Weetabix tukkii suoliston ja aiheuttaa vatsakipuja,miten tätä pa""aa vieläkin myydään ja mainostetaan hyvänä aamiaisena lapsille
Sillä voisi vaikka kiinnittää tapetit. Ja te syötte sitä.
Kommentit (63)
Ettet olisi vilja- allerginen? Minä olen ja minulla suolisto lamaantuu viljoista. Kasviksilla toimii.
Olisikohan Weetabix ja mansikkajugurtti vielä hyvää jos maistaisin?
Kananmuna, hedelmät, vihannekset, liha, kala siinä sulle ei prosessoitua ruokaa , tosi vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin muka ei ole prosessoitua ruokaa? Nimenomaan sitä on vaikka kuinka paljon. Itse en syö mitään prosessoitua ruokaa.
eli syöt kaikki raakana ja kokonaisina. jep jep. Jo PILKKOMINEN on prosessointia.
älä unohda pesemistä. perunat suoraan pellosta
Minun vatsani ei siedä mitään viljatuotteita,vaikka keliakiatesti oli nega. Kun luovuin leivästä,pitsasta ym päivittäinen piereskely ja vessaralli on loppunut lähes kokonaan.
Kaura ei sovi sinulle? Jos jotain muropohjaista haluaa syödä, weetabixia parempaa ei juuri ole. Paljon kuitua, erittäin vähän sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Kananmuna, hedelmät, vihannekset, liha, kala siinä sulle ei prosessoitua ruokaa , tosi vaikeaa.
Jätät nämä siis prosessoimatta?
Vitsi kun ihmiset on tyhmiä, prosessoitu ruoka ei tarkoita tässä nyt mitään pilkkomista ja pakkaamista. Kuule, syö vaan niitä muroja, ehkä pääset nopeammin pois.
Joo, no lisätään sanat ultra prosessoitua ja pitkälle prosessoitua ruokaa , onko nyt hyvä pikku neiti ?
Mulla tuli niistä vatsa kipeäksi, mutta toisaalta olen herkkä aika monelle muullekin ruualle, joten en usko, että Weetabixissä on se ongelma kaikkien ihmisten kohdalla :D
Minä meinasin tukehtua siihen lapsena,en muistanut syödä kun piirretyt menossa ja siitä tuli maidosta kostuneena tahmea massa joka jämähti kurkkuun.
Jos ette usko,kaatakaa maitoa päälle ja odottakaa 50 min. Sitten voitte tehdä siitä vaikka pallon..
Siihen kuuluu laittaa nestettä kuten maito. Mutta ettehän te nykynuoret osaa edes maitoa juoda, koska helsinkiläinen influensseri juo ulostemehuja.
Kun syö jotakin, missä on paljon kuitua, sen kanssa täytyy juoda paljon vettä, muuten tulee ongelmia. Lukeeko pakkauksen päällä jotakin tällaista?
Liian vähän nestettä. Imeytä nestettä niihin enemmän ennen syömistä.
Yhdysvaltalainen ruoka on tunnetusti terveellisintä maailmassa vai miten se meni? Asmiaismurot ja muu roina on sieltä, herra Kellog suunnitteli murot sellaisiksi että se vähentäisi masturbaatiohaluja. Jokainen voi arvata, toimiko se.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on liha, joka suoliston tukkii ja sulaa tosi hitaasti.
Liha on terveellistä,
Yhdysvaltalainen ruoka on tunnetusti terveellisintä maailmassa vai miten se meni? Asmiaismurot ja muu roina on sieltä, herra Kellog suunnitteli murot sellaisiksi että se vähentäisi mansturbaatiohaluja. Jokainen voi arvata, toimiko se.
Ap, sinun kannattaa laittaa se maitoon kostumaan ja pehmenemään. Ei vetää koko pakettia aamuisin kuiviltaan.
Se on se ohramallasuute, joka on siinä huonoa. En pysty syömään mitään mihin sitä on lisätty.