Onko sulla erilliset työvaatteet?
Vai käytätkö töissä samoja vaatteita, kuin muutenkin? Itselläni toimistolla omat kengät, jotka aika usein vaihdan. Muuten olen samoissa vaatteissa mitä muutenkin käytän.
Kommentit (32)
Ihan normaalit vaatteet. Tosin etäpäivinä rennommat kuin toimistolla (toimistolle en lähde urheilutrikoissa ja villasukissa).
Huppari+farkut menee niin töissä kuin vapaalla. Töissä toki erikseen työkengät.
On. Minulla on työvaatteet, joilla tulen töihin, vaihdan tietysti sisäkengät. Olen asiantuntija ja tapaan aika monenlaisia ihmisiä ja minulle on tärkeä että annan ammattimaisen kuvan itsestäni ja yrityksestämme.
Minulla on myös kotivaatteet, jotka vaihdan päälle, ei tulisi kuuloonkaan istua kotisohvalle housuilla, joilla olen istunut esim ravintolassa. En halua kantaa muiden hiuksia ja muuta kotiini.
Ja tietysti harrastus, ulkoilu ja muut vaatteet. Pointtina on hygienia, sopivuus ja edustavuus.
On, siistimpi puku. Itse ostin seppälästä omilla rahoilla.
On erilliset ulkonakäymisvaatteet, ja kun tulen kotia niin riisuudun alasti, käyn vaa'alla ja vaihdan kaikki alusvaatteita myöten, pikkarit aina puhtaat, jotta voi mennä kolmetkin saman päivän aikana.
Periaatteessa ei ole erikseen työvaatteita. Housut saatan vaihtaa kotiin tullessa mukavampiin, ja kaikkein rönttöisimpiä huppareita ei tule toimistolla käytettyä.
Erikseen on ne päivät, kun käyn työmaalla, silloin on turvakengät, huomiovaatteet ym. Työmaalla käymisen mahdollisuus vaikuttaa työpukeutumiseen siten, että en oikeastaan ikinä käytä töissä hametta tai lyhytlahkeisia housuja. Harvoin kyllä niitä kotonakaan käyttäisin kesäkautta lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Aika vanha puku sitten jo.
työaikana pitää olla puku, vapaalla haalarit. Se puku on pakko, haalarit mieluisat kun tykkään tehdä kaikkea, nyt on talonrakennus loppusuoralla
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain vielä Seppälä, vai oliko vitsi.
Kyllä on, mutta ne eivät ole toimistovaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on töissä hollannikkaat.
mun ainoa erllinen työvaate on puukengät jotka vaihdan, ellen mene töihin kevyissä kengissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain vielä Seppälä, vai oliko vitsi.
On minullakin vaatteita jotka olen ostanut Seppälästä. Ei vaatteet katoa vaikka myymälät häviäisivät.
Osittain. Työkengät on, koska ne pitää olla turvakengät. Ja sitten käytän yleensä huomiohupparia tai huomiotakkia. Kesällä jos tosi kuuma niin huomioliiviä. Kengät, huomioliivi ja huomiotakki on työnantajalta. Housutkin olisi mutta en tykkää niistä.
On koska työntantaja niin vaatii. Ei sillä että omia vaatteitani haluaisinkaan sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hankittu Anttilasta.
On.
Blazer on toimistossa naulakossa. Kiskon sen joka aamu päälle.
Pesen viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
On.
Blazer on toimistossa naulakossa. Kiskon sen joka aamu päälle.
Pesen viikonloppuisin.
Samoin pikkukengät on toimistolla.
Työnantaja vaatii pukua ja koppalakkia. Olen Lentokoneen kapteeni.
On, työnantajan antamat.