Puolet naisista on kokenut väkivaltaa. Millaista sinä olet kokenut ja kenen taholta?
Minua on pahoinpidellyt eniten oma isoveli. Jatkoi 20-vuotiaaksi asti sitä.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Taas sitä jaksetaan uhriutua.
Suomi on PALJON vaarallisempi maa miehille kuin naisille: miehiä kuolee Suomessa PALJON enemmän kuin naisia henkirikosten uhreina.
No keitä ne tappajat on...? Niin...
Vierailija kirjoitti:
Suomi on PALJON vaarallisempi maa miehille kuin naisille: miehiä kuolee Suomessa PALJON enemmän kuin naisia henkirikosten uhreina.
Kuka uhriutuu?
Kerro toki itse myös kokemuksesi jos olet joutunut väkivallan uhriksi.
Täällä on monet kertoneet kuinka oma äiti tai sisko on hakannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No keitä ne tappajat on...? Niin...
Lopeta tappaminen.
Vierailija kirjoitti:
Totta, toisen miehen toimesta.
Miehet tappavat myös miehiä, yleensä umpikännissä.
Olen varmaan maapallon ainoa nainen joka ei ole kokenut väkivaltaa minkään osapuolen kohdalta, jotain hyötyä rumuudesta ja seinäruusun roolista!
Vierailija kirjoitti:
Tappajana yleensä toinen mies.
Aloita vaikka aihe siitä kuinka miehet joutuu henkirikosten uhriksi, tässä keskustelussa keskustellaan naisista.
Lapsena minua on kyllä pahoinpidellyt isosiskoni ja äitini, mutta kaikkein eniten isäni. Aikuisena minua ei ole lyönyt kukaan. Miehekseni valitsin isäni vastakohdan niin hyvässä kuin pahassakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli yksi väkivaltainen poikaystävä. Tanssilattialla on persettä kourittu.
Mun persettä on kourittu työpaikan hississä. Ällöttävää, mutta ei voi verrata väkivaltaan.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa käynyt huumehörhö päälle itä helsingissä. Kerran isoneekeri lyönyt ratikassa.
Onko tuo joku oma lajinsa? Vähän kuin isokuovi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita vaikka aihe siitä kuinka miehet joutuu henkirikosten uhriksi, tässä keskustelussa keskustellaan naisista.
Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että Suomi on miehille vaarallisempi maa kuin naisille.
Jokainen mies kokee elämänsä aikana katuväkivaltaa. Se on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta miehet ovat vaarallisia sekä miehille että naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että Suomi on miehille vaarallisempi maa kuin naisille.
Ei toki. Mutta outoa tulla huutamaan uhriutumisesta ketjuun jossa naiset keskustelee kokemuksistaan.
Kaikki lähiperheestä poislukien äiti, mutta hän on kyllä vierestä katsonut sitä. Myös miessukulaisten uudet puolisot. Ihan kaikki oikeastaan. Miessuhteissa r aiskauksia, viranomaisten taholta laittomuuksia ja ihmisoikeusrikoksia.
Onhan noita. Mutta 99% elämästäni ei ole ollut pahoinpitelyä. Oleellista on laittaa roskikseen nämä pahoinpitelevät tahot ja keskittyä siihen osaan, joka ei pahoinpitele. Näin elämä on 100% pahoinpitelemätöntä ja voi nauttia siitä täysin siemauksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa käynyt huumehörhö päälle itä helsingissä. Kerran isoneekeri lyönyt ratikassa.
Onko tuo joku oma lajinsa? Vähän kuin isokuovi?
Alat selkeästi oppimaan palsta sensuurin välttävät kiertoilmaisut. Hyvä, jatka samaan malliin.
Koulussa, poikien taholta sekä fyysistä että psyykkistä väkivaltaa, samoin opettajien taholta psyykkistä väkivaltaa.
En ole ikinä kokenut väkivaltaa ja ehkä siksi minun on myös vaikea ymmärtää kuinka paljon sitä suomalaisessakin yhteiskunnassa on. Tuntuu käsittämättömältä, että niin moni on kokenut väkivaltaa, vieläpä parisuhteessa jonka pitäisi olla turvallinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi parisuhdetta, ensimmäisessä mies läppäsi poskeani syntymäpäivänäni. Suuttui, kun silitin hänen kasvojaan.
Toisessa mies löi kättäni, kun otin paprikapalan, sekoitus oli näköjään vain hänelle. Olin palannut hakemasta leipomosta sämpylöitä.
Kumpikin oli akateemisesti sivistynyt. :D
Elän yksin, turvassa.
Mitä ihmettä. Selittelikö ne edes tekoaan? Paprikanpala, voi v...
Alla tulkintani, ei selittänyt tai pyytänyt anteeksi.
Vanhempi oli hiljattain menehtynyt, tilanne piti ilmeisesti jostain syystä kostaa minulle. En koskaan tavannut vanhempaa.
Miehellä oli pitkiä ja rankkoja työpäiviä, oli väsynyt.
Lähdin.
Miten tuo voisi olla entisen poikaystäväsi kirjoittama vai pahoinpideltiinkö häntäkin, kuten kirjoittajaa?