Naapurin lapset heittää puolisoni opaskoiraa kivillä jo toista kertaa
Viimeksi näin kävi eilen. Miten saadaan noi käyttäytymään?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoi, että tämä tapahtui eilen. Nyt tekemään ilmoitusta siitä, että Itä-Helsingin poliisi on sanonut, että asialle ei voi tehdä mitään. Tämä pitää tutkia tarkkaan!!!
Minä menen ainakin tekemään ilmoitusta. Asialle voi todellakin tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu niiden vanhemmille.
Ei ne osaa suomea ...
Yllätys ja nämä on näitä. Koira ja muutkin lemmikit ovat näiden uskonnon vastaisia. Tekevät samaa muillekin koiranomistajille. Näistä jopa videoita, että aikuiset naiset hyökkäävät joukolla aikuisen koiranulkoiluttajan kimppuun.
Siis vit tu että ne kehtaa! Millä hel vetin oikeudella ne luulee voivansa määräillä Suomalaisten tekemisistä tai lemmikkieläimistä millään tavalla?! Ei toivottuina vieraina ovat täällä loisimassa, joten pikkasen voisivat pitää matalampaa profiilia! Inhoan tuota sakkia sydämeni pohjasta! Ja se tieto, että olen verojen kautta pakotettu osallistumaan heidän elättämiseensä, saa mut näkemään punaista! Mun puolesta noi kaikki voisi niskapers-otteella heivata koneeseen ja viedä mahdollimman pitkälle täältä!
Vierailija kirjoitti:
Paikka esiin NYT!!!!!!!!!!!!!!!
Sää siis uskot ton aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Tee lastensuojeluilmoitus lapsista. Ota lapsista kuvat ja selvitä osoitteet.
Koiran valjaisiin tallentava kamera, sekä koulutusta puolustamis- ja puolustautumistilanteisiin. Tuo tuottaa vaaratilanteita kaikille koiran taluttajille saati vammaiselle.
Jos kerran asuvat naapurissa ja sinä olet aikuinen, niin mene ja säikytä ne lapset kunnolla eli korota ääntäsi, huudat ja teet selväksi, että sai olla viimeinen kerta Onnistuuko? Voihan sieltä tulla mitä vaan tekstiä vastaan, mutta etköhän sinä isona ihmisenä sen kestä. Puutu asiaan.
Pitäkää jotain turvasuihketta taskussanne näiden ulkomaalaisten varalta, ja ostakaa lapsillennekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraviha on tunnettu asia. Taikauskoa. Ja tietenkin muuten häiriintyneet kersat, niitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran asuvat naapurissa ja sinä olet aikuinen, niin mene ja säikytä ne lapset kunnolla eli korota ääntäsi, huudat ja teet selväksi, että sai olla viimeinen kerta Onnistuuko? Voihan sieltä tulla mitä vaan tekstiä vastaan, mutta etköhän sinä isona ihmisenä sen kestä. Puutu asiaan.
Just noin. Vähän voi uhkailla.
Vuosaari? Varissuo? Jokin muu, mikä?
Sokeakin ilmeisesti sitten tunnistaa tekijöiden etnisyyden toisen aistin avulla kymmenenkin metrin päästä, eikä se aisti ole kuulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko nähnyt joskus miten noi ruskeet kakarat yleisestiottaen käyttäytyy? Aloituksessa ei ole mitään epäuskottavaa! Juuri tuollaisia ne on! Saattaa Suomalaisetkin lapset osata olla ärsyttäviä, mutta nuo on kyllä ihan eri maata! Kirjaimellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu niiden vanhemmille.
Ei ne osaa suomea ...
Yllätys ja nämä on näitä. Koira ja muutkin lemmikit ovat näiden uskonnon vastaisia. Tekevät samaa muillekin koiranomistajille. Näistä jopa videoita, että aikuiset naiset hyökkäävät joukolla aikuisen koiranulkoiluttajan kimppuun.
Ja näitä ei saa nimitellä lähimmällä realistisella määreellä, esim rupusakki.
Minä ainakin nimitän noita apinoita ihan miksi haluan. En kysele lupaa keneltäkään!
Vierailija kirjoitti:
Vammaisena? Laita joku muu asialle, mieluimmin virallinen. Rikosilmoitus on kirjattava.
Vierailija kirjoitti:
Sokeakin ilmeisesti sitten tunnistaa tekijöiden etnisyyden toisen aistin avulla kymmenenkin metrin päästä, eikä se aisti ole kuulo.
Puoliso näki myös. Ehkä ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on saman pihan kakaroita, niin tunnistaahan ne jo äänestä. Sitäpaitsi Suomalaiset lapset ei käyttäydy noin.
Eikö näkövammaisten opaskoiran omistaja ole Näkövammaisten keskusliitto tai Opaskoiraliitto tms. Se mistä koira on saatu. Ota yhteyttä sinne ja kerro tilanne. He osaavat varmasti neuvoa mitä pitää tehdä tai vievät itse asiaa eteenpäin.
Soitto poliisille kun kerran tiedät ketä ne kakarat on. . Se on eläinrääkkäystä ja vaikka mitä. Mä oisin soittanu heti ekasta kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu niiden vanhemmille.
Ei ne osaa suomea ...
Siis vit tu että ne kehtaa! Millä hel vetin oikeudella ne luulee voivansa määräillä Suomalaisten tekemisistä tai lemmikkieläimistä millään tavalla?! Ei toivottuina vieraina ovat täällä loisimassa, joten pikkasen voisivat pitää matalampaa profiilia! Inhoan tuota sakkia sydämeni pohjasta! Ja se tieto, että olen verojen kautta pakotettu osallistumaan heidän elättämiseensä, saa mut näkemään punaista! Mun puolesta noi kaikki vois
Samaa mieltä!
Ap kertoi, että tämä tapahtui eilen. Nyt tekemään ilmoitusta siitä, että Itä-Helsingin poliisi on sanonut, että asialle ei voi tehdä mitään. Tämä pitää tutkia tarkkaan!!!