. Ja mulla erikseen vielä hieman "paremmat" työmatkavaatteet, (kuljen julkisilla) jotka sitten taas riisun kotona ja vaihdan kotikuteet. Arki yhtä pukemista ja riisumista. :) 

Vierailija
27/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pukeudun siistimmin ja muodollisemmin. Suorat housut tai siistit farkut, harvemmin joku mekkp tai hame. Yläosana paitapusero tai joskus yksivärinen teepaita ja villatakki. Talvella sisäkengät. Kotona vaihdan verkkareihin ja teepaitaan, rintsikat ehdottomasti pois ja villasukat jalkaan.

Vierailija
28/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Kotiin päästyäni laitan työ- ja työmatkavaatteet tuulettamaan parvekkeelle. Ajan ympäri vuoden pyörällä ja hiki ehtii tulla. Työvaatteet menee kevyesti viikon, kun niitä tuulettaa. Töissä en hikoile. Kotona mukavissa vaatteissa. 

Vierailija
29/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vaatteet töissä. Hajusteyliherkille ikävä ettei työnantaja tarjoa työvaatteita eikä pesuaineita.

Vierailija
30/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun alasti aina töissä tietenkin. Ei kai kukaan vaatteet päällä tee töitä?

Vierailija
31/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, siistimpi puku. Itse ostin seppälästä omilla rahoilla.

Vähän parempaa Seppälää päälle töihin siis.

Vierailija
32/32 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen toimistotyötä ja satunnaisesti edustan työnantajaani erinäköisissä tapahtumissa ja asiakastapaamisissa. 

Tavallaan on erilliset työvaatteet, sillä en vapaalla juuri käytä pikkutakkeja, suoria housuja tai kauluspaitoja.

Toisaalta sitten jos vapaa-ajalla pitää näyttää siistiltä, mennään vaikka perhejuhliin tai teatteriin niin sieltä työvaatehyllyltä ne päälle pantavat yleensä löytyvät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme