Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydänkö mielestäsi liikaa tulevalta mieheltäni

Vierailija
30.08.2025 |

Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaksi täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti). 

Kommentit (313)

Vierailija
241/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole ottanut huomioon kuin ulkoisia seikkoja. Ei mitään syvempää yhteyttä mieheen? Yhteisiä harrastuksia? Juttuja? Keskustelun aiheita? Ehkä olet noihin vastannut, mutta silmäilin vain kaksi ekaa sivua.

Itse olin työelämässä esikoisen syntymään saakka. Oltiin ihan perusduunareta. Mä lounaskokki ja mies aloitteli IT-alalla. Ei mellä kummosia suunnitelmia urien suhteen, kun ei koulutustakaan oikein ollut.

Esikoisen synnyttyä tuumaili miehelle, että olisiko ihan hullua, että jäisin kotiin pidemmäksi aikaa. Eka se kolme vuotta, mutta ehkä enemmänkin... Siinä vaiheessa meillä oli omakotitalo pienellä pihalla ja yksi auto pkseudulta. Velkaa jonkin verran. Silti sitten hypättiin yhden ihmisen palkalla pärjäämiseen. Se oli aika vaatimatonta silloin, mutta ei me liikaa kitkuteltu. Vaatimattomasti kun elettiin niin saatiin lainatkin maksettua ajoissa.

Vaatihan se duunia talouden suunnittelussa. Arkena syötiin arkiruokaa j

Blaablaablaa

Joo uskotaan jo Pertti, oot oppinu käyttää AI:ta satujen kirjottamiseen.

Vierailija
242/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt sinänsä, minusta on outoa että ensin mietit toivotut järjestelyt ja kriteerit, sitten vasta etsit miehen. Kuin työpaikkailmoitus, vaikka järkevää sinänsä. Minulla menisi niin että ensin rakastun ja sitten yhdessä keskustelemme mitä haluamme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimuksesi on utopistisia.  Ei rakkaudessa ole yksipuolisia vaatimuksia.  Miten voit esim. todistaa, että sinä, tai te molemmat tulette saamaan lapsia.  Voiko hän sitten vaihtaa, vai tuleeko sinulle töihin lähtö, jos kotona ei ole hoidettavia lapsia.  Eiköhän sinun kannattaisi katsella vain sellaista suger daddya vaan, jolta saa rahaa, alkoholia, hienoja laukkuja ja matkoja.  Taitaisit sopia enemmän sellaiseen elämään.

No rehellisesti sanottuna ap ja kaikki hänen kaltaisensa, jotka tässä ketjussa kirjoittavat, kuulostavat jo nyt ihan joltain sugar babyilta. Yrittävät vain kiillottaa julkisivua kunniallisen näköiseksi.

Vierailija
244/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nyt sinänsä, minusta on outoa että ensin mietit toivotut järjestelyt ja kriteerit, sitten vasta etsit miehen. Kuin työpaikkailmoitus, vaikka järkevää sinänsä. Minulla menisi niin että ensin rakastun ja sitten yhdessä keskustelemme mitä haluamme

Ap:n ajatukseen avioliitosta ei taida kuulua rakkaus ollenkaan. Mutta eihän siinä mitään, onhan niitä vastaavan tyyppisiä miehiäkin, että kyllä hän varmaan sellaisen löytää.

Vierailija
245/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pyydä liikaa  mutta 98% miehistä ei halua sinua. Kyllä sinulle siis joku mies löytyy joka haluaa olla lapsellesi maksaja.

Vierailija
246/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä katselen sinua pari vuotta nuorempaa, vähintään viisi senttiä pidempää, ja valtsikasta tai vähintään kasvatustieteellisestä valmistunutta. Haluan lapsilleni älykkään äidin, kun se tutkimusten mukaan lupaa hyvää heidän tulevaisuudelleen. Mutta voithan silti jonkin miehen saada, ei kaikki ole niin tarkkoja.

No ei se vielä tee älykkääksi, että on noista valmistunut. Älykäs on älykäs, oli tutkintoa tai ei. Hassua, et joku haluaa "todistuksen" puolisoltaan. 

T: kasvatustieteen maisteri

Vierailija
247/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ollenkaan vaativat. Itse vaadin sinun kaltaiselta vain avioehtoa jolla sovitaan että eron sattuessa molemmat pitää ne mitä on tuonut suhteeseen tullessa ja hankkinut suhteen aikana

Miltä tuntuu olla nk. Mies, joka heti kättelyssä karkottaa pois vähääkään tasokkaammat naiset eli ne, jotka pääsee naimisiin ilman avuoehtoa?

Miltä tuntuu olla nk. Nainen, joka heti kättelyssä karkottaa pois vähääkään tasokkaammat miehet eli ne, jotka menee naimisiin vain avuoehdolla?

En osaa sanoa, kysyt väärältä ihmiseltä. Minä olen päässyt hyviin naimisiin ilman avioehtoa :D 

Kyllä sun "hyvät naimiset" tiietään.

Mä oon nainu hyvin ihan sinkkuna

Appiukko aikoinaan vaati avioehtoa. Koska en tiennyt miehelläni olevan mitään merkittävää omaisuutta, en siihen suostunut. Eikä mieheni sitä vaatinut. Omaisuus tullut ilmi myöhemmin. 

Vierailija
248/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ollenkaan vaativat. Itse vaadin sinun kaltaiselta vain avioehtoa jolla sovitaan että eron sattuessa molemmat pitää ne mitä on tuonut suhteeseen tullessa ja hankkinut suhteen aikana

Eli 50/50 diilillä. Se tarkoittaa sitä, että nainen laskuttaa kaikista miehelle tekemistään ja antamistaan palveluksista koko suhteen ajan sitten markkinahintojen mukaisesti. Tämä on varmasti sinulle reiluna ja tasa-arvoisena miehenä ihan ok.

Ei se ole 50/50 diili jos mies joutuu yksin maksamaan kaiken ja tekemään perinteisten sukupuoliroolien miesten hommat ja maksaa vielä naiselle siittä että nainen tekee sen oman osuutensa. Sinä et taida edes ymmärtää mitä tarkoittaa 50/50 parisuhde....

Mielestäsi siis naisen tulee tehdä ilmaiseksi miehelle kaikki. Eli 50/50 on vain rahantuonti kuluihin, kaiken muun nainen tuottaa ilmaiseksi. 

Vierailija
249/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimuksesi on utopistisia.  Ei rakkaudessa ole yksipuolisia vaatimuksia.  Miten voit esim. todistaa, että sinä, tai te molemmat tulette saamaan lapsia.  Voiko hän sitten vaihtaa, vai tuleeko sinulle töihin lähtö, jos kotona ei ole hoidettavia lapsia.  Eiköhän sinun kannattaisi katsella vain sellaista suger daddya vaan, jolta saa rahaa, alkoholia, hienoja laukkuja ja matkoja.  Taitaisit sopia enemmän sellaiseen elämään.

Mitä jos naisena pystyy takaamaan 100% että lapsia tulee? Nousevatko minun kohtupalveluni silloin 200 000 eurosta 500 000 euroon?

Se että miehet eivät tätä "tiedettä" osaa tai ymmärrä ei tarkoita sitä, ettäkö nainen olisi siinä avuton, surkea ja tietämätön. Jos mies taas ei pysty näkemään naista asiantuntijana tai ylempänään missään asiassa, niin hänelle on silloin oik

"Miksi kukaan maksais sun kohdunvuokrasta. Sun pitää maksaa spermasta."

Sitä saa ilmaiseksi. Ei tartte maksaa.

Vierailija
250/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi mä sun kanssa naisin, oon hetero. Naimisiin en oo menossa enkä lapsia aio hankkia."

Ootko vaihtanut sukupuolta kesken keskustelun? No se selittää miksi kiukuttelet naiselle netissä :D

Kyllä olen syntymästä asti ollut nainen. 

Taidat olla joku sekopää kun luulet keskustelevas vain yhden henkilön kanssa anonyymilla palstalla.

Yleensä vastaukseen kirjoitetaan että "eri" jos vastaa ketjuun. Toki minä olen päässyt naimisiin toisin kuin sinä, joten joku mies on huolinut minut. Ehkä se kertoo tarpeeksi siitä kumpi on sekopää.

Eikä kirjoteta. Sun ite keksimäs säännöt ei muhun päde.

Vai oot iha "päässy" naimisiin. Mä taas oon välttyny moiselta.

Kyllä se on ihan hyvän tavan mukaista kurjoittaa se eri, jos on eri.

Vierailija
251/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi mä sun kanssa naisin, oon hetero. Naimisiin en oo menossa enkä lapsia aio hankkia."

Ootko vaihtanut sukupuolta kesken keskustelun? No se selittää miksi kiukuttelet naiselle netissä :D

Taidat olla joku sekopää kun luulet keskustelevas vain yhden henkilön kanssa anonyymilla palstalla.

Yleensä vastaukseen kirjoitetaan että "eri" jos vastaa ketjuun. Toki minä olen päässyt naimisiin toisin kuin sinä, joten joku mies on huolinut minut. Ehkä se kertoo tarpeeksi siitä kumpi on sekopää.

En muute kirjota mitään eri, yv, av, hv, ap, jne.

Ugh, olen puhunut.

Eri

Vierailija
252/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kuvitella ruusuisia. Pikkurouva ei vaan tiedä kaikkia menevän ja tekevän miehensä kuvioita eikä ole mitään keinoa pitää miestä ruodussakaan. 

Kaikki miehet eivät ole sellaisia, joita "tarvitsee pitää ruodussa". Niitä on sellaisiakin, jotka ihan omasta tahdostaan pysyvät vierellä. 

T: 34v. naimisissa.

Vierailija
253/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muute kirjota mitään eri, yv, av, hv, ap, jne.

Ugh, olen puhunut.

Eriskummallinen

Tee sinä mitä vıttua haluat mutta minä en ala sun sääntöjä tottelee

Vierailija
254/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jättäisit ne romanttiset hömppäkomediat ja rakkausdraamat omaan arvoonsa ja hyväksyisi että ei suomessa ole koskaan ollut kotiäiti kulttuuria vaan naiset on aina työskennellyt siinä missä miehetkin. Suomessa ei ole koskaan ollut tuota provider kulttuuria

Ei ehkä, mut näin ihan feministinä olen sitä mieltä, että jokainen saa haaveilla minkämuotoisesta elämästä ikinä haluaa. Kotiäitiys on vähintään yhtä arvokasta, kuin jokin muukin tapa. Kunhan vaan ei joudu sen myötä alistetuksi.

Vierailija
255/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 47 ja voisin mahdollistaa hyvän elämän (vaikka verotus onkin täällä aivan sairasta) eli tienaan tarpeeksi.

Olet kuitenkin liian vanha

Vierailija
256/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma on siinä että konservatiiviset miehet on käsittääkseni alle 30v, mutta siis kyllä sellaisia miehiä on jotka haluaa että vaimo on kotona ja mies elättää.

Nuoret miehet eivät ole vielä tajunneet kuinka paljon perheen elättäminen vaatii. Suurin osa ei tule koskaan ansaitsemaan riittävästi. Vähän vanhemmat miehet ovat realistisempiä ja ymmärtävät, että kahdet tulot ovat paremmat kuin yhdet. 

Kyllä perheen elättää yksinkin mutta vaimoa ei.

Aika monet naisetkin elättää lapsensa yksin.

Eri

Vierailija
257/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin palstalla alkuiltapäivästä kun tämä aloitus ilmestyi. Luin ja kohautin olkiani, että kukaan ei mene näin huonoon ragebaittiin. Nyt, neljä tuntia myöhemmin saan huomata olleeni täysin väärässä.

Ei koskaan pitäisi aliarvioida ihmisten tyhmyyttä.

Ikinä ei voi tietää mikä ottaa tuulta alleen tällä alustalla. Minulla otti tänään jo moni. 😎

Vierailija
258/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi kukaan maksais sun kohdunvuokrasta. Sun pitää maksaa spermasta."

Sitä saa ilmaiseksi. Ei tartte maksaa.

###

Tervetuloa vuoteen 2025

Ilmaiseksi ei saa mitään laadukasta.

Vierailija
259/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 on varmaan todellinen ap

Vierailija
260/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma on siinä että konservatiiviset miehet on käsittääkseni alle 30v, mutta siis kyllä sellaisia miehiä on jotka haluaa että vaimo on kotona ja mies elättää.

Nuoret miehet eivät ole vielä tajunneet kuinka paljon perheen elättäminen vaatii. Suurin osa ei tule koskaan ansaitsemaan riittävästi. Vähän vanhemmat miehet ovat realistisempiä ja ymmärtävät, että kahdet tulot ovat paremmat kuin yhdet. 

Kyllä perheen elättää yksinkin mutta vaimoa ei.

Aika monet naisetkin elättää lapsensa yksin.

Eri

Taitaa yhteiskunta maksaa niiden loiseläjien kulut