Jee! Sain tiskattua viikon tiskivuoren!
Eikä mennyt kuin puoli tuntia... Pyykkikone pyörii ja nyt pitäisi alkaa imuroimaan. Tai ekaksi vien roskat ja viikkaan puhtaat pyykit kaappiin. Päätin nimittäin vihdoin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä jotain tälle läävälle=)
Kommentit (9)
Meillä on tähän vuoden aikaan yhtä lämmintä sisällä kuin pakkasellakin..... Noin 20-22
astianpesukonekin on, mutta sitä ei voi käyttää tässä nykyisessä asunnossa, kun ei ole paikkaa sille. Astioita meillä riittäis varmaan kolmeksi viikoksi, mutta tuo urakka on kauhea, jos sen jättää noin harvoin tehtäväksi.
Onnittelut ap!
kyllä meillä ainakin huomaa kun säät lämpenee, roskat ja tiskit alkavat tuoksahtaa nopeammin.
Kovin laiskalta kuulostat, itse on viihtyisi tuollaisessa läävässä sekuntiakaan! Eikö teillä kukaan muu(kaan) tee yhtään mitään?Mulle pyykin pesu, lajittelu heti kun ovat kuivat, päivittäinen lakaisu (hiekkaa tulee sisään) ja joka toinen päivä imurointi on ihan itsestään selviä asioita. Joudun ottamaan itseäni niskasta kiinni vain esim. saunan pesussa tai ikkunoiden pesussa, mutta en päivittäisissä yksinkertaisissa kotitöissä. ja meillä kyllä mieskin tekee ja lapset siivoaa oman huoneensa.
Joku päivä kun vielä ikkunat jaksaisi pestä. Noista tiskeistä, kun joitain ihmisiä kauhistuttaa: meillä riittää astiat pariksi viikoksi ja joskus tiskaaminen jää ja syntyy noita kekoja tuonne tiskialtaaseen useamman päivän ajalta. Ei meillä nyt mitenkään haise, kun ne astiat on kuitenkin huuhdeltu ja ruuanjämät heitetty roskiin...
Hyvää pääsiäistä teillekin!
t.ap
Mulla edessä samanlainen urakka. Eikä meilläkään tiskit haise.
Likaiset astiat suoraan aina koneeseen, ja tsädäm! Puhdasta!