Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämäntapamuutos vaikeaa siksi että se on oikeasti mahdotonta

Vierailija
30.08.2025 |

Miksi aina valehdellaan että kaikilla on mahdollisuus pudottaa painoa? Ja miksi painonpudotus on aina yhtä helvettiä 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kovin vaikeaa ole, jos ymmärrät sen tehdä hallitusti, etkä aloita mitään kuureja.

Niin eli koko loppuelämä painonpudotusta .. jeejee.. 70 kiloa pitäis tiputtaa !! Mieluummin lopetan syömisen

Vierailija
22/28 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa. Kyllä. Mutta ei todellakaan mahdotonta. Itse sain hyvän tuen ravitsemusterapeutilta. Pääsääntönä ei ollut pelkkä painon pudotus, vaan erilainen ruokaan suhtautuminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa. Kyllä. Mutta ei todellakaan mahdotonta. Itse sain hyvän tuen ravitsemusterapeutilta. Pääsääntönä ei ollut pelkkä painon pudotus, vaan erilainen ruokaan suhtautuminen. 

Mä kävin kerran ja en pystyny enää toiste. 

Vierailija
24/28 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon kuolevani joka päivä. Ennemmin nopea kuolema kuin pakkoterveellinen elämä rumana

Vierailija
25/28 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kovin vaikeaa ole, jos ymmärrät sen tehdä hallitusti, etkä aloita mitään kuureja.

Älytöntä on se, että ajatellaan vain laihdutuskuuria ja laihtumista ainoina päämäärinä. Elämäntapamuutoksien tarkoitus on parantaa elämänlaatua. Se ei tarkoita sitä, että pitää alkaa ostaa erikoisvalmisteita, pillereitä, nettidieettejä tai hankkia PT ja salikortti. Jo se on askel parempaan, että alkaa liikkua sata askelta enemmän joka päivä ja vielä parempi jos saa lähdettyä ulos. Tavoitteeksi puolen tunnin kävely ulkona eikä mikään maraton. 

Jos suolainen makkara nostaa verenpainetta voi vähentää sitä makkaraa 25% viikossa ja korvata sen vaikka kotitekoisella hummuksella. Jos kikherneiden maku ei miellytä, kannattaa käyttää valkopapuja ja jos oliiviöljyn maku ei miellytä, kannattaa käyttää rypsiöljyä. Mausteet saa ihan itse valita. Se, joka haluaa keventää levitteen rasvapitoisuutta, vaihtaa osan öljystä joko papujen liemeen tai kasvisliemeen. Pääasia, ettei lisää paljoa suolaa papulevitteeseen.

Kun tuo asia on kunnossa, voi opetella suolattomia mikromukisämpylöitä ja nauttia siitä, että voi laittaa hummusta tai papulevitettä lämpimälle sämpylälle ja siihen vielä muutama kurkun ja paprikan viipale vielä lisäksi. Hyvinvointi tulee pienistä muutoksista askel kerrallaan. Olo on paljon parempi kun verenpaineen saa matalammaksi.

Vierailija
26/28 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä on se, että ajatellaan vain laihdutuskuuria ja laihtumista ainoina päämäärinä. Elämäntapamuutoksien tarkoitus on parantaa elämänlaatua. Se ei tarkoita sitä, että pitää alkaa ostaa erikoisvalmisteita, pillereitä, nettidieettejä tai hankkia PT ja salikortti. Jo se on askel parempaan, että alkaa liikkua sata askelta enemmän joka päivä ja vielä parempi jos saa lähdettyä ulos. Tavoitteeksi puolen tunnin kävely ulkona eikä mikään maraton. 

Jos suolainen makkara nostaa verenpainetta voi vähentää sitä makkaraa 25% viikossa ja korvata sen vaikka kotitekoisella hummuksella. Jos kikherneiden maku ei miellytä, kannattaa käyttää valkopapuja ja jos oliiviöljyn maku ei miellytä, kannattaa käyttää rypsiöljyä. Mausteet saa ihan itse valita. Se, joka haluaa ke

Ei ole totta.. jotain papujako pitäis alkaa vetää🤢

Vierailija
27/28 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä näköjään yhtään mikään !! Ei riitä et alkais ottaa enemmän askelia tai tekemään ruokaa itse vaan pitäis ruveta syömään sellasta ruokaa mistä ei yhtään tykkää.. onneks ei kukaan pakota elämään. Jos tällänen on se hinta Mikä pitäis maksaa terveellisestä elämästä. Alan pikkuhiljaa suunnitella lopullista poistumista. Hetkeen ei ole ahdistanut näin paljon 

Vierailija
28/28 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kuolema tänne ja heti. Tänne ja heti. Tuohan vasta on se todellinen helvetti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä