Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suhteeni ex-mieheen jatkuu. paha vaan kun se on avoliitossa.

Vierailija
07.04.2007 |

en kylläkään edes haluaisi tällä hetkellä häntä kattoni alle asumaan. on kuitenkin mukavaa saada miehestä se " juhla" - puoli, ei arjen kärvistelyä. saa olla omissa oloissaan rauhassa, ja silti on hyvä seksielämä.

mies on kotoisin länsi-afrikasta, ja ikävä kyllä, aikamoinen veijari naisten kanssa. nykyinen avokki ei taida ihan tajuta asioita. ei, en ole katkera bitch, asiat vaan on jatkuneet näin. sääli vaan " vaaleanpunaisissa laseissa" kulkeva avovaimo. ja tottakai, turvaseksi on must..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää sopii mulle hyvin. tunnen miehen läpikotaisin, hyvässä ja pahassa, enkä tosiaan haluaisi asua hänen kanssaan. näin on hyvä. avovaimo vaan on " sokea" ..

Vierailija
2/37 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tää sopii mulle hyvin. tunnen miehen läpikotaisin, hyvässä ja pahassa, enkä tosiaan haluaisi asua hänen kanssaan. näin on hyvä. avovaimo vaan on " sokea" ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me molemmat saadaan mitä halutaan.. ehkäpä minä olen se hyväksikäyttäjä..

Vierailija
4/37 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että me molemmat saadaan mitä halutaan.. ehkäpä minä olen se hyväksikäyttäjä..

Vierailija
5/37 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
6/37 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö päästätte exät naimaan? Koska uusille ette enää kelpaa, koska ootte niin käytettyjä ja halpoja. Ja exänne pitää huolen, että maineenne säilyy samana aina vaan. Ja jätkäthän käy pumppaamassa, ei katsos tarvii nähdä vaivaa uuden vikittelyssä ja kaippa ruoka- ym. huoltokin siellä ex-eukon hoteissa usein toimii... Eli olette helppoja ja tyhmän yksinkertaisia. Just as simple as that!

Itsekunnioitusta teiltä ei löydy lainkaan! Yksikään itseään kunnioittava nainen ei nimittäin päästäisi pukille miestä, joka on pettänyt häntä aiemmin. Ihonväristä/kansallisuudesta jne. riippumatta. Jos niin kauheasti on puutteessa, ettei ilmankaan voi olla, niin tekniset apuvälineetkin on keksitty. Siis sitä hyvää miestä ootellessa.

Vierailija
7/37 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittaa toisten suhteita koska sulla on tasan myös oma vastuus vaikka muuta yritätki ...

Vierailija
8/37 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoo tosi paljon teistä

Vierailija
9/37 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykene koskaan rakastumaan ja todella nauttimaan aidosta ja hyvästä ihmissuhteesta. Siksipä he naivat aina vaan, vuodesta toiseen, koska se on ainoa " rakkauden" muoto, josta mitään tietävät.

Vierailija
10/37 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap oo muuta kuin prostituoitu, joka tyhmyyksissään antaa ilmaiseksi.

Vierailija
11/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle erittäinkin hyvin nyt, kun en halua vakisuhdetta.

Vierailija
12/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan tajunnut tollasia lumppuja mut onnea valitsemallas tiellä...

Vierailija
13/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin kaipaillutkaan hymynaamoja. mutta kuulkaas naiset, harva mies nykyään on 100% uskollinen. ja afromiehet ei tosiaan ole niitä yhden naisen miehiä.

Vierailija
14/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla myötätuntoinen. ja musta makkara on hyvää...

Vierailija
15/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tata ongelmaa nayttaa olevan enemmankin kuin esim, Englannissa..... Monet tuntemani mustat suomessa onkin sanonut etta suomalaiset naiset on tosi halpoja ja tarkottavat talla sita etta ei tarvii paljoo hemmotella ja ostaa vaatteita/hajuvesia/koruja jne jne etta paasee vallyjen valiin. " Afro tytot" tekevat tata samaa eli heilla on monta poika ystavaa jotka hemmottelevat ja ostavat heille kaiken minka he haluavat, silla kyllahan se on niin etta nama sankyhommat on naisten markkinat........Eli siis me naiset ne ukot valitaan ei toiste pain. Naiset ottaa miehet antaa!

Vierailija
16/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos oot niin sanotusti ollu sisa piirissa naissa mustien porukoissa niin opit kylla aikas akkia et mita kulissien takana tapahtuu...

Vierailija
17/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutut on niin yleisiä. ( siis ap täällä) nähty ja koettu on kaikenlaista. nyt on tällainen hetki. tää uusi avokki ei vaan tajua mitä tapahtuu, ja mies on hyvä puhuja...

Vierailija
18/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavimpa viela exani ja hanen uuden morseimen kotona pollyyttamassa aijan kanssa, heidan sangyssaan ( ja missa muualla sita kerettiin )... Muistan jattaneeni pienia merkkeja siita et olin ollut ( mut ei se muija kai ikina tajunnut ). No hekin on eronnut ja aija on lahtenyt takas kotimaahansa....

Vierailija
19/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla se on miehen paatos tassakin tapauksessa et pettaako vai ei, ap ei oo tehnyt mitaan vaaraa!

Vierailija
20/37 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista kun tajuaa, että hänen kotinsa on häpäisty!

Minulle on käynyt niin, eikä voinut tehdä muuta kuin vaihtaa asuntoa ja samalla koko kalustusta! En voinut kuvitellakaan istuvani sohvalla, jossa exäni on hässinyt jotain helvetin huoraa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi