Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan nainen äänestää persuja?

Vierailija
31.08.2025 |

Persut ovat äänestäneet aina naisten oikeuksia vastaan.

Ja tiedän, että enemmistö persuista on miehiä, mutta on naisiakin siinä puolueessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan täsmälleen samasta syystä naiset ei äänestä persuja kun miehen ei äänestä vihreitä.

Vihreät ja persut on kuin feminismi ja sovinismi ainoa ero on etupiirin sukupuoli ja molemmat vaativat kaikki tekemään niin kuin ne haluaa kun se on oikein heidän mielestä

Vierailija
2/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ihan täsmälleen samasta syystä naiset ei äänestä persuja kun miehen ei äänestä vihreitä.

Vihreät ja persut on kuin feminismi ja sovinismi ainoa ero on etupiirin sukupuoli ja molemmat vaativat kaikki tekemään niin kuin ne haluaa kun se on oikein heidän mielestä

Asettelin kysymykseni varmaan huonosti. Tarkoitin kysyä, miksi nainen äänestää persuja. Persunaisia kuitenkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset fantasioi tulevansa väkisin otetuksi.

Vierailija
4/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vanhan liiton feministi, ja mun mielestä Ps on ainoa puolue, joka jotenkin on kiinnostunut naisten oikeuksista ja turvallisuudesta. Ps:n johdossa ja avainministerit ovat myös naisia, mikä kertoo myös jotain.

Vierailija
5/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vanhan liiton feministi, ja mun mielestä Ps on ainoa puolue, joka jotenkin on kiinnostunut naisten oikeuksista ja turvallisuudesta. Ps:n johdossa ja avainministerit ovat myös naisia, mikä kertoo myös jotain.

Joten miksi persut äänestivät aborttilain uudistusta vastaan? Tai miksi äänestivät suostumuslakia vastaan?