Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelu, jos nähdään kerran, pari kuussa, joskus ei sitäkään?

Vierailija
31.08.2025 |

Välimatkaa on, mutta ei sen enempää kuin 50 km. On ollut alusta lähtien tällaista, että tapaamiset on harvassa. Kesällä meni 6 viikkoa, ettei tavattu, kun molemmilla oli omat menot. Taitaa olla väljähtänyttä touhua? 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuosta on ns seurustelu kaukana 😳

Vierailija
22/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko erektion toimia tällaisessa suhde mallissa ? Jottai tartteis löytää mut pilli ei toimittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida olla kummallakaan kovin vahvaa kiinnostusta. Me tavattiin joka viikko, kun välimatkaa oli 300km. Oli kyllä raskasta se jatkuva reissaaminen.

Vierailija
24/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko erektion toimia tällaisessa suhde mallissa ? Jottai tartteis löytää mut pilli ei toimittele.

Mun ex mies ei ainakaan halunnut sekstailla. Vaikkei olisi nähty kuukausiin niin mies ei edes halannut. 2 vuotta kun oli mennyt jo ajat sitten ja ei mitään läheisyyttä niin minulle riitti. Tympeä seura ei riittänyt. 

Vierailija
25/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja x:llä välimatkaa 150 km. Aina välissä viikkojen tauko näkemisestä. Ollaan tästä puhuttu avoimesti joten siksi asia ei hierrä. Jos joku on tarkoitettu niin sitten tuo välimatka ei ole este vaan hidaste.

Vierailija
26/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Kyllähän seurustelevat parit saattavat asua eri maissakin väliaikaisesti.

Vierailija
27/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten "etäsuhteiden" ongelma on myös se, että useimmiten se tarkoittaa sitä, että mies tulee täysihoitoon naisen luokse. Sitten taas jos nainen menee miehen luokse, niin se tietää vaatteiden pesua, tiskien tiskaamista ja ylipäätään siivoamista. Eihän sellaisessa ole mitään järkeä. Itse vaan huomannut, että moni viisissäkymmenissä oleva mies haluaa tällaisen suhteen. 

N.52

Riippuu miehestä. Itse en ole ollut etäsuhteessa, mutta käytännön syiden takia nähtiin aiemmassa suhteessani miehen luona. Mies teki aina ruokaa, toi kahvia sänkyyn eikä todellakaan odottanut kotitöiden tekemistä. Joskus tosin kokkailtiin yhdessäkin. Itselleni olisi riittävä syy lopettaa suhde, jos toinen odottaisi minun tekevän luonaan kaikki kotityöt.

Vierailija
28/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on kummallekin sivusuhde, niin sitten ehkä saattaisi olla riittävä tapaamisväli, vaikka aika harvoin se on siinäkin tapauksessa. 

Vierailija
29/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Kyllähän seurustelevat parit saattavat asua eri maissakin väliaikaisesti.

Miten voi edes sanoa seurusteluksi jos 50 km on jo liikaa kuten AP:n tapauksessa? 

Vierailija
30/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me näemme miesystäväni kanssa pari kertaa kuukaudessa. Sopii meille. Puhelimessa puhutaan päivittäin. Välimatkaa on 100 km. Yhdessä on oltu jo vuosia. 

Vierailija
31/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi edes sanoa seurusteluksi jos 50 km on jo liikaa kuten AP:n tapauksessa? 

Liikaa kenelle? 🤔

Vierailija
32/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten "etäsuhteiden" ongelma on myös se, että useimmiten se tarkoittaa sitä, että mies tulee täysihoitoon naisen luokse. Sitten taas jos nainen menee miehen luokse, niin se tietää vaatteiden pesua, tiskien tiskaamista ja ylipäätään siivoamista. Eihän sellaisessa ole mitään järkeä. Itse vaan huomannut, että moni viisissäkymmenissä oleva mies haluaa tällaisen suhteen. 

N.52

Eipä ole noin meillä. Ei miehen siisteystaso ole kuten minun, mutta en todellakaan ala siellä siivoamaan tai tee muutakaan. Pidän itseäni vieraana, vaikka seurusteltu on vuosia. 

Vierailija
33/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaukosuhdessakaan nähdä niin usein. Eikö se ole ihmisten mielestä "aito suhde" .Onpa kummallista. Meillä ollut kumppanin kanssa rahatilanne sellainen, ettei pysty usein nähdä. Ihan aito suhde silti on. 

"pettää sua varmaan" Eli ihmisillä on oletus, jos oma kumpani on esim reissussa ja et ole häntä vahtimassa, niin hän automaattisesti pettää? Onpa outo! 

Vierailija
34/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse siedin tällaista aivan liian monta vuotta. Välimatkaa oli vain niitä.40 kilometriä, mutta miehen mielestä oli aina turha lähteä ajamaan. Vasta oikeastaan jälkikäteen tajusin, että jos on kiinnostusta niin ei kukaan vetoa tuollaiseen. Näimme muutaman kerran parissa viikossa. Lopulta se alkoi venymään jopa kuukaudeksi. Sitten minä vihelsin homman poikki.

Mikset itse lähtenyt ajamaan? 

Vierailija
35/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin 20 vuotta sitten, molemmilla lapset, teinit, asui kummallakin ihan täysin. Välimatkaa on ollut aina yli 100 km ja lähes joka vkl ja lomat vietetty yhdessä. Sehän siinä on huono puoli, että menee aina "kylään" toisen luo. Siellä on toisen tavarat. Ei tee mieli mennä kaapeille tai laatikoille ja aina puuttuu joku oma tavara. Jos päätettäis mennä salille, puuttuu sisäkengät. Uimaan, niin ei ookkaan uikkareita jne. Mut ei me haluta tätä muuttaa vaikka tilaisuus olisi. Taloudellisesti tyhmää mutta oma tupa, oma lupa.

Vierailija
36/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ihmetellyt tuota, että jos esim on erossa 3 kuukautta kumppanista, niin pelkona pitäisi olla se, että toinen nyt on pettämässä :D 

Vierailija
37/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa jos ei nähdä viikoittain. Alkaa helposti pikkuasiat ärsyttämään ja tulee helposti riitaa. Minulle tulee torjuttu olo.

Vierailija
38/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa kolminkertaisesti, nähdään joka toinen viikko, silloin vähintään koko viikonloppu yhdessä. En kyllä ymmärrä, miten jaksaisi olla viikkoja erossa jos oikeasti toinen kiinnostaa. Ja miksi (?) jos ei ole tuon enempää matkaa?? Me ei edes autoilla kumpikaan ja silti kuljetaan aina toistemme luo. 

Kyllä happanee jos tuollain jättää ilmaantumaan. 

Vierailija
39/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tavattiin 20 vuotta sitten, molemmilla lapset, teinit, asui kummallakin ihan täysin. Välimatkaa on ollut aina yli 100 km ja lähes joka vkl ja lomat vietetty yhdessä. Sehän siinä on huono puoli, että menee aina "kylään" toisen luo. Siellä on toisen tavarat. Ei tee mieli mennä kaapeille tai laatikoille ja aina puuttuu joku oma tavara. Jos päätettäis mennä salille, puuttuu sisäkengät. Uimaan, niin ei ookkaan uikkareita jne. Mut ei me haluta tätä muuttaa vaikka tilaisuus olisi. Taloudellisesti tyhmää mutta oma tupa, oma lupa.

Meillä sama, mutta kyllä molemmilla on olennaisimmat kamppeet toisenkin kodissa. Ja avaimet. 

Vierailija
40/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välimatkaa kolminkertaisesti, nähdään joka toinen viikko, silloin vähintään koko viikonloppu yhdessä. En kyllä ymmärrä, miten jaksaisi olla viikkoja erossa jos oikeasti toinen kiinnostaa. Ja miksi (?) jos ei ole tuon enempää matkaa?? Me ei edes autoilla kumpikaan ja silti kuljetaan aina toistemme luo. 

Kyllä happanee jos tuollain jättää ilmaantumaan. 

Kyllä mun mielestä alkuvaiheessa (ennen varsinaista seurustelua eli tapailuvaiheessa) on varsin ok että ei näe ihan niin usein.