Miksi ette käy ABC asemilla kun niitä nyt lakkautetaan?
Kommentit (79)
suosin yrittäjävetoisia, 550m€ voittoa tekevä s-ryhmä joka on valloittanut maantiet, kaupunkien ja kylien keskustat.
Kiitos ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa kaikki rekkapenojen paikat.
Noissa on niin surkea safka ettei rekkakuskit noissa syö.
En ole käynyt tähänkään asti, niin miksi alkaisin käydä nyt? Eikä ole kyllä tullut tietoa, että noita neljää lähintä, joiden ohi tulee ajeltua, oltaisiin lakkauttamassa. En tiedä miksi niillä kävisin, rankkaan Nesteellä ja sen harvan kerran kun jossain reissussa kuski on halunnut abcllä pysähtyä, ruoka on ollut sitä tasoa, hinta/laatusuhteessa myös, että syömiseni hoidan muualla.
En todellakaan mene abcille, niin monta pientä yrittäjää nämä abcit on tappanut että kierrän todella kaukaa nämä paikat, kaikki muu käy tien päällä.
ABC on bensa-asema. En aja autoa ammatikseni. Muutaman kerran vuodessa tulee tehtyä sellainen reissu, että matkalla on tarvetta pysähtyä tauolle ja ruokailemaan. Silloin pysähdytään sopivaan paikkaan, oli se sitten aakkosaema tai joki kilpailevan ketjun paikka.
Kauppojen yöaukiolo varmasti yksi syy asemien sulkemiseen. Menevät mielummin S-kaupalle tankkaamaan ja hakemaan kahvin tai muun evään sieltä.
Jos on mikään muu paikka pysähtyä niin pysähdyn sinne mieluummin syömään. ABC:t ei nappaa,ei olleskaan.
Käyn kerran kuussa työmatkalla Jalasjärven ABC:lla. Aamukahvi ja voileipä. Paikka on oikeastaan joka aamu ollut väkeä pullollaan. Mutta niinpä suljetaan tuokin ABC
Mulla on parempaakin käyttöä ajalleni kuin ratissa istuminen, joten käytän julkisia. Eli ei ole tarvetta pysähtyä noille asemille.
Norjassa tankkaan aina Circle K asemalla auton ja termosmukin. Kahvi on ilmainen kun ostaa siihen vuositarran.
Muutamissa vuosissa lounaan hinta on noussut valtavasti. Käyn vain pakon edessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parempaakin käyttöä ajalleni kuin ratissa istuminen, joten käytän julkisia. Eli ei ole tarvetta pysähtyä noille asemille.
Odotella pysäkeillä,körötellä ja taas odotella.Se vasta onkin hyödyllistä ajankäyttöä.
Näin äkkiseltään en edes keksi missä olis mulla lähin abc.