Koetko olevasi herra vai rahvasta
Kommentit (21)
Koen olevani tarkkailija, joka seuraa jotain häiriintynyttä massapsykoosikokeilua, kun katson tätä ihmiskunnan nykymeininkiä.
En koe olevani kumpaakaan ääripäätä. Suomessa on suuri keskiluokka, joka ei tunne olevansa sen enempää duunari kuin johtajakaan.
Emt. Silloin kun olin lähihoitajana TehPassa tunsin olevani orja. Enää en tunne noin.
Kaiken minkä muut on tehnyt meille minulle on tehnyt sen Jeesukselle . Mukavaa kuoleman jälkeistä elämää teille ja heille. Uusi liitto on pahempi tässä asiassa kuin kiven heitto tai silmäsilmästä . Hampaat hampaista .
Kun käyn herrojen kaupassa ja sen jälkeen huomaan, että on jokin noro, korona tai vastaava, olen tosi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun käyn herrojen kaupassa ja sen jälkeen huomaan, että on jokin noro, korona tai vastaava, olen tosi tyytyväinen.
Muistakaa ihmiset piipahtaa persukokkareiden puoluetoimistollakin, jos teillä on noro-virus. Mut kaikki ylikalliit herrojen kaupat siinä tartuttavassa vaiheessa.
Muut pitää minua herrana mutta itse koen olevani taisteluhelikopteri
Olen selkeästi kaiken weetee-porukan, eli teidän, yläpuolella.
Ei mulla muuta.
Olen keskisuuren yrityksen toimitusjohtaja, palkollinen sellainen. Koen olevani sosiaaliluokaltani ylempää keskiluokkaa, pääsääntöisesti kotikasvatuksen ja koulutuksen takia ja osin ammattiaseman takia. En koe olevani herra tai rahvasta enkä muutenkaan koe eläväni 1800-luvulla.
M56
Toiset tempaistaan ja toiset eivät, tänne jää oli sitten herra, narri tai av-palstalainen...
DildoInsinööri kirjoitti:
Olen DI eli herra
Joo "herra" tosiaankin 😂
Pyrin tienaamaan mahdollisimman paljon, mahdollisimman vähällä vaivalla. Panostan vapaa-aikaan ja sen laatuun. En koe olevani minkään määritellyn stereotyypin mukainen. Elän omaa elämääni.
En koe olevani kumpaakaan, olen vain ihminen