Haluan asua kerrostalossa.
Olenko huono ihminen?
Rahasta ei ole kiinni. Olen kuitenkin niin laiska että omakotitaloon joutuisin palkkaamaa henkilökuntaa ja sitä en halua tehdä.
Muita?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei oo varaa omaan taloon.
Tällä mun töölöläiskaksion hinnalla saa varmaan omakseen omakotitalon joka puolelta paitsi parista suurimmasta kaupungista.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi, minä oon luhtitalon alempi kerros, piha on pieni niin jaksaa hoitaa, kerrostaloissa tullut aina jotain ongelmaa, meteli, huumehörhöt, haukkuvat koirat.
Tottakai viihtyvyys riippuu siitä, minkä tasoisesta kertostalosta asunnon hankit. Meillä ei ole huumehörhöjä, meteliä, haukkuvia koiria - pakkoko mihinkään asosiaalitaloon olisi muuttaa?
Minusta on ihanaa, kun joku muu (maksamamme) leikkaa nurmikon ja pensaat, pitää huolta leikkipaikasta keinuineen, liukumäkineen ja hiekkalaatikkoineen, luo lumet ja hiekottaa, pesee rapun - ikkunoita myöden, tarvittaessa korjaa, vaihtaa, maalaa. Minun ei tarvitse sitten mistään sellaisesta huolehtia.
Tykkään myös, vuokraan sisältyy lämmitys, huolto, pesutupa ja saan asumistukea. Vuokrakin on edullinen.