Miksi kukaan nainen äänestää persuja?
Persut ovat äänestäneet aina naisten oikeuksia vastaan.
Ja tiedän, että enemmistö persuista on miehiä, mutta on naisiakin siinä puolueessa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan täsmälleen samasta syystä naiset ei äänestä persuja kun miehen ei äänestä vihreitä.
Vihreät ja persut on kuin feminismi ja sovinismi ainoa ero on etupiirin sukupuoli ja molemmat vaativat kaikki tekemään niin kuin ne haluaa kun se on oikein heidän mielestä
Asettelin kysymykseni varmaan huonosti. Tarkoitin kysyä, miksi nainen äänestää persuja. Persunaisia kuitenkin on.
Ei kaikki naiset fantasioi tulevansa väkisin otetuksi.
Oon vanhan liiton feministi, ja mun mielestä Ps on ainoa puolue, joka jotenkin on kiinnostunut naisten oikeuksista ja turvallisuudesta. Ps:n johdossa ja avainministerit ovat myös naisia, mikä kertoo myös jotain.
Vierailija kirjoitti:
Oon vanhan liiton feministi, ja mun mielestä Ps on ainoa puolue, joka jotenkin on kiinnostunut naisten oikeuksista ja turvallisuudesta. Ps:n johdossa ja avainministerit ovat myös naisia, mikä kertoo myös jotain.
Joten miksi persut äänestivät aborttilain uudistusta vastaan? Tai miksi äänestivät suostumuslakia vastaan?
Eli ihan täsmälleen samasta syystä naiset ei äänestä persuja kun miehen ei äänestä vihreitä.
Vihreät ja persut on kuin feminismi ja sovinismi ainoa ero on etupiirin sukupuoli ja molemmat vaativat kaikki tekemään niin kuin ne haluaa kun se on oikein heidän mielestä