Seksillä kiristämisestä
Vaimolla oli alkuhuuman laannuttua tapana saada tahtonsa läpi kiristämällä seksillä. Jos en toiminut hänen toiveidensa mukaan, niin haluja ei ollut. Aikani elin asian kanssa, kunnes kuppi meni nurin ja päätin toteuttaa samaa käyttäytymismallia.
Jos ei ollut seksiä, ei ollut taloustilillä rahaa. Jos ei ollut seksiä, ei teatterit tai lomamatkat tulleet kuuloonkaan. Hänen mielestään olin kohtuuton kiristäjä, eivätkä asiat olleet verrannollisia.
Silti lopputulemana oli, että vaimo on pääosin myötämielinen ja minä tyytyväinen. Vaan miksi ihmeessä asiasta piti näin vaikea tehdä?
Kommentit (28)
Isoilla pojilla on työssäkäyvä vaimo, jonka kanssa ne harrastaa seksiä koska vaimo haluaa sitä! Voitteko uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Ikävää sellainen toiminta, vaimosi aloitti , syyttäköön itseään
Eihän heidän käytös eroa toisistaan mitenkään? Molemmat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Seksinpuutteeseen ei kuole. Vedä käteen sitten.
Ei muuten kuole myöskään, jos ei saa matkustaa tai kallitaa ravintolaillallisia tai muuta hemmottelua. Sormettamaan siitä
Keksittyhän tämä aloitus on ja aika huono kaikenlisäksi. Nimittäin mikä mätämuna on mies joka kiristää vaimoltaan seksiä jotta taloustilille tulisi rahaa lasten ruokkimiseen. Eli ap:sta tilanne jossa lapset eivät saa ruokaa on täysin oikein kun ap ei saa vaimoltaan seksiä. Ei ihme ettei ap saa ketään parisuhteeseen kun on noin sairaat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli hyvä, että puhuitte asian auki ja homma toimii nyt.
Saattoi olla joku lapsuuden perheen malli tai joku muu olettamus, jota on seurannut ja toiminut sen mukaan.
Onko yleistäkin, että ihmiset tietää, paljonko heidän vanhempansa ovat harrastaneet seksiä ja millä ehdoilla seksiä on harrastettu? Itsellä ei nimittäin ole hajuakaan vanhempien seksielämästä. Tai no, todistettavasti ovat panneet ainakin kolme kertaa, koska mulla on kaksi sisarusta, mutta sen enempää en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Isoilla pojilla on työssäkäyvä vaimo, jonka kanssa ne harrastaa seksiä koska vaimo haluaa sitä! Voitteko uskoa?
Höpöhöpö.
Jos haluaa isoksi pojaksi, ei voi olla kotona tiskaamassa,
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole mikään oikeus. Ketään ei voi pakottaa seksiin.
Sama koskee lomamatkaa, eikö totta?
En minä osaa vastata sinun puolestasi tällaiseen kysymykseen. Sinähän se tiedät riittääkö suhde sinulle ja oletko onnellinen.
Jos tilastoja katsoo, niin yleensä eroa haluava on nainen, mutta tietenkin suhteeseen tyytymätön mies voi yhtä hyvin ehdottaa eroa.