Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 45++ miehellä kysyntää sinkkumarkkinoilla, jos on sairauksia?

Vierailija
31.08.2025 |

Korkea verenpaine ja lääkitys, korkea kolesteroli ja lääkitys. Näiden lisäksi toistuva kroonistunut selkäsärky (vahvat kipulääkkeet) ja vielä uniapnea?  Vai löytyykö tämän ikäisistä ylipäätään enää "terveitä" miehiä?  Tiedän useamman, joilla samat vaivat, mutta eivät syö lääkkeitä tai tee asialle muutenkaan mitään. 

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn täysipäiväisesti kyllä töissä. Ei ole tullut mieleenkään, että en voisi. Harrastan maastopyöräilyä ja ylipäätään pyöräilyä ympäri vuoden. Sairauteni ovat kaikki perittyjä. Elintavoilla niitä tuskin olisi voinut estää. Keskivartalo pyöreyttä löytyy jonkin verran, mutta muuten olen hoikka. 

Ap. 

No löytyi syy selkävaivoihin. Pyöräily.

Vierailija
42/68 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn täysipäiväisesti kyllä töissä. Ei ole tullut mieleenkään, että en voisi. Harrastan maastopyöräilyä ja ylipäätään pyöräilyä ympäri vuoden. Sairauteni ovat kaikki perittyjä. Elintavoilla niitä tuskin olisi voinut estää. Keskivartalo pyöreyttä löytyy jonkin verran, mutta muuten olen hoikka. 

Ap. 

Kuulostaa ihan hyvältä. Jos kemiat pelaa, niin miksei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa +45 ihmistä jolla ei olisi sairauksia?

On meitä. Tuttavissani on monta 70-kymppistä tervettä miestä. Monisairaiden markkina-arvosta en tiedä, mutta terve 45+ mies on vielä haluttua kamaa. 

Vierailija
44/68 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. 

No löytyi syy selkävaivoihin. 

No nyt puhut soopaa. Pyöräily on hyväksi selälle.

Vierailija
45/68 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksatko rynkyttää vielä tuntikausia? Tärkeää jos meinaat ottaa 20v nuoremman daamin, muuten ei niin väliä. Samanikäiset naiset ovat vain tyytyväisiä jos et jaksa nussia ollenkaan.

Olen muutaman vuotta vanhempi enkä todellakaan olisi tyytyväinen ilman seksiä.

Itsellä samat sairaudet kuin ap:lla paitsi ei selkäsärkyä. Tyhmiä ne jotka ei  kolesterolilääkkeitä syö.

Vierailija
46/68 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt usko, että erityistä kysyntää on sairaille. Jos vaikka jonkun samankaltaisen vaivaisen naisen onnistut kohtaamaan, joka juuri sinusta kiinnostuu, ehkä siitä voisi jotain tulla.

Mulla nuo sairaudet enkä ole "vaivainen".

Vierailija
47/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä. Tuttavissani on monta 70-kymppistä tervettä miestä. Monisairaiden markkina-arvosta en tiedä, mutta terve 45+ mies on vielä haluttua kamaa. 

70-kymppistä kertoo jo kaiken oleellisen...

Eikö 70v ole mitään sairautta? En jaksa uskoa että tuttavapiirissäsi on monta sellaista. Joku yksittäinen luonnonoikku voi löytyä jolla ei ole yhtään mitään. Ehkäpä he eivät kerro kaikkea sinulle. 

Vierailija
48/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet ovat tuossa iässä elintapojen seurausta. Se ei ole hyvä. 

Vierailija
49/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mt-sairaus, uniapnea, suolistosairaus ja (UO), mutta jaksan pitää tyttöystäväni tyytyväisenä mm. sängyssä niin hyvin olen kelvannut. Ja hän on kaunis ja korkeakoulutettu. Minulla en ole ylempää tutkintoa, mutta aivoni toimii ihan tarpeeksi nokkelasti hänelle.

No ehkä komeudella ja pituudella on jotain merkitystä:)

Vierailija
50/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni kuoli yli viisikymppisenä, oli noita ap:n luettelemia sairauksia. En ota sitä riskiä, että menettäisin toisenkin puolison,  olen mieluummin yksin. Ja sitä kuorsausta en myöskään aio enää kuunnella.

Vierailija
51/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mennyt viikonloppu meni taas kerran telttamajoituksessa hauskalla retkellä lasten kanssa. Mihinkään ei satu eikä mikään vaivaa, ellei nyt juuri päättynyttä työpäivää vaivaksi laske.

- M57

Vierailija
52/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metusalemin jälkeen ei kovin montaa seitsemänkymmentäkymppisiä taida maailman kirjoissa olla.

Vierailija
53/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vakavasti eroa, mutta kannattaako kuitenkaan, koska uuden suhteen saaminen tuntuu nykymaailmassa olevan aika mahdottomuus, jos ei ole täydellinen. Oma sairauslista myös nakertaa itsetuntoa. 

Ei tuon ikäiset naisetkaan terveitä ole etenkään pääkopastaan.

Vierailija
54/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni kuoli yli viisikymppisenä, oli noita ap:n luettelemia sairauksia. En ota sitä riskiä, että menettäisin toisenkin puolison,  olen mieluummin yksin. Ja sitä kuorsausta en myöskään aio enää kuunnella.

Minun isäni kuoli yli viisikymppisenä viime kuussa. Oli tosin aika paljonkin yli viisikymppinen.

Vierailija
55/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ero on siitä kiinni, kelpaako enää kenellekään, niin ehkä kannattaisi yrittää keskittyä sen nykyisen parisuhteen parantamiseen? Vaikka onnistuisikin saamaan uuden parisuhteen, niin ei siitä välttämättä yhtään parempi tule, koska samat ongelmat tuppaa seuraamaan parisuhteesta toiseen ellei tee itsekin jotain niiden korjaamiseksi. Ja jos sitten itse tekee parhaansa nykyisessä suhteessa, mutta toinen ei kykene, niin vasta siinä vaiheessa kannattaa miettiä eroa. 

Vierailija
56/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos ne pysyy lääkkeillä kurissa.

Vierailija
57/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noillakin spekseillä ihan ok nainen löytyy normaalille aikuiselle miehelle jos elämä on muuten järjestyksessä ja kuitenkin pyrkimys on huolehtia terveydestään. Tiedän miehiä joilla on esim. ylipainoa tai kolesterolilääkitys ja ovat silti todella urheilullisia, ei noi mitään harvinaisuuksia ole.

Vierailija
58/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka osa silmäsairauksista, kuten verkkokalvon rappeuma, voi liittyä ikään tai perimään, elintavat voivat vaikuttaa esimerkiksi silmien terveyteen. Hyvä ravinto, suojaus UV-säteiltä, tupakoimattomuus ja verenpaineen hallinta voivat vähentää riskiä monille silmäsairauksille, kuten kaihille tai verkkokalvon vaurioille. Samaten psoriaasi ja astma voivat olla osittain perinnöllisiä, elintavoilla on suuri merkitys näiden sairauksien hallinnassa. Psoriaasiin voi vaikuttaa ruokavalio (esim. tulehdusta lievittävät ravintoaineet kuten omega-3-rasvahapot), stressinhallinta, ihonhoito ja tupakoimattomuus. Astman oireet voivat puolestaan parantua, kun vältetään tunnettuja allergiatekijöitä ja huolehditaan hengitysteiden terveydestä esimerkiksi liikunnan ja terveellisen ympäristön kautta. Reuman ja muiden nivelten tulehduksellisten sairauksien kohdalla elintavat voivat lievittää oireita ja hidastaa taudin etenemistä. Esimerkiksi tulehdusta vähentävä ruokav

sinä aikana kun minulla on ollut psoriaasi olen lopettanut tupakanpolton ja mennyt naimisiin kala-kasvissyöjän kanssa josta syystä ruoka on kevenytnyt huomattavasti, toki syön edelleen lihaa ja kalaa mutta lihaa ehkä vähemmän. Tänä aikana olen myös laihtunut hieman ja ruvennut harrastamaan liikuntaa enemmän. Näillä asioilla ei ole mitään yhteistä nimittäjää, en ole tehnyt mitään yksittäistä päätöstä "uuden elämän aloittamisesta" vaan pikkuhiljaa. Elän nykyään aika tervellisesti, omegatkin on kohdillaan. 

Psoriaasi eiole lisääntynyt eikä vähentynyt. Siihen ei tunnu tehoavan mikään muu kuin Dermovat. Pikku kuuri => läikät pois, muutama viikko lisää <= läikät takaisin.  

Vierailija
59/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tuon ikäisellä jotain on. Noista uniapnea olisi todennäköisimmin se, mikä häiritsisi. Jos verenpainetta ja kolesteroliarvoja hoidetaan liikunnalla ja ruokavaliolla, tarvittaessa lääkkeillä, ja jos samoin selköongelmia pyritään kuntouttamaan , niin tuskinpa nuo este ovat. Paitsi jos olet niin hölmö että mainitset ne deitti-ilmoituksessa tai ekoilla treffeillä - se nyt olisi tosi outoa. Ongelma voisi olla se, jos sinulla olisi nuo mainitut ongelmat, mutta et tekisi asialle mitään. Kuorsaaminen sitten taas on oikeasti häiritsevää - itse aina pelkään uuden meihen tavatessa, että hän kuorsaa, koska en yksinkertaisesti pysty nukkumaan kuorsaajan kanssa samassa huoneessa, tai edes samassa asunnossa. En ole valmis omista unistani tinkimään.

Vierailija
60/68 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljolti siitä miten paljon nuo sairaudet vaikeuttavat muuta elämää kuten työssä käyntiä, yhteistä harrastamista jne. Yksi juttu mikä itselle on kanssa tärkeää on se, että henkilö huolehtii terveydestään mm. liikunnalla ja ruokavaliolla ja itseaiheutetut ja hoitamattomat elintapasairaudet olisivat kyllä täysi turn off.

Mitä sinulla on tarjottavana miehelle? 

Parisuhde on miehille suojatekijä ja naisille riskitekijä, aina. Ympäri maailmaa tehdyt tutkimukset vahvistavat tämän. Että oikea kysymys kuuluu: Onko sinulla tarjottavana naisille niin paljon, että naisen elämänlaatua ja onnellisuus ja terveys ja talous paranevat, vai oletko kuten suurin osa miehistä, joiden kanssa parisuhteessa oleminen heikentää noita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän