Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Weetabix tukkii suoliston ja aiheuttaa vatsakipuja,miten tätä pa""aa vieläkin myydään ja mainostetaan hyvänä aamiaisena lapsille

Vierailija
31.08.2025 |

Sillä voisi vaikka kiinnittää tapetit. Ja te syötte sitä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ohramallasuute, joka on siinä huonoa. En pysty syömään mitään mihin sitä on lisätty. 

Vierailija
42/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet olisi vilja- allerginen? Minä olen ja minulla suolisto lamaantuu viljoista. Kasviksilla toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan Weetabix ja mansikkajugurtti vielä hyvää jos maistaisin?

Vierailija
44/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmuna, hedelmät, vihannekset, liha, kala siinä sulle ei prosessoitua ruokaa , tosi vaikeaa.

Vierailija
45/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka ei ole prosessoitua ruokaa? Nimenomaan sitä on vaikka kuinka paljon. Itse en syö mitään prosessoitua ruokaa. 

eli syöt kaikki raakana ja kokonaisina. jep jep. Jo PILKKOMINEN on prosessointia. 

älä unohda pesemistä. perunat suoraan pellosta

Vierailija
46/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vatsani ei siedä mitään viljatuotteita,vaikka keliakiatesti oli nega. Kun luovuin leivästä,pitsasta ym päivittäinen piereskely ja vessaralli on loppunut lähes kokonaan.

Vierailija
47/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaura ei sovi sinulle? Jos jotain muropohjaista haluaa syödä, weetabixia parempaa ei juuri ole. Paljon kuitua, erittäin vähän sokeria.

Vierailija
48/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmuna, hedelmät, vihannekset, liha, kala siinä sulle ei prosessoitua ruokaa , tosi vaikeaa.

Jätät nämä siis prosessoimatta?

Vierailija
49/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun ihmiset on tyhmiä, prosessoitu ruoka ei tarkoita tässä nyt mitään pilkkomista ja pakkaamista. Kuule, syö vaan niitä muroja, ehkä pääset nopeammin pois.

Vierailija
50/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no lisätään sanat ultra prosessoitua ja pitkälle prosessoitua ruokaa , onko nyt hyvä pikku neiti ?

Vierailija
51/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli niistä vatsa kipeäksi, mutta toisaalta olen herkkä aika monelle muullekin ruualle, joten en usko, että Weetabixissä on se ongelma kaikkien ihmisten kohdalla :D

Vierailija
52/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinasin tukehtua siihen lapsena,en muistanut syödä kun piirretyt menossa ja siitä tuli maidosta kostuneena  tahmea massa joka jämähti kurkkuun.

Jos ette usko,kaatakaa maitoa päälle ja odottakaa 50 min. Sitten voitte tehdä siitä vaikka pallon..

Vierailija
53/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kuuluu laittaa nestettä kuten maito. Mutta ettehän te nykynuoret osaa edes maitoa juoda, koska helsinkiläinen influensseri juo ulostemehuja.

Vierailija
54/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö jotakin, missä on paljon kuitua, sen kanssa täytyy juoda paljon vettä, muuten tulee ongelmia. Lukeeko pakkauksen päällä jotakin tällaista?

Vierailija
55/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän nestettä. Imeytä nestettä niihin enemmän ennen syömistä.

Vierailija
56/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltalainen ruoka on tunnetusti terveellisintä maailmassa vai miten se meni? Asmiaismurot ja muu roina on sieltä, herra Kellog suunnitteli murot sellaisiksi että se vähentäisi masturbaatiohaluja. Jokainen voi arvata, toimiko se. 

Vierailija
57/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on liha, joka suoliston tukkii ja sulaa tosi hitaasti.

Liha on terveellistä,

Vierailija
58/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltalainen ruoka on tunnetusti terveellisintä maailmassa vai miten se meni? Asmiaismurot ja muu roina on sieltä, herra Kellog suunnitteli murot sellaisiksi että se vähentäisi mansturbaatiohaluja. Jokainen voi arvata, toimiko se. 

Vierailija
59/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun kannattaa laittaa se maitoon kostumaan ja pehmenemään. Ei vetää koko pakettia aamuisin kuiviltaan.

Vierailija
60/63 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää on.