Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmanni on halpa kaupaksi todella kallis

Vierailija
31.08.2025 |

Koska sunnuntaisin ilmestyy tokmanni klubi sovellukseen seuraavan viikon tarjous sanomat, huomasin, että ensi viikolla on pyyhkeitä tarjouksessa. Kylpypyyhe (norm.17,19) on tarjouksessa 9,99; Prismasta löytyy vastaavasti normaalilla hinnalla 9,95...

Pitäisköhän Tokmannin laskea normaalihintojaan alas, jotta voisi mainostaa rehellisesti olevan halpakauppa? Varsinkin, kun tokmannista ei edes saa bonus-rahaa. No valintansa kullakin. Onneksi hintojen vertailu on helppoa.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpypyyhkeissä on isot erot. Vain sellainen kannattaa ostaa, jossa on oikeasti hyvä immukyky eikä vesi mene kuin vesi hanhen selästä. Hinta ei siinä ole se kriteeri vaan laatu. 

Vierailija
82/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

76: Tarkoitin todella alkuperäistä Tokmannia, en mitään muuta siihen myöhemmin liitettyä puljua. Tokmanni ei ole Kakkosen luomus ollenkaan, vaan hän tuli puikkoihin vasta noin vuoden jälkeen koko Tokmannin avaamisen jälkeen. Alkuperäinen Tokmanni oli samalla paikalla kuin nykyinenkin, Kakkosen Säästöaitta toimi niin keskellä kaupunkia kuin vaan mikään liike pystyi olemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Rock on Tokmannin yksi omistaja nykyään. Ei tarvitse ihmetellä hintoja.

Vierailija
84/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole mistään eliitistä, koska yhdyssanat on opetettu jo peruskoulussa, ihan sellaisessa perus-peruskoulussa eikä missään eliittikoulussa.

Halpa kaupaksi on eri asia kuin halpakaupaksi. Tokmanni voi olla halpa kaupaksi, mutta kallis halpakaupaksi.

Suomen kieli on rakennettu niin, että sen monimuotoinen ilmaisu edellyttää tiettyjen perusasioiden hallintaa. Tietenkin voimme alkaa köyhdyttää kieltämme ja alkaa vain latoa sanoja peräkkäin, mutta jos samat ihmiset, jotka sitä tekevät, ovat olevinaan huolissaan maahanmuutosta ja suomalaisen kulttuurin jäämisestä sen jalkoihin, on kyseessä aikamoinen paradoksi.

Kielioppi on kuin liikennesäännöt. Jos jokaisella on omansa, jonkinlaista mölinää / liikettä syntyy, mutta kaoottinen lopputulos ei edistä mitään hyvää.

Vierailija
85/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on sama ideakuin muillakin "halpakaupoilla". Esillepano tehdään halvan näköiseksi ja tavaramassa suureksi. Hinnat voiolla kalliimmat kun mielikuva on matkittu halpahallista.

Vierailija
86/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko klubikorttia??

Ei oo, eikä tuu.

Vierailija
87/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko klubikorttia??

Ei oo, eikä tuu.

Loppui itselläkin juutaloisten tukeminen kun syöpä tuli tuonnekin. Ja samallahan ne hinnatkin ampui taivaisiin. Sama juttu kuin joka puljussa.

Vierailija
88/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko klubikorttia??

Ei oo, eikä tuu.

Itseäni ärsyttää hieman tää, että klubi toimii puhelinnumerolla. Mulla oli kerran sellainen muovinen kortti jokon kirjoitin kyllä puhelinnumeroni. Kuten arvata saattaa, se numero haalistuu pois. Enää sitä fyysistä korttia ei ole nää tallella ja enkä oli pitkiin aikoihin nähnyt niitä kortteja kassan luona kuten aiemmin oli. Vaikka se on epätodennäköistä, että seuraava asiakas muistaisi mun numeron, kyllä se silti ärsyttää luetella sitä omaa numeroa, kun paikalle on muita kuulijoita; sen takia haluaisin, että klubikortti olisi oikeasti hyödyllinen kuten k/s-kortit. Eli tässä tapauksessa sitä pahuksen puhelinnumeroa ei huudeltaisi kokoajan vaan asiakas itse näyttäisi sitä korttia siinä maksupäätteessä ja tekisi erillisen valinnan sitten, että maksaako kortilla vai käteisellä.

Vierailija
89/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Tokmannilta ainoastaan verkkokaupasta, koska siinä alennukset ovat kuten viikkomainoksessa ilmoitetaan. Siis jos tulee 20 e ostoskorissa täyteen ja paketin voi hakea ilmaiseksi myymälästä.

Vierailija
90/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta samaa kamaa viidesosa hinnalla.

Niin saa. Tilattiin juuri rantapyyhkeet. 3 isoa hamam-tyyppistä nopeasti kuivuvaa pyyhettä noin 13 € yhteensä. Puuvillaisia alushousuja pojalle, 6 paria noin 4 €. Kunnollista puuvillaa siis ovat, ja vyötärökuminauha sopivan napakka ja leveä.itselle kiva ohut neuletakki alle 9€, muutaman korvakorut 1-2€/pari, tosi kevyet ja jaloissa mukavat sandaalit noin 8 €, kauniita mekkoja 8-12€/ kpl. On halpaa. En ymmärrä miksi jotkut on sitä mieltä että laatu on liian huonoa. Kaikki mitä itse olen tilannut on ylittänyt odotukset.

Vierailija
91/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietää, mitä sieltä ostaa. Jotkut asiat on halpoja, jotkut ei. Itse ostan Prismasta ja S-Marketista

Vierailija
92/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisten kiinakauppa sekundaa käytettyä .  Valmiiksi likaisia . Olisko varastettua joukossa .  

Vierailija
93/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko klubikorttia??

Ei oo, eikä tuu.

Itseäni ärsyttää hieman tää, että klubi toimii puhelinnumerolla. Mulla oli kerran sellainen muovinen kortti jokon kirjoitin kyllä puhelinnumeroni. Kuten arvata saattaa, se numero haalistuu pois. Enää sitä fyysistä korttia ei ole nää tallella ja enkä oli pitkiin aikoihin nähnyt niitä kortteja kassan luona kuten aiemmin oli. Vaikka se on epätodennäköistä, että seuraava asiakas muistaisi mun numeron, kyllä se silti ärsyttää luetella sitä omaa numeroa, kun paikalle on muita kuulijoita; sen takia haluaisin, että klubikortti olisi oikeasti hyödyllinen kuten k/s-kortit. Eli tässä tapauksessa sitä pahuksen puhelinnumeroa ei huudeltaisi kokoajan vaan asiakas itse näyttäisi sitä korttia siinä maksupäätteessä ja tekisi erillisen valinnan sitten, että maksaako kortilla vai käteisellä.

Klubi toimii sovelluksella. Sovelluksesta löydät klubikortin, jota näyttämällä saat alennukset ja kuitti tallentuu asiakastilillesi. Koska kaikilla ei ole älypuhelinta tai eivät osaa niitä käyttää, kauppa on antanut mahdollisuuden käyttää myös puhelinnumeroa klubikortin sijasta. Omituisen moni tuntuu tätä vaihtoehtoa käyttävän, vaikka olisi se älypuhelinkin kourassa. 

Vierailija
94/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, on halpa kaupaksi, mutta muuten kallis? Mitä helkattia sinä oikein yrität sönköttää? Tarkoititko kenties halpakauppaa? Opettele hyvä ihminen käyttämään yhdyssanoja oikein, jotta tulet oikeasti ymmärretyksi. Kyllä yhdyssanojen käyttö on sinullekin koulussa opetettu, miksi viittaat niille kintaalla?

Normaaliälyinen saa kyllä tekstistä selvää, vaikka siinä olisi kiroitus vireitä. Sinä et ole normaaliälyinen.

On täysin käsittämätöntä kuinka joidenkin ihmisten mielestä äidinkieltämme saa kirjoittaa täysin miten sattuu ihan vapaasti kunhan tekstistä saa selvää. Nämä pösilöt eivät tajua että äidinkielen rappio on kansakunnan tuhon alku.<

WAU! Sinä se varsinainen psykologi oletkin, kun erotat kasvottomassa virtuaali ympäristössä, että ketkä ovat lukihäiriösiä ja ketkä ei. Aivan kuten palstalaisista kaikki 100% ovat psykologin pätevyyden omaavia

Olen eri, mutta olen äikänmaikka ja väitän huomaavani hyvin suurella todennäköisyydellä tekstistä onko kyseessä lukihäiriö vai se, ettei vain ole opetellut mikä on yhdyssana. Olen lähes varma että esim sinä kuulut jälkimmäiseen ryhmään. Kasvojen näkemisellä ei ole tämän kannalta mitään merkitystä.

Yhdyssanojen opetteluun ei oikeasti kulu kauaa aikaa. Voit aina mielessäni testata sanaa vaikkapa laittamalla jonkun liitepartikkelin molempiin sanoihin. Esim "virtuaalikin ympäristökin". Ei kuulosta järkevältä. "Virtuaaliympäristökin" sen sijaan kuulostaa. Kyseessä on yksi asia, eli yhdyssana.

Vierailija
95/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljousalennukset ärsyttävät köyhää sinkkua. Siis esim nyt kolme tai viisi kappaletta sitä tai tätä, säästöä tulee jos ostaa suuria määriä kerrallaan. Mutta kun ei raha riitä tässä kuussa sellaiseen.

Vierailija
96/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljousalennukset ärsyttävät köyhää sinkkua. Siis esim nyt kolme tai viisi kappaletta sitä tai tätä, säästöä tulee jos ostaa suuria määriä kerrallaan. Mutta kun ei raha riitä tässä kuussa sellaiseen.

Kaikista järkevintähän on ostaa kymmeneksi vuodeksi kaikkea mitä tarvitsee kuten vessa paperia, fairyä, puhdistus aineita ym ym. koska hinnat nousee niin siksi siinä säästää. Tietenkin tällaiseen on varaa ainoastaan rikkailla.

Vierailija
97/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteneekö Spar jo?

Vierailija
98/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, on halpa kaupaksi, mutta muuten kallis? Mitä helkattia sinä oikein yrität sönköttää? Tarkoititko kenties halpakauppaa? Opettele hyvä ihminen käyttämään yhdyssanoja oikein, jotta tulet oikeasti ymmärretyksi. Kyllä yhdyssanojen käyttö on sinullekin koulussa opetettu, miksi viittaat niille kintaalla?

Normaaliälyinen saa kyllä tekstistä selvää, vaikka siinä olisi kiroitus vireitä. Sinä et ole normaaliälyinen.

Minä ainakin olen ja otsikko on todella outo. Halpa kaupaksi, mutta silti todella kallis? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

- eri

Tokmanni kuuluu osastoon halpakaupat. Itse kyllä ymmärsin hyvin.

Vierailija
99/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temusta samaa kamaa viidesosa hinnalla.

Temusta saa myrkkyjä kaupan päälle.

Näinkö on???

Jumalauta että te demariämmät olette vttu tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat, saatana! Samoista kiinalaistehtaista ne toksmanninkin "halvat" kamppeet tulee, ainoastaan sillä erolla temujen eduksi, että demaritorakat ei sosiaalikommarikourineen siinä välissä varastamassa ja hintoja nostamassa.

Te helvetin kuolaavat suuhengittäjät näköjään oletatte että joka "merkillä" ja "myyjällä" on oma tehtaansa romuilleen, ja ihan vain "sattumalta" temut näyttää ihan samalta kuin toksmannin tai K-juutalaisten romut????

Mun kauppa on Stokka. Ei kelpaa kumpikaan mainitsemasi.

T.Demari ja sinä hullu persu. Tunnistaa kielenkäytöstä.

Vierailija
100/116 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee Tiimarin jalanjäljissä. Nyt on hinnat nostettu niin korkealle että asiakaskato on väistämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi