Hyi, että joku kauhea virus on liikkeellä
Pelkään, että kuolen.
Kiitos kaikille vauva-palstalaisille etukäteen, ei tarvitse ikinä nähdä.
On muuten niin huono olo, että joku karmea tauti on liikkeellä. Huh huh.
Kommentit (38)
Olisi kannattanut syödä metsästä mustikoita, en ole ollut tänä vuonna kipeä kun söin. Yleensä olen aina elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Koronaa on taas paljon nyt, mutta se tuntuu ihmisiltä unohtuneen.
En tiedä mitä on, mutta paljon porukkaa sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Sairaana kuntoilu voi aiheuttaa sydänlihastulehduksen.
Ensimmäiset oireet oli sydämen/rinnan ja keuhkon alueella.
Välillä pistää sinne. Mut aina koronassa tai long covidissa on pistänyt sinne eli ihan tuttua juttua. Ei siihen kuole, jos on koronaa. Se aikansa pistää ja menee ohi samalla
kun korona paranee.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut syödä metsästä mustikoita, en ole ollut tänä vuonna kipeä kun söin. Yleensä olen aina elokuussa.
Saa kunnon C-vitamiinit ja metsän mikrobit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kunnon C-vitamiinit ja metsän mikrobit :)
Syön mustikoita, mutta tässä talossa on lapsia paljon vain muutama yksiö. Sairastan naapurien lasten taudit. Kun asuin sinkkutalossa, en sairastanut joka vuosi, vain 3-4 vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Itsekin olen kipeänä.
Yritin lähteä illanviettoon, mutta oli pakko tulla takaisin kotiin. Ei vaan pysty, ja kaverikin kommentoi että "sun silmät näyttää jotenkin kuumeisilta".. eipä muuta kuin Nessu-pakettien ja ruokien kanssa kotiin makaamaan.. ei oo kivaa
Tosiaan pakko vaan hyväksyä, että pakko ryhtyä makoilemaan ja lepoon ihan kunnolla. Kun ei jaksa edes vauvapalstalla olla. Todennäköisesti rukoilen, etten kuole.
Hellejakson päätteeksi alkoi oireilu eli onhan niitä jo muutaman viikon ajan ollut ja nyt vaan pahentunut, huh hui. Mulla on oikeasti surkastunut lihaksia, mikä on äärimmäisen
Nyt on uusi entistä äksympi korona leviämässä. Suojatkaa itseänne.
Jokin paha pöpö liikkeellä. Oksennusta, kova päänsärky ja kuume. Lihaksia jomottaa ja uupumus kaataa sänkyyn. edes suihkuun ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Itsekin olen kipeänä.
Yritin lähteä illanviettoon, mutta oli pakko tulla takaisin kotiin. Ei vaan pysty, ja kaverikin kommentoi että "sun silmät näyttää jotenkin kuumeisilta".. eipä muuta kuin Nessu-pakettien ja ruokien kanssa kotiin makaamaan.. ei oo kivaa
Tosiaan pakko vaan hyväksyä, että pakko ryhtyä makoilemaan ja lepoon ihan kunnolla. Kun ei jaksa edes vauvapalstalla olla. Todennäköisesti rukoilen, etten kuole.
Hellejakson päätteeksi alkoi oireilu eli onhan niitä jo muutaman viikon ajan ollut ja nyt vaan pahentunut, huh hui. Mulla on oikeasti surkastunut lihaksia, mikä on äärimmäisen
Nyt on uusi entistä äksympi korona leviämässä. Suojatkaa itseänne.
Aikaisemmin otetut rokotteet suojaavat jonkun verran pahimmilta oireilta.
Päiväkodista imuroi kaikki tehokkaasti huonolla säkällä. T. Hoitsu taas sairiksella kuumeessa , heikkona.
Syksyn alulla on aina vähän tommoista kulkutautia liikkeellä. Näin oli myös viime vuonna
Vierailija kirjoitti:
Jokin paha pöpö liikkeellä. Oksennusta, kova päänsärky ja kuume. Lihaksia jomottaa ja uupumus kaataa sänkyyn. edes suihkuun ei jaksa.
OK, mulla täytyy olla tuo sama. Lenkillä tuntuu ettei ole lihaksia ja oksettaa. Ei paljon jaksa ja uupuu nopeasti.
Eiköhän thl taas panttaa rokotteitaan ja heitä roskikseen mieluummin, kuin jos joku ei-vanhus haluaisi rokotteen vaikka rahalla, niin se on tehty mahdollisimman vaikeaksi. Kyllä vanhoille jaetaan, mutta työikäiset ja työttömät saavat sen, vain jos työnantaja järjestää.
Eipä sitä muuten pääsisikään maaksi, jossa on Euroopan eniten koronaan kuolleita.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin rokotetta
Terveisin Bill Gates ja Fauci, älkää välittäkö rokotekuolemista...
Vierailija kirjoitti:
#naisflussa
Tuletko hoitamaan?
Joko olet saanut munsalan kansallispuvun teetettyä?
Joku varmaan vähän pelotellut. Mitä jos muutetaan kaikki kauemmas toisista ja kauppa-autoja liikenteeseen. ;)