Millaiset 80v synttärit aiot viettää, sinä joka olet yli 75-vuotias?
Kommentit (8)
Suunnitelmissa on kustantaa lähipiiri Sveitsiin juhlimaan tulevaa merkkipäivääni. Tämä tulee heille mukavana yllätyksenä. Itselläni on jo kaikkea, joten haluan olla jo antajan roolissa.
M79
En pidä synttärijuhlia enkä - pitoja. N65v.
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelmissa on kustantaa lähipiiri Sveitsiin juhlimaan tulevaa merkkipäivääni. Tämä tulee heille mukavana yllätyksenä. Itselläni on jo kaikkea, joten haluan olla jo antajan roolissa.
M79
Tilaatko itsellesi vain menolipun?
Kiitos kysymästä M79v. Olen sattumoisiin 75v itse. Mieleeni on kyllä jo tullut että en aio niitäkään viettää. En ole viettänyt juuri mitään elämäni aikana kun on ollut niin tuskallista ja jos olen rehellinen niin olen vetäytynyt monesta ja varsinkin ihmissuhteista omien tilanteini vuoksi. Et kait harkitse Sveitsiä siellä annettavien 'lopullisten' hoitojen vuoksi jolloin olisit varsinkin tuossa mainitsemassasi antajan roolissa? Olisihan se kiva saada matkaseuraa jostain 79-vuotiaasta miehestä. Voitaisiin tehdä montakin matkaa ennen tuota matkaa Sveitsiin viettämään synttäreitäsi.
Soitan kohta häirikköpuhelun. Ihan oikeesti. Treenaan uskallanko soittaa ja mitä tapahtuu. LAITA KAIKKI ESTOT PÄÄLLE, mutta PUHELINVASTAAJA olisi oikein kiva. Tämä johtaa sitten tietysti taas johonkin lähestymiskieltoon. Liikaa tämä viikko kun vanhoja tuttavia ilmestyy näyttämölle. Minä en laita mitään estoja kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä M79v. Olen sattumoisiin 75v itse. Mieleeni on kyllä jo tullut että en aio niitäkään viettää. En ole viettänyt juuri mitään elämäni aikana kun on ollut niin tuskallista ja jos olen rehellinen niin olen vetäytynyt monesta ja varsinkin ihmissuhteista omien tilanteini vuoksi. Et kait harkitse Sveitsiä siellä annettavien 'lopullisten' hoitojen vuoksi jolloin olisit varsinkin tuossa mainitsemassasi antajan roolissa? Olisihan se kiva saada matkaseuraa jostain 79-vuotiaasta miehestä. Voitaisiin tehdä montakin matkaa ennen tuota matkaa Sveitsiin viettämään synttäreitäsi.
Sinne on tarkoitus viedä lähipiiri ukin nuoruudenmaisemiin ja tulla heidän kanssaan myöskin takaisin. Hyvässä kunnossa tässä vielä ollaan, viime talvenakin meni yli 750 km hiihtoladuilla rikki ja puolimaraton jokin aika sitten.
M79
M79, hiihtokilometrit ja puolimaraton.
Huh, puolta nuoremmat ei pysty samaan.
Onnittelut jo tuostakin!
Ja mukavaa reissua nuoruuden maisemiin!
Yleensä 80-vuotissynttäreitä kyllä vietetäänkin yli 75 vuotiaana🤔