Pyydänkö mielestäsi liikaa tulevalta mieheltäni
Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaksi täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti).
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Et pyydä liikaa mutta 98% miehistä ei halua sinua. Kyllä sinulle siis joku mies löytyy joka haluaa olla lapsellesi maksaja.
Antaa 300€ ja käyttää loput kaljaan, näin piireissäni. Suuttuu jos käyttää yksityiseen lääkäriin esimerkiksi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pyydä liikaa mutta 98% miehistä ei halua sinua. Kyllä sinulle siis joku mies löytyy joka haluaa olla lapsellesi maksaja.
Antaa 300€ ja käyttää loput kaljaan, näin piireissäni. Suuttuu jos käyttää yksityiseen lääkäriin esimerkiksi rahaa.
Miksi kukaa antais sulle 300€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä katselen sinua pari vuotta nuorempaa, vähintään viisi senttiä pidempää, ja valtsikasta tai vähintään kasvatustieteellisestä valmistunutta. Haluan lapsilleni älykkään äidin, kun se tutkimusten mukaan lupaa hyvää heidän tulevaisuudelleen. Mutta voithan silti jonkin miehen saada, ei kaikki ole niin tarkkoja.
No ei se vielä tee älykkääksi, että on noista valmistunut. Älykäs on älykäs, oli tutkintoa tai ei. Hassua, et joku haluaa "todistuksen" puolisoltaan.
T: kasvatustieteen maisteri
Ei ole kokemusta huuhaa alan maistereista, mutta niihin on ainakin vaikea päästä opiskelemaan. Kokemuksen mukaan kyllä koulumenestys ainakin korreloi selkeästi älykkyyden kanssa, hyvin mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä katselen sinua pari vuotta nuorempaa, vähintään viisi senttiä pidempää, ja valtsikasta tai vähintään kasvatustieteellisestä valmistunutta. Haluan lapsilleni älykkään äidin, kun se tutkimusten mukaan lupaa hyvää heidän tulevaisuudelleen. Mutta voithan silti jonkin miehen saada, ei kaikki ole niin tarkkoja.
No ei se vielä tee älykkääksi, että on noista valmistunut. Älykäs on älykäs, oli tutkintoa tai ei. Hassua, et joku haluaa "todistuksen" puolisoltaan.
Ei ole kokemusta huuhaa alan maistereista, mutta niihin on ainakin vaikea päästä opiskelemaan. Kokemuksen mukaan kyllä koulumenestys ainakin korreloi selkeästi älykkyyden kanssa, hyvin mittaa.
No kyllä mulle tulee töissä vastaa toinen toistaan tyhmempiä DildoInsinöörejä
Vierailija kirjoitti:
Täyttäisin vaatimuksesi ja olen miljonääri.
Mutta se iso juttu onkin että en missään nimessä huolisi sinua. Haluan että kumppanini on itsenäinen (myös taloudellisesti) ja älykäs ja hänellä on muitakin ambitioita kuin kuvitella että kotileikit on sama asia kuin elämä.
Itse et osaa edes pilkkuja laittaa paikoilleen! Yksi sivistyssana sentään onnistui! -eri.
Nillittäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se iso juttu onkin että en missään nimessä huolisi sinua. Haluan että kumppanini on itsenäinen (myös taloudellisesti) ja älykäs ja hänellä on muitakin ambitioita kuin kuvitella että kotileikit on sama asia kuin elämä.
Itse et osa edes pillluja laittaa paikoilleen yksi silitys sana sentään onnistu -erite
Okei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaa antais sulle 300€
Ei minulle, mutta tälle naiselle antoi, koska ovat naimisissa eikä nainen ole työelämässä vaan on lapsen kanssa kotona. Nainen ostaa lapselle kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mulle tulee töissä vastaa toinen toistaan tyhmempiä DildoInsinöörejä
Ainiin toi on muuten kyllä ihan totta, mulla myös kokemus noista, että on ihan sairaan yksinkertaisia. Tekniikan alalle on helpompi päästä sisään. 🤔 Vaikea päästä ulos toki. T. sama
Ap tule vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin! Niin voin jatkaa!
Vierailija kirjoitti:
En tule
Ap
Olettehan nähneet miten DI jankkaa palstalla ainoalla aivosolullaan, ajatukset vaan kimpoaa kehässä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule
Ap
Tulithan.
Vierailija kirjoitti:
Nillittäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse et osa edes pillluja laittaa paikoilleen yksi silitys sana sentään onnistu -erite
Okei
Osui ilmeisesti. Ei kannata aliarvioida muita, jos itse on tuota tasoa kirjoitustaidoiltaan ja älylliseltä kehitykseltään. - se sama eri
Kuinka paljon pitäisi vaimolle maksaa palkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule
Ap
Tulithan.
Enkä tullu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olettehan nähneet miten DI jankkaa palstalla ainoalla aivosolullaan, ajatukset vaan kimpoaa kehässä siinä.
Jotenkin se aivosolu sitten pystyy päättelemään kaavoja ja yhtälöitä, kummallista.
Nillittäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nillittäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei
Osu ilmeisiin. Ei kannata yliarvioida muita, koska olen tuota tasoa alemmalla kirjoitustaidoiltani ja älylliseltä kehitykseltäni se sama erite
Okei
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon pitäisi vaimolle maksaa palkkaa?
0€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule
Ap
Tulithan.
Enkä tullu
Ap
Tulit, mutta et jostain syystä kykene etkä pysty tekemään mitään järkevää.
Entä sitten?