Aamulla töihin mutta olen vielä ihan juovukssa
Olen ottanut viiniä pullon longeroa siidriä aamulla konttoriin klo 8:3O mitä tekisitte tilanteessani :/
Kommentit (47)
Mitä jos söisit tukevasti, siis oikein lihaa kunnon annoksen ja sipulia siihen lisäksi ei valkosipulia. Aamulla peset itsesi huolellisesti jakurlaat kurkun.
Tee itsestäsi ylisiisti, jos olet nainen meikkaa kauniisti jos olet mies voit silti käyttää jotain tehostetta.
Et mainitse kuinka monta mitäkin laatua olet juonut ja milloin aloitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut pikku juomissa monesti sunnuntaina ja arki iltoina myös. Ja olen aina seuraavana aamuna työkunnossa. M37
Sinään et ymmärrä ettei haju lähde saman tien?
Lonkero ja kalja ei haise missään vaiheessa m37
Ai eikö?? Oletpa tietämätön.
N 55
En ole. Totta puhun
M37
Olin menossa kuntoutukseen, se oli paras asia mitä minulle on tapahtunut. Olin 5 kuukautta itsetuntoni kun oli heikko.
Siis illalla olin juonut pullon Sherryä ja aamulla siellä kuntoutuksessa mitattiin heti alkoholi. Minä kerroin juoneeni illalla - hölmö kun kerroin. Ja minulla ei ollut alkoholia veressä tulos olo 0. Mutta jouduin akvaarioon, eli kontrolliin kolmeksi yöksi. Minulla ei ikinä ollut krapulaa.
Ilen tyytyväinen kun olen päässyt kokonaan irti alkoholista. en edes maista.
Tilanteessasi toteaisin olevani vakavassa tilanteessa.
Jos alkoholinsa käyttöä ei pysty hallitsemaan ja ennakoimaan, on apu tarpeen.
Aamulla suihkun kautta, hajuvettä reilusti. Kaupan kautta hakemaan Sisu-pastilleja, Battery ja käsidesiä jota on pakko käyttää koko ajan, ei voi tulla sairaaksi, koska naapuriin on syntynyt vauva, jota on kutsuttu katsomaan.
Sisu ja käsidesi peittää hajun. Ehkä sellainen kuonokoppamaski vielä päälle
Muistoja tulee. Joo sunnuntain krapulan paranetelut meni usein mullakin tuohon. Sunnuntai-illalla huomasin, että sitähän on ihan kiva hiprakka päällä ja aivan kamala stressi kohta koittavasta maanantai-aamusta. Kun sen tiesi miten kamala siitä työpäivästä sitten tuleekaan. Niin ja miten pitkä, kun tuntuu ettei se krapulatyöpäivä koskaan pääty.
Onneksi lopetin läträämisen sitten kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla suihkun kautta, hajuvettä reilusti. Kaupan kautta hakemaan Sisu-pastilleja, Battery ja käsidesiä jota on pakko käyttää koko ajan, ei voi tulla sairaaksi, koska naapuriin on syntynyt vauva, jota on kutsuttu katsomaan.
Joo kukaanhan ei toki arvaa mistä on kyse kun syö Sisua ja valelee itseään viinalta haisevalla desillä.
No jos sinulla ei ole ennen ollut poissaoloja tai ongelmia töissä alkoholin takia niin minä soittaisin ihan suoraan pomolle aamulla ja sanoisin että nyt kävi niin nolosti että en pääse töihin kun olen krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sinisilmäisiä uskot ihmisten olevan?
Käsidesi, josta tulee korkeintaan minuutin ajan alkoholin haju on aivan eri haju kun ns vanhan viinan haju, joka puskee paitsi hengityksestä, myös ihon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut pikku juomissa monesti sunnuntaina ja arki iltoina myös. Ja olen aina seuraavana aamuna työkunnossa. M37
Sinään et ymmärrä ettei haju lähde saman tien?
Jos vähän Mynthonia ottaa, niin ei haise.
Olen ottanut viiniä nyt aamulla Anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä oli sarkasmia. Kaikista pahinta mitä voit tehdä on yrittäää vielä peittää krapulan hajua. Silloin se korostuu varmasti. Sisu, käsidesi ja hajuvesi yhdistettynä krapulaan, niin jo tietävät kaikki varmasti, että ongelma on paljon isompi kuin kukaan "tietää." Rehellinen suihku riittää ja sanominen, että on krapula. Peittely kertoo vain isoimmista ongelmista.
Mitenkähän tästä krapulasta pääsee eroon?
Kamala olo 🤢 miksi piti taas?
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut viiniä nyt aamulla Anteeksi
Mene heti AA!
Siis oletko juonut jo aamulla? Vai eilisiä? Ilmoita, että olet sairaana. Jos on eilisiä ja ei tarvitse ajaa, niin kyllä yhden krapulapäivän toimistolla kestää.
Saikku ei ole juopotteluun mikään ratkaisu. Kunnon pomo antaa potkut juopoille!!!