Onko 45++ miehellä kysyntää sinkkumarkkinoilla, jos on sairauksia?
Korkea verenpaine ja lääkitys, korkea kolesteroli ja lääkitys. Näiden lisäksi toistuva kroonistunut selkäsärky (vahvat kipulääkkeet) ja vielä uniapnea? Vai löytyykö tämän ikäisistä ylipäätään enää "terveitä" miehiä? Tiedän useamman, joilla samat vaivat, mutta eivät syö lääkkeitä tai tee asialle muutenkaan mitään.
Kommentit (68)
Mietin vakavasti eroa, mutta kannattaako kuitenkaan, koska uuden suhteen saaminen tuntuu nykymaailmassa olevan aika mahdottomuus, jos ei ole täydellinen. Oma sairauslista myös nakertaa itsetuntoa.
Riippuu paljolti siitä miten paljon nuo sairaudet vaikeuttavat muuta elämää kuten työssä käyntiä, yhteistä harrastamista jne. Yksi juttu mikä itselle on kanssa tärkeää on se, että henkilö huolehtii terveydestään mm. liikunnalla ja ruokavaliolla ja itseaiheutetut ja hoitamattomat elintapasairaudet olisivat kyllä täysi turn off.
No en nyt usko, että erityistä kysyntää on sairaille. Jos vaikka jonkun samankaltaisen vaivaisen naisen onnistut kohtaamaan, joka juuri sinusta kiinnostuu, ehkä siitä voisi jotain tulla.
Onko olemassa +45 ihmistä jolla ei olisi sairauksia?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljolti siitä miten paljon nuo sairaudet vaikeuttavat muuta elämää kuten työssä käyntiä, yhteistä harrastamista jne. Yksi juttu mikä itselle on kanssa tärkeää on se, että henkilö huolehtii terveydestään mm. liikunnalla ja ruokavaliolla ja itseaiheutetut ja hoitamattomat elintapasairaudet olisivat kyllä täysi turn off.
Mitä sinulla on tarjottavana miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat sairauteni.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa +45 ihmistä jolla ei olisi sairauksia?
On vielä tuossa vaiheessa mutta 50+ on oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko rynkyttää vielä tuntikausia? Tärkeää jos meinaat ottaa 20v nuoremman daamin, muuten ei niin väliä. Samanikäiset naiset ovat vain tyytyväisiä jos et jaksa nussia ollenkaan.
Sori, mutta ei tuolla ole kysyntää edes 3-kymppisten keskuudessa. 😅
Käyn täysipäiväisesti kyllä töissä. Ei ole tullut mieleenkään, että en voisi. Harrastan maastopyöräilyä ja ylipäätään pyöräilyä ympäri vuoden. Sairauteni ovat kaikki perittyjä. Elintavoilla niitä tuskin olisi voinut estää. Keskivartalo pyöreyttä löytyy jonkin verran, mutta muuten olen hoikka.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko rynkyttää vielä tuntikausia? Tärkeää jos meinaat ottaa 20v nuoremman daamin, muuten ei niin väliä. Samanikäiset naiset ovat vain tyytyväisiä jos et jaksa nussia ollenkaan.
Ai, olen lukenut että osalla tuon ikäisistä naisista on nuorempia seksikumppaneita. 💋
Vierailija kirjoitti:
Käyn täysipäiväisesti kyllä töissä. Ei ole tullut mieleenkään, että en voisi. Harrastan maastopyöräilyä ja ylipäätään pyöräilyä ympäri vuoden. Sairauteni ovat kaikki perittyjä. Elintavoilla niitä tuskin olisi voinut estää. Keskivartalo pyöreyttä löytyy jonkin verran, mutta muuten olen hoikka.
Ap.
Joo noh, toi pyöräily on kyllä hell no. Kaikki pyöräilyä harrastavat on vittupäitä ihmisinä. Muuten ihan ok.
Aika moni pariutuu nuorena ja kumppani on silloin terve. 30+ vuotiaana saattaakin sitten jo alkaa nämä ensimmäiset geeniperimän sairaudet, vaikka mitä tekisi. Jätetäänkö nämä sairastuvat ihmiset? Toki jotkut jättää, mutta ero olisi varmaan tullut lopulta muutenkin.
N.52
Nuo kaikki mainitsemasi ongelmat yhdistetään yleensä ylipainoon. Jos tämä pitää kohdallasi paikkaansa niin mikset laihduta ylipainoa pois niin pääset eroon terveysonglemista.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki mainitsemasi ongelmat yhdistetään yleensä ylipainoon. Jos tämä pitää kohdallasi paikkaansa niin mikset laihduta ylipainoa pois niin pääset eroon terveysonglemista.
Minulla ei ole ylipainoa, eikä ole ollut isällänikään, joka sairastaa samoja tauteja.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni pariutuu nuorena ja kumppani on silloin terve. 30+ vuotiaana saattaakin sitten jo alkaa nämä ensimmäiset geeniperimän sairaudet, vaikka mitä tekisi. Jätetäänkö nämä sairastuvat ihmiset? Toki jotkut jättää, mutta ero olisi varmaan tullut lopulta muutenkin.
N.52
Eivät he jätä toisiaan, koska molemmat vanhenevat samaa aikaa ja saavat iän tuomia kremppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panostan henkiseen kasvuun ja itseni kehittämiseen
Hyvät sosiaaliset ja keskustelutaidot, hyvä kuuntelija
Olen empaattinen ja positiivinen
Luotettavuus, rehellisyys ja uskollisuus
Pidän huolta itsestäni ja kunnostani
Tuen hänen unelmissaan
Avoin uusille kokemuksille, kanssani ei ole tylsää
Menestynyt työelämässä, nautin uusien asioiden oppimisesta
Olen kärsivällinen ja pitkäjänteinen, en ratko erimielisyyksiä huutamalla, mutta en ole myöskään kynnysmatto
Ehkä voisit löytää jonkun jolla on sairausfetissi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panostan henkiseen kasvuun ja itseni kehittämiseen
Hyvät sosiaaliset ja keskustelutaidot, hyvä kuuntelija
Olen empaattinen ja positiivinen
Luotettavuus, rehellisyys ja uskollisuus
Pidän huolta itsestäni ja kunnostani
Tuen hänen unelmissaan
Avoin uusille kokemuksille, kanssani ei ole tylsää
nautin uusien asioiden oppimisesta
Olen kärsivällinen ja pitkäjänteinen, en ratko erimielisyyksiä huutamalla, mutta en ole myöskään kynnysmatto
Olet liian suorituskeskeinen minun makuuni.
Saman ikäiselle naiselle sairaudet tuskin ovat mikään ongelma. Kaikkihan me vanhenemme eikä sairauksilta ja krempoilta välty kukaan.