Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että tk lääkäri painostaa lastentekoon

Vierailija
24.02.2023 |

Kävin valittelemassa polvivaivojani tk lääkärillä jolla olen käynyt teinistä saakka.
Vähän ennen poislähtöä alkoi höpöttelemään että olettekos avopuolisosi kanssa lasta ajatelleet. Eikös teillä ole talous vakaalla pohjalla jne.

Mielestäni tämä ei ole ok.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Vierailija
2/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet? Keksi parempia aloituksia :TROLLI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet? Keksi parempia aloituksia :TROLLI!

En valehtele.

Vierailija
4/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten teko on kansalaisvelvollisuus

Elämä ei ole vain etuja!

Vierailija
5/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pieni paikkakunta?No ei ole ok kyllä mitenkään.

Vierailija
6/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tk lääkäri tietää kenenkään taloudellisista tilanteista? Ellei ole joku pikkukylä, jossa kaikki tuntee kaikki. Mutta epäilen nyt vähän tätä juttua...

Vierailija
7/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat elämäni paras asia

Vierailija
8/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ne lapset

Vierailija
9/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei ole vain etuja!

Juuri näin

Vierailija
10/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap mt-tapaus, ja pahimmasta päästä.

Toivottavasti tk-lääkäri antaa sulle srvalla kerralla lähetteen psykiatrisen sairaalan osastohoitoon.

Vierailija
11/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaton kysymys. Käske hänen tehdä puolestasi ne kiintiömukulat mitä kokee tarvitsevansa

Vierailija
12/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin alle kouluikäisenä neuvolassa. Koululaisena ,teininäkin koulun terveydenhoitajalla kuin lääkärillä.Kun menei opiskeleman oli siellä opiskelijoiden terveyden hoito ja  lääkärit.Sama asia oli työpaikalla työpaikka lääkärit.Terveyskeskus lääkäri miksi jo teininä kävit et koulu huollon lääkärillä?Nyt kun en töissä ,kätän terveyskeskus lääkäriä ja koskaan ei samaa läkäriä.Huutava pula terveyskeskus läkäreistä,aina eri.

Vierailija
13/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta. Ikäerot ovat aika isot, joten olemme hyvin jaksaneet ja olen myös ammatissani pysynyt mukana. Meillä on melko hyvät tulot, joten lapsilla on ollut myös kalliita harrastuksia. Olen hyvin onnellinen lapsistani kyllä. Tutulla oli hormoniehkäisy vienyt lapsihalut, mutta menopaussin jälkeen halut palasi. Surullinen tapaus.

Nyt meillä asuu kotona enää nuorin, mutta kaikki käyvät usein ja viihdymme yhdessä. Lapset ovat olleet elämässäni etusijalla, ja odotan myös iso äitiyttä hyvillä mielin. Tytär onkin kertonut olevansa raskaana.

Vierailija
14/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap mt-tapaus, ja pahimmasta päästä.

Toivottavasti tk-lääkäri antaa sulle srvalla kerralla lähetteen psykiatrisen sairaalan osastohoitoon.

No mä luulen, että ap:lle on toi lähete on jo annettu, siksi se keksi tänne tollasen provon.

Vierailija
15/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on kiellettyä jos terveyskeskuslääkäri ehdottaa lapsentekoa hänen kanssaan.

Vierailija
16/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous voi olla vakaalla pohjalla vaikka pitkäaikaistyöttömällä. Ne samat etuudet pamahtaa tilille kuukausittain. Itse käytän Kelan etuuksista nimitystä "säännölliset tulot" silloin kun olen työttömänä. Nyt olen tunnollinen veronmaksaja (100% palkkatuella määräaikaisella/osa-aikaisella työsopimuksella).

Vierailija
17/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on neljä lasta. Ikäerot ovat aika isot, joten olemme hyvin jaksaneet ja olen myös ammatissani pysynyt mukana. Meillä on melko hyvät tulot, joten lapsilla on ollut myös kalliita harrastuksia. Olen hyvin onnellinen lapsistani kyllä. Tutulla oli hormoniehkäisy vienyt lapsihalut, mutta menopaussin jälkeen halut palasi. Surullinen tapaus.

Nyt meillä asuu kotona enää nuorin, mutta kaikki käyvät usein ja viihdymme yhdessä. Lapset ovat olleet elämässäni etusijalla, ja odotan myös iso äitiyttä hyvillä mielin. Tytär onkin kertonut olevansa raskaana.

Mikä tahansa elukka kykenee lisääntymään, se ei vaadi mitään joten siinä ei ole mitään erityistäkään

Vierailija
18/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei ole vain etuja!

Kuulostaa tuo lasten tekeminen jokseenkin työltä. Mielestäni lapset saa alkunsa mikäli pari on valmis niitä saamaan ihan yhteisen miehen ja naisen normaalin toiminnan seurauksena. Muunsukupuolisista tai tasavertaisista en osaa sanoa miten ne lapsia tekevät.

Vierailija
19/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoliyhdynnässä saavat olla vain naimisissa olevat ja hekin vain silloin, kun tarkoituksena on lisääntyä.

Vierailija
20/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei ole vain etuja!

Kuulostaa tuo lasten tekeminen jokseenkin työltä. Mielestäni lapset saa alkunsa mikäli pari on valmis niitä saamaan ihan yhteisen miehen ja naisen normaalin toiminnan seurauksena. Muunsukupuolisista tai tasavertaisista en osaa sanoa miten ne lapsia tekevät.

Miten oikein nykyään, kun nainen voi olla peniksellinen ja mies peniksetön? Onko tällöin nainen lapsen isä ja mies lapsen äiti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi