Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään kokemusta n k kumppanuusvanhemmuudesta? Kertokaa mitä tiedätte! Toimiiko? Minusta se on väärin lasta kohtaan, sillä lapsen

Vierailija
31.08.2025 |

Onko kenelläkään kokemusta n k kumppanuusvanhemmuudesta? Kertokaa mitä tiedätte! Toimiiko? Minusta se on väärin lasta kohtaan, sillä lapsen kuuluu syntyä neljään oikeaan sukuun vaikka sukulaiset eivät olisi mitenkään kuvioissa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten ne suvut siitä katoaa kumppanuusvanhemmuuden myötä?

Vierailija
2/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on lapselle kamala taakka ajatella, että nämä ihmiset ovat toistensa kanssa tekemisissä vain siksi, että minä olen olemassa.

Muutamaa "tavallista 50/50 lasta" seurattuani mietin, ajattelevatko vanhemmat todella lapsen parasta, kun tämä joutuu jakamaan elämänsä vanhempien haluamalla tavalla. Joka toinen viikko ei lainkaan kavereita, ylipitkä koulumatka, tavarat aina väärässä paikassa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on lapselle kamala taakka ajatella, että nämä ihmiset ovat toistensa kanssa tekemisissä vain siksi, että minä olen olemassa.

Muutamaa "tavallista 50/50 lasta" seurattuani mietin, ajattelevatko vanhemmat todella lapsen parasta, kun tämä joutuu jakamaan elämänsä vanhempien haluamalla tavalla. Joka toinen viikko ei lainkaan kavereita, ylipitkä koulumatka, tavarat aina väärässä paikassa jne.

Nyt sulla vähän hukassa kumppanuusvanhemmuus ja miten se toimii.

Vierailija
4/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei unohdeta sitä ideaalia, että "paras koti lapselle on biologisten vanhempien muodostama vähäriitainen perhe".

Hopeasijalle on tietysti tunkua, mutta kirkkain ehdokas tähän on sellainen, missä kunnioitetaan lapsen oikeutta tuntea omat vanhempansa, eikä muutenkaan katkota yhteyksiä geneettisiin sukulaisiin.

Vierailija
5/5 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan historiassa suurin osa lapsista on syntynyt muuten kuin toisensa rakkaudesta valinneille vanhemmille. Rakkausavioliitto pääasiallisena muotona on hyvin uusi keksintö.