Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmanni on halpa kaupaksi todella kallis

Vierailija
31.08.2025 |

Koska sunnuntaisin ilmestyy tokmanni klubi sovellukseen seuraavan viikon tarjous sanomat, huomasin, että ensi viikolla on pyyhkeitä tarjouksessa. Kylpypyyhe (norm.17,19) on tarjouksessa 9,99; Prismasta löytyy vastaavasti normaalilla hinnalla 9,95...

Pitäisköhän Tokmannin laskea normaalihintojaan alas, jotta voisi mainostaa rehellisesti olevan halpakauppa? Varsinkin, kun tokmannista ei edes saa bonus-rahaa. No valintansa kullakin. Onneksi hintojen vertailu on helppoa.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temusta samaa kamaa viidesosa hinnalla.

Temusta saa myrkkyjä kaupan päälle.

Ihan samoja myrkkyjä saat muualtakin

Temu tuotteissa myrkkyjen raja-arvot voi ylittyä moninkertaisesti EU:ssa ja Suomessa sallitut määrät. Ja temu elektroniikka ja lasten lelut voi olla hengenvaarallisia huonon laadun takia.

Temun tekstiileissä ei ole löydetty mitään myrkkyjä.

Vierailija
22/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, on halpa kaupaksi, mutta muuten kallis? Mitä helkattia sinä oikein yrität sönköttää? Tarkoititko kenties halpakauppaa? Opettele hyvä ihminen käyttämään yhdyssanoja oikein, jotta tulet oikeasti ymmärretyksi. Kyllä yhdyssanojen käyttö on sinullekin koulussa opetettu, miksi viittaat niille kintaalla?

Normaaliälyinen saa kyllä tekstistä selvää, vaikka siinä olisi kiroitus vireitä. Sinä et ole normaaliälyinen.

Minä ainakin olen ja otsikko on todella outo. Halpa kaupaksi, mutta silti todella kallis? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

- eri

Et sinäkään kyllä ole normaaliälyinen. Sori nyt vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuu Kyösti Kakkonen Tokmannista.  Erittäin surullista ...

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/02b07410-6870-4996-a08a-f70dd7cef896

Vierailija
24/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta saa kolmasosahintaan sen mitä täällä myydään halvalla. Täysin samaa tavaraa ja jopa parempaa kuin nämä kotimaiset "halpaketjut" tarjoavat. Juujuu ja myrkyt kuuluvat kummallakin taholla samaan hintaan. Käväisin ostamassa autoon pari gm-sulaketta ja hinta oli täällä 3,90€. No katsoin sitten huvikseni mitä ne maksoivat temussa. 7,90€/180kpl. No mistähän tilaan seuraavalla kerralla. Tosin en tiedä mihin tarvitsen ne 178 yli jäävää sulaketta...ehkä lahjoitan tarvitseville.

Vierailija
25/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temusta samaa kamaa viidesosa hinnalla.

Temusta saa myrkkyjä kaupan päälle.

Ihan samoja myrkkyjä saat muualtakin

Temu tuotteissa myrkkyjen raja-arvot voi ylittyä moninkertaisesti EU:ssa ja Suomessa sallitut määrät. Ja temu elektroniikka ja lasten lelut voi olla hengenvaarallisia huonon laadun takia.

Temun tekstiileissä ei ole löydetty mitään myrkkyjä.

Oletko ihan itse etsinyt? Käytitkö mummon lukulaseja vai oikeaa suurennuslasia?

Vierailija
26/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä oikein vaivaa? Tokmannihan on suurin kusetus ikinä! Se, että Tokmanni mainostaa olevansa halpa, ei tarkoita, että se on totta. Tokmanni on HUIJAUS! Jopa Kyösti Kakkonen itse kauhisteli uuden omistajan metodia. Kyösti Kakkonen ei olisi rikas, jos Tokmanni ei olisi huijaus, kai te sen tajuatte! Tosin Kakkonen pystyi pelastamaan Rauhanlinnan, että ei se ihan hukkaan mennyt.

Onneksi fiksu pystyy tekemään hintavertailua ja nykyaikana se on helppoa, kun on mobiilisovellukset 👍🏼 

Vierailija
27/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temutan ja tamppaan ja Tokmannin hinnoille näytän kakkareikääni!

Vierailija
28/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta saa kolmasosahintaan sen mitä täällä myydään halvalla. Täysin samaa tavaraa ja jopa parempaa kuin nämä kotimaiset "halpaketjut" tarjoavat. Juujuu ja myrkyt kuuluvat kummallakin taholla samaan hintaan. Käväisin ostamassa autoon pari gm-sulaketta ja hinta oli täällä 3,90€. No katsoin sitten huvikseni mitä ne maksoivat temussa. 7,90€/180kpl. No mistähän tilaan seuraavalla kerralla. Tosin en tiedä mihin tarvitsen ne 178 yli jäävää sulaketta...ehkä lahjoitan tarvitseville.

Sulle ei tietenkään millään mene jakeluun miksi suomalainen kivijalkakauppa joutuu hinnoittelemaan tuotteensa hinnoin, joilla ne on hinnoiteltu, koska kirjoitat itse jostain Kiinan kanttossnista ja yksinomainen tehtäväsi on mainostaa temua joka palstalla 

Olet sentään jo kaksi lausetta opetellut ulkoa 

Vierailija
29/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, on halpa kaupaksi, mutta muuten kallis? Mitä helkattia sinä oikein yrität sönköttää? Tarkoititko kenties halpakauppaa? Opettele hyvä ihminen käyttämään yhdyssanoja oikein, jotta tulet oikeasti ymmärretyksi. Kyllä yhdyssanojen käyttö on sinullekin koulussa opetettu, miksi viittaat niille kintaalla?

Kyllä mä ainakin ymmärsin oikein hyvin ap:n otsikon yhdyssanavirheestä huolimatta. Ap:n otsikko virheineen ei ole edes pahimmasta päästä tällä palstalla. Välillä on sellaistaki sekasotkua tai tajunnanvirtaa joidenkin tekstit, että ei niistä saa mitään selvää. Ap:n asia sen sijaan tuli selville erittäin helposti.

Asia jota palstalla vihataan kaikista eniten on yhdyssana virheet. Oli otsikko tai teksti ihan mitä tahansa, jos siellä on yhdyssana virheitä, sinne tulee aina vähintään se yksi (eikä y

Voi sinua tolvanaa. Tuossa otsikossa asia menee päälaelleen yhdyssanavirheen takia. Ymmärsitkö edes?

Vierailija
30/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon käyny Tokmannilla. Nolotti ja hävetti tosi paljon et jos joku tuttu sattus tunnistaan mut siellä. Ei enää ikinä! Samasta syystä ei minnekään Lidliinkään ikinä. 

Vierailija
31/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin ymmärsin oikein hyvin ap:n otsikon yhdyssanavirheestä huolimatta. Ap:n otsikko virheineen ei ole edes pahimmasta päästä tällä palstalla. Välillä on sellaistaki sekasotkua tai tajunnanvirtaa joidenkin tekstit, että ei niistä saa mitään selvää. Ap:n asia sen sijaan tuli selville erittäin helposti.

Asia jota palstalla vihataan kaikista eniten on yhdyssana virheet. Oli otsikko tai teksti ihan mitä tahansa, jos siellä on yhdyssana virhe

Mutta kyllä minunkin piti sitä ensin vähän aikaa miettiä ennen kuin tajusin. Parempi olisi, jos opeteltaisiin edes ne yhdyssanat kirjoittamaan oikein joilla on  tekstin merkitykseen väliä 

Vierailija
32/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni on halpa, kaupaksi todella kallis. 

Vai Tokmanni on halpakaupaksi todella kallis. 

Vierailija
33/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oon käyny Tokmannilla. Nolotti ja hävetti tosi paljon et jos joku tuttu sattus tunnistaan mut siellä. Ei enää ikinä! Samasta syystä ei minnekään Lidliinkään ikinä. 

Etkö häpeä niitä tuttujasi ollenkaan, jotka sielllä tokmannilla mahdollisesti olisivat pörränneet vai liittyikö se nolotus ostoksiisi?

Vierailija
34/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassalle palkattu jotain retardeja siellä...

Vierailija
35/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaaliälyinen saa kyllä tekstistä selvää, vaikka siinä olisi kiroitus vireitä. Sinä et ole normaaliälyinen.

Minä ainakin olen ja otsikko on todella outo. Halpa kaupaksi, mutta silti todella kallis? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

- eri

Jos sinä kirjoitat aivan päinvastaista kuin tarkoitat, niin et voi syyttää muiden älyä.

- toinen eri

Vierailija
36/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama huomio kuin ap:lla. Oli joskus kaikista halvin kauppa; jossain vaiheessa se muuttui.

Sitä en tiedä, käykö jotkut (kaikki?) ostamassa laputetut jo illalla, aamulla niitä ei löydy. Prismasta löytyy, aamullakin.

....

Pidin tammikuussa tipattoman ja ajattelin käydä "tokessa" ostamassa tarjouslihoja - voihan: suurin osa hyllystä oli tyhjää! vain kalliita erikoislihoja ja makkaroita jäljellä. Päätin, et pitäkööt tunkkinsa, ei mun sinne tartte mennä (tyhjän saa pyytämättäkin...).

Sinä tuskin olet käynyt alkuperäisessä Tokmannissa. Minä olen ja monta kertaa. Se jos mikä oli halpakauppa, piti tavarat syynätä jo kaupassa tarkkaan, jotta kannattaako niitä ylipäätään edes ostaa. Tavaroiden laatuun tuli jonkunlainen tolkku vasta sen jälkeen, kun Kakkonen lopetti Karjalan Säästöaittansa ja siirtyi Tokmanniin mukaan.

Vierailija
37/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei tietenkään millään mene jakeluun miksi suomalainen kivijalkakauppa joutuu hinnoittelemaan tuotteensa hinnoin, joilla ne on hinnoiteltu, koska kirjoitat itse jostain Kiinan kanttossnista ja yksinomainen tehtäväsi on mainostaa temua joka palstalla 

Olet sentään jo kaksi lausetta opetellut ulkoa 

Toki ymmärrän kaupan kustannusrakenteen mutta niin ymmärrän omankin kustannusrakenteeni. Asioilla on monta puolta. Yksi on volyymi jos ymmärrät mitä se tarkoittaa? Kivijalkakauppa voi myydä halvalla paljon tai kalliilla vähän. Kummankin tulos on sama mutta koska kivijalkakauppa on valinnut myydä kalliilla vähän niin minä olen valinnut ostaa halvalla paljon. Toki vain sen mitä tarvitsen.

Vierailija
38/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin hinnat on ihan samaa tasoa kuin markettien. Helpompi ostaa vaikka pesuaineet samalla kun ostaa ruokaa eikä tarvi erikseen lähteä niiden takia toiseen kauppaan.

Vierailija
39/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan itse etsinyt? Käytitkö mummon lukulaseja vai oikeaa suurennuslasia?

Ihan oli kuule oliko iltasanomien vai iltalehden tutkimus kun tilasivat. Tekstiileissä ei ollut mitään myrkkyjä.
Suahan se suututtaa, kun argumentit muuttuvat tuollaisiksi lasten tasoisiksi.

Vierailija
40/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Tiedätkö mikä on normaalin älykkyyden ironiaa? Vaikka henkilö olisikin normaaliälyinen, saattaa kyseinen normaaliäly olla juuri ja juuri normaalin rajoissa, kun taas vastaavasti normaaliälyinen saattaa olla juuri ja juuri keskivertoälykkyyttä alhaisempi. 

100 äo pistettä on täydellinen keskivertoälykkyyttä; 100 on normaaliälyinen, mutta niin on myöskin yli 100.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän