Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
31.08.2025 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin kerran oudon puhelimen miehen housujen taskusta, kun laitoin housuja pyykkiin. Paljastui, että se oli kerännyt puhelimeen useiden kymmenien naisten numerot, joiden kanssa viestitteli ja paria tapailikin.

Tätä pelkään minäkin. En oikein muuta selitystä keksi ja olen miettinyt, onko käyttäytynyt oudosti. En oikeasti tiedä, pitäisikö miehelle alkaa katselemaan heti, kun tulee ovesta. Toinen vaihtoehto tietysti voi olla, että joku kävi täällä eilen, kun olin lenkillä. Mies oli toista tuntia siis yksin kotona, eikä maininnut, että vieraita olisi käynyt. Mutta silloinkin luulisi, että puhelimeen olisi soitettu?! ap

Ei munkaan mies mitenkään oudommin käyttäytynyt kuin aiemmin. Ehkä sillä oli sitten ollut niitä säätöjä koko suhteen ajan. Pieni vinkki: jos aiot esitellä puhelimen miehelle, ota sim-kortti ensin talteen, jos puhelin on niin vanha, että tallettaa numerot sim-kortille.

Vierailija
42/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita puhelin piiloon ja tarkkaile miehesi käytöstä.

Ensin useaksi päiväksi piiloon, sitten kasuaalisti johonkin keittiötasolle kun molemmat olette kotona. Jos mies ei tietäisi puhelimesta mitään, varmasti ihmettelisi ääneen, että mikä ihme tämä on. Jos taas tietää, keksii jonkun oudon selityksen. Poista vielä sim-kortti varmuuden vuoksi, niin saa lisää kuumoteltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaimon vanha puhelin. Hassua jos se löytäisi sen. Olisi tippaa vääntäen  pakko tunnustaa tapahtuneet tosiasiat: mulla on 2 pokemon go-profiilia ja käytän vaimon entistä puhelinta battleissa omani lisäksi. 

Olis siinä liitto koetuksella. 

Vierailija
44/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaverin puhelin se ei ole tai vanhemman? Mutta jos olisi miehen, voisi esittää että se on jonkun muun?

Vierailija
45/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes pylly oli kyllä oikein nussittava. Milloin voisin sen luurini tulla hakemaan?

M18

Vierailija
46/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli ulvoo ulkona ja sade piiskaa ikkunoita. Ap kuulee outoa värinää ja löytyy puhelimen joka ei ole hänen. 

Alkaa arvailu. Mikä on tämä outo luuri ja ennen kaikkea kenen?

Miten pitkälle ap uskaltaa mennä arvailussa ja tutkimuksissa jossa itse Hercule Poirot jää toiseksi. 

Mitä muuta ap löytää kodistaan? Piilotettuja polaroid kuvia naisista? Tuntemattomia koruja?

Paljastuuko ap:n puoliso sarjamurhaajaksi jolla on puhelimen lisäksi piilohuone kodissaan?

Vai mahtaako mysteeri luuri olla miehen jolla ottaa yhteyttä toisiin miehiin? Ehkä ap:n mies on löytänyt itsessään homo puolen ja kaipaa kovasti karvaista hanuria? Puhelimella Eki tai Markku voi viestittää ja voidaan sopia salaisia tapaamisia metsikössä?

Niin, mitähän kaikkea tämä salaperäinen luuri mahtaakaan meille paljastaa.... 

Vierailija
47/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin kerran oudon puhelimen miehen housujen taskusta, kun laitoin housuja pyykkiin. Paljastui, että se oli kerännyt puhelimeen useiden kymmenien naisten numerot, joiden kanssa viestitteli ja paria tapailikin.

Tämä. Onko miehesi kenties palomies? Tunnen muutaman jotka pitää sivuhoitoja varten toista puhelinta.

Vierailija
48/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex miesystävältä jäi kerran työkassi sohvalleni. Sielä myös värisi puhelin pitkin päivää. Laitoin viestiä miehelle jostain ihan kokeillakseni. Ei värissyt puhelin pussissa ja mies vastasikin viestiini. Olihan se sellainen järkytys, että ei sellaista soisi pahimmalle vihamiehellekkään. Mies tuli sitten muina miehinä töistä, ilm.olettaen etten tiedä mitään. Mitään ei puhunut toisesta puhelimesta joka oli kassissa. Kyllähän se suhde oli sillä taputeltu. 

Minulla oli työsuhdepuhelin, kun aloin tosissani etsiä uutta duunia. Hommasin vanhaan luuriin prepaid-liittymän, jonka numeron laitoin hakemuksiin. Sain työn ja unohdin koko luurin. Muutaman kuukauden päästä miesystäväni löysi sen, epäili vaikka mitä ja suhde loppui. Kerroin kyllä totuuden, mutta ei uskonut minua. 

Vierailija
49/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama tarina on ollut ennenkin. Laitoin linkin keskusteluun, mutta viesti on kadonnut. Sekin oli kaapin takana ja tullut neljä viestiä. 

Vierailija
50/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat sillä luurilla 112 ja kysyt mistä numerosta soitto tulee. Sanot että on hätätilanne, kuten onkin jos vähän liioitellaan. 

Hätäkeskusta ei saisi tällaisella kuormittaa. Mutta jos näppäinlukko on auki, sillä voi soittaa omaan puhelimeen  ja sitten selvittää numero. Tosin prepaidin numeroa ei saa selville. Myöskin kun kyseinen puhelin soi, miksei ap vastannut?

Vierailija
51/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sama tarina on ollut ennenkin. Laitoin linkin keskusteluun, mutta viesti on kadonnut. Sekin oli kaapin takana ja tullut neljä viestiä. 

😁😁😁😁

Lueppa ittekin tuo viestisi uudestaan,

kadonnut viesti oli kaapin takana ja siihen oli tullut neljä viestiä

😁😁😁😁

Vierailija
52/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Onko miehesi kenties palomies? Tunnen muutaman jotka pitää sivuhoitoja varten toista puhelinta.

Ja miten palomiehet liittyy tähän?

Vierailija
53/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mäkin muistan lukeneeni just saman tarinan jo vuosia sitten täältä.

Vierailija
54/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on saatavilla teknisiä ohjeita. Jos haluaa tietää mikä se on.

Vierailija
55/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mutta tulipa mieleen juice

🎶Beibi tule rokkaamaan

Kun jytämusa pelaa

Minä suoraan vien sinut nirvanaan

Muut kun seksioppaita selaa

Minä olen panomies (panomies, panomies)

Panomies hommat ties (panomies, panomies)

Poissa on arjen ies

Kun saapuu panopanomies! 🎶

Vierailija
56/69 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites etenee?

Vierailija
57/69 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää kotoa löydetty outo puhelin tosiaan ole jo palstalla aiemminkin nähty tarina? Vai kuinkas usein niitä puhelimia eri kotitalouksista löytyykään?

Vierailija
58/69 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordic noir -elokuvan alku.

Vierailija
59/69 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puhelin oli vieraassa autossa...etsin kauan enkä olisi ikinä löytänyt. pyysin kaveria soittaman siihen ja joku vastasi....se oli siinä autossa jossa oli kyydissä hetken aikaa paikasta toiseen kaverin kaverin kanssa... oli luiskahtanut taskusta auton lattialle josta puhelimeen vastaaja löysi sen, sattui juuri silloin olemaan autossa.Tästä jo vuosia aikaa, oli sellainen puikula, nokialainen joka helposti taskusta luisui. Ikinä ei olisi löytynyt jollei se kuski olisi autossa ollut silloin siihen soittaessa

Vierailija
60/69 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timmissä kunnossa olevalla viriilillä miehellä on paljon tarpeita, joita vain yksi nainen ei riitä tyydyttämään.