Joku täällä on kommentoinut useassa ketjussa, että spagettia saa 30c kilo. Mistä?
Ruoan hintaa koskevissa keskusteluissa oon useamman kerran lukenut, että spagettia saa kaupasta 30 senttiä/kilo.
Mistä kaupasta?
Kommentit (43)
Katso tarjouksia. En ole itse nähnyt. Makaronia löytää ainakin alle 0,50 euroa paketti. Eikä edes tarvitse olla tarjous. Ei varmaan kenenkään elämä kymmeniin sentteihin kaadu. Ja sama ravintoarvot kuin spagetillakin, Kannattaisi varmaan kysyä aiheesta siltä kirjoittajalta siinä ketjussa, missä on tästä kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Katso tarjouksia. En ole itse nähnyt. Makaronia löytää ainakin alle 0,50 euroa paketti. Eikä edes tarvitse olla tarjous. Ei varmaan kenenkään elämä kymmeniin sentteihin kaadu. Ja sama ravintoarvot kuin spagetillakin, Kannattaisi varmaan kysyä aiheesta siltä kirjoittajalta siinä ketjussa, missä on tästä kirjoittanut.
En mä ole koskaan, ainakaan kuuteen vuoteen, nähnyt edes tarjouksissa.
Luultavasti tässä on kyse siitä, että joku luulee spagettia saatavan 30c/kilo, vaikkei ole vuosiin katsonut mitä se maksaa, ja viisastelee tällä sitten köyhille.
ei mistään, kaikki kommentit siitä että ruokaa saa halvalla ovat keskusliikkeiden kartellien maksamien trollien tekemiä kommentteja
Kannattaa tarkistaa se minä vuonna kommentti on kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun kerää metsästä. Vähän vaivannäköä se vaatii, ei muuta
Missä teillä on lähin spagettimetsä?
Ehkä jostain tukusta, jos ostaa 100kg?
Riippunee jonkin verran Prismasta, mutta kilo Xtran spagettia on tuota luokkaa. Nettisivun perusteella n 39 senttiä. Meidän Prismassa taitaa olla 79. Aivan syötävää on.
Taannoin Lidlistä sai spagettia 0,37 eur/500 g. Tämä siis ei ole kilohinta ja sitä paitsi on tuosta noussut.
Ei enää mistään. Vielä muutama vuosi sitten sai, ei todellakaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Riippunee jonkin verran Prismasta, mutta kilo Xtran spagettia on tuota luokkaa. Nettisivun perusteella n 39 senttiä. Meidän Prismassa taitaa olla 79. Aivan syötävää on.
En osta, ostin kerran Xtra pikamakaronia, keitettynä tuloksena oli kattilallinen limaisia lätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta, ostin kerran Xtra pikamakaronia, keitettynä tuloksena oli kattilallinen limaisia lätkiä.
Opettele keittämään pastaa ja niissä on keitto-ohjeetkin :)
Halvimmat mikä nyt varsin pikaisella katsomisella löytyi oli Tokmannin Priima Spagetti 500g 0,89e, halvin kilon paketti oli K-Menu Spaghetti 0,99e.
Vierailija kirjoitti:
On muuten järkyttäviä hintaeroja eri osuuskauppojen Prismojen välillä. Esimerkiksi Itiksen Prisma näyttää myyvän kilon xtra spagettia tosiaan 39 sentillä, kun taas täällä POK:n Prismat myy samaa tuotetta tuplahinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten järkyttäviä hintaeroja eri osuuskauppojen Prismojen välillä. Esimerkiksi Itiksen Prisma näyttää myyvän kilon xtra spagettia tosiaan 39 sentillä, kun taas täällä POK:n Prismat myy samaa tuotetta tuplahinnalla.
Isoilla sisäänostomäärillä luultavasti saadaan hintaa painettua alas.
Vierailija kirjoitti:
Halvimmat mikä nyt varsin pikaisella katsomisella löytyi oli Tokmannin Priima Spagetti 500g 0,89e, halvin kilon paketti oli K-Menu Spaghetti 0,99e.
Päätit sitten pikaiseen katsomiseesi valita kaksi kalleinta kauppaketjua.
HOK-Elannon Prismoista xtra spagetti 0,39 euroa kilo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoilla sisäänostomäärillä luultavasti saadaan hintaa painettua alas.
Tuskin ne POK:n isommissa Prismoissa kovin paljon pienempiä ovat. En kyllä tiedä kuinka keskitetysti S-kauppa ostojaan tekee. Luulis että niillä olisi jollekin xtra tuotteelle hyvinkin keskitetty diili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Minulla on itselläni tasan nuo kaksi vaihtoehtoa ostoksilleni ja nuo olivat niistä halvimmat. En tosin edes ole siinä onnettomassa tilanteessa että pitäisi alkaa laskea senttejä makaronin ostamista varten, kunhan aikani kuluksi tutkailin. Lähimpään Prismaan on matkaa 85 kilsaa joten tulee siinä spaghetille hintaa jos halvimman perässä pitäisi juosta, onneksi ei tarvitse. Käytän itse Rummoa tai Barillaa.
Maksoin juuri yli 2€ kolmesta tomaatista :)
Eikö noiden pitäisi olla tyyliin 20snt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Minulla on itselläni tasan nuo kaksi vaihtoehtoa ostoksilleni ja nuo olivat niistä halvimmat. En tosin edes ole siinä onnettomassa tilanteessa että pitäisi alkaa laskea senttejä makaronin ostamista varten, kunhan aikani kuluksi tutkailin. Lähimpään Prismaan on matkaa 85 kilsaa joten tulee siinä spaghetille hintaa jos halvimman perässä pitäisi juosta, onneksi ei tarvitse. Käytän itse Rummoa tai Barillaa.
Niin no sinun purutuntumasi ja laatuvaatimuksesi taisivatkin olla aplla ensimmäisenä mielessä kysyessään 30 sentin spagetista.
Sen kun kerää metsästä. Vähän vaivannäköä se vaatii, ei muuta