Anna-lehti: Teemu Keskisarja ei ole käynyt armeijaa
https://anna.fi/ihmiset/teemu-keskisarja-on-historioitsijoiden-rock-tah
Mutta muita haluaa leimata heikoksi.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Keskisarja on tosi hyvä historioitsija. Sen sijaan kansanedustaja Keskikalja on ihan käsittämättömän surkea politiikko.
Ja sinä käsittämättömän surkea kommentoija, kun lauot mielipiteitäsi ilman perusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläri 😆
Onko hän huonompaa ainesta?
Ei ainakaan koulutuksensa perusteella.
Eli haluaako perussuomalaiset siis Suomeen lisää yliopistoissa maleksivia humppahumanisteja? Hekö ovat ihmiskunnan kermaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli aloittajan pointti? Onko vasemmistolla ajatus, että oikeistolainen hylkää hyvän poliitikon, koska tämä ei ole käynyt armeijaa? (no ne on sellaisia isänmaallisia niin tää on hyvä oljenkorsi)
Halla-aho, Vigelius, Keskisarja yrittävät muita sanoa heikoiksi tulokkaiksi mutta tosipaikan tullen he eivät edes puolusta maata eivätkä ole käyneet inttiä.
Mitä tarvittavia lähtöjä se intti antaa jos sen on käyneetkin kaikki tämän päivän löysämul..t. Näköjään Suomi osataan ajaa rapakuntoon ilman armeijaa ja kertausharjoituksia. Luulen että meidän kaikkien etu on se, että Suomi turvataan sisältä päin niin kuin Keskisarja, Halla-Aho, Vikelius ja Purra asiaansa tarttuvat. Mutta kun hallitusta/eduskuntaa johdetaan meren takaa niin menohan on sen mukaista. Käännetään takkia ja jopa sen väriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei ole ehkä hyväksytty, jos hänellä on ollut jokin krooninen syy mikä estää asepalveluksen suorittamisen.
Pää ei kestänyt? Vai alkoholismi? Huhutaan että ajeli pikku autolla pitkin käytäviä.
Itse kertoi ettei pää kestänyt , sai d paperit ja hullunpaperit,,..näin itse kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei ole ehkä hyväksytty, jos hänellä on ollut jokin krooninen syy mikä estää asepalveluksen suorittamisen.
Krooninen syy.Omien puheiden mukaan saanut kutsunnoissa hullunpaperit.
Tyypillistä persuilla
Laiska vassari ei ole oikea ihminen kommentoimaan mitään eikä arvostelemaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi kova motivaatio jollain Suomessa syntyneellä intin käyneellä somalilla puolustaa tuotakin sankaria kun ryssäkkä ryntää rajan yli :D
Mikä tahansa hässäkkä, niin somalit rikkoisi näyteikkunat ja varastaisi kaupoista kaiken minkä kantaa voi. Niin että mene sinä vaan taputtelemaan niitä somaleita päähän.
Löysät leuat ja lantionpohjan lihakset ovat yhtälailla valtavia turn-offeja.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on varmaan mamumies, kun niin innokkaasti puolustaa tätä heikompaa ainesta. Tai sitten ylipäänsä nettosaaja, kun niillä toisten rahoilla on aina helppoa syleillä koko maailmaa.
Aivan. On väärin kertoa, että muut heikkolaatuisiksi maininnut poliitikko ei ole käynyt armeijaa. Sillä ei ole väliä, joten sitä ei pidä mainita vaikka itse olisikin sen julkisuuteen kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää ei kestänyt? Vai alkoholismi? Huhutaan että ajeli pikku autolla pitkin käytäviä.
Itse kertoi ettei pää kestänyt , sai d paperit ja hullunpaperit,,..näin itse kertoi.
Millähän papereilla Halla-aho Tynkkynen vapautettiin armeejasta...????🤭🤭🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläri 😆
Onko hän huonompaa ainesta?
Ei ainakaan koulutuksensa perusteella.
Eli haluaako perussuomalaiset siis Suomeen lisää yliopistoissa maleksivia humppahumanisteja? Hekö ovat ihmiskunnan kermaa?
Mistä tuon keksit? Humppahumanistit istuvat rastat päässä Helsingin kadulla.
Mene ihmeessä mukaan
Moniko maahanmuuttaja tai viherpiipertäjä on?
-Miten tuo liittyy mihinkään???
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi kova motivaatio jollain Suomessa syntyneellä intin käyneellä somalilla puolustaa tuotakin sankaria kun ryssäkkä ryntää rajan yli :D
S: Tynkkynen on sivari.
Vierailija kirjoitti:
Löysät leuat ja lantionpohjan lihakset ovat yhtälailla valtavia turn-offeja.
Pistäpä kuvasi esille, niin katsotaan kuinka turn-off sinä itse olet. Vai etkö uskalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän niin kuin idolinsa Trump. Nyhverö, joka haluaa sortaa muita paikatakseen säälittävää itsetuntoaan.
M56, res. kapteeni
Vai että oikein reservin kapteeni ja 56 vuotias mies. Ja spämmää jollain vauviksella kesken työpäivän 😀
Voi voi, kun ei tarvitse käydä töissä, olen sijoittaja enkä edes asu teidän aikavyöhykkeellä. Ime siitä.
Okei. Testataas nyt sitten sitä sun tietämystä pörssimaailmasta aluksi ihan helpolla kyssärillä. Eli mainitse edes 3 Nokia-klusterin yhtiötä jotka olivat listattuna pörssiin vaan et niitä tuolta nykyisin löydä.
Huhuu. Tuleeko sitä vastausta vai ei. Ei taida olla edes tuo helposti googlattavissa vai mikä nyt mättää.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on aika ala-arvoista hyökätä tuolla tavoin politikon henkilöä kohtaan kun pitäisi kyetä keskustelemaan hänen esittämistä ajatuksista.
Tehdään näin heti, kun keskikalja esittää ensimmäisen ajatuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S: Tynkkynen on sivari.
Sehän on jo pitkään tiedetty fakta, että persuihin ajautuu ala-arvoinen aines. Tekopyhiä mussuttajia. Suoraselkäinen sivari ei voi olla nationalisti.
Vierailija kirjoitti:
Missä tuossa jutussa lukee että ei ole käynyt armeijaa?
Eduskunnan jäsenenä hänellä on esittely netissä. CV-osion teksti on erittäin lyhyt ja ytimekäs. Armeijan käymisestä ei missään kohtaa ole mainintaan puoleen jos toiseenkaan, siis koko esittelytekstissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on varmaan mamumies, kun niin innokkaasti puolustaa tätä heikompaa ainesta. Tai sitten ylipäänsä nettosaaja, kun niillä toisten rahoilla on aina helppoa syleillä koko maailmaa.
Aivan. On väärin kertoa, että muut heikkolaatuisiksi maininnut poliitikko ei ole käynyt armeijaa. Sillä ei ole väliä, joten sitä ei pidä mainita vaikka itse olisikin sen julkisuuteen kertonut.
Ihan vapaasti Annasta lukekaa. Onko koku kieltänyt? Turhaa lässytystä teiltä!
Tarvitseeko hänellä mahdollista armeijakokemusta ollakaan, sillä hänhän on historioitsijana kirjoittanut monen monta sotahistoriaan liittyvää teosta. Hänellä on laaja tietämys asioista.
Tyypillistä persuilla