Pyydänkö mielestäsi liikaa tulevalta mieheltäni
Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaksi täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti).
Kommentit (313)
"Miksi luulet että subi saa tehdä mitään? Sun kaltaset ei saa ees hengittää ilman lupaa. N24"
Nythän mennään hauskan äärelle 😍😘M33
Vierailija kirjoitti:
"Miksi luulet että subi saa tehdä mitään? Sun kaltaset ei saa ees hengittää ilman lupaa. N24"
Nythän mennään hauskan äärelle 😍😘M33
Sulla ei oo lupaa puhua
Kunnes mies heittää pihalle ja ottaa nuoremman. Sinulla ei ole ammattia eikä rahaa,saati asuntoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin palstalla alkuiltapäivästä kun tämä aloitus ilmestyi. Luin ja kohautin olkiani, että kukaan ei mene näin huonoon ragebaittiin. Nyt, neljä tuntia myöhemmin saan huomata olleeni täysin väärässä.
Ei koskaan pitäisi aliarvioida ihmisten tyhmyyttä.
Miksi luulet ettei me tajuta tätä provoksi? Taidat olla tyhmempi kuin muut.
Minusta on vain hauskaa vidduilla täällä kaikille
Pahoitteluni, että viestini triggeröi sinua ;)
Anna olla viiminen kerta. Tästä lähin pyydät omistajaltasi ensi lupaa kommentoida.
Vanhaa trollia liikutta aina, kun saa kokemattomamman trollin ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin palstalla alkuiltapäivästä kun tämä aloitus ilmestyi. Luin ja kohautin olkiani, että kukaan ei mene näin huonoon ragebaittiin. Nyt, neljä tuntia myöhemmin saan huomata olleeni täysin väärässä.
Anna olla viiminen kerta. Tästä lähin pyydät omistajaltasi ensi lupaa kommentoida.
Vanha trolli syö paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä kokematon trolli, vanha trolli vai kokematon vanha trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Vanhaan klassikkoon vielä meni. Epäile ihmisen tyhmyyttä, niin porukan tyhmin tulee puolustautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Vanhaan klassikkoon vielä meni. Epäile ihmisen tyhmyyttä, niin porukan tyhmin tulee puolustautumaan.
Ai sinä?
Vierailija kirjoitti:
Täyttäisin vaatimuksesi ja olen miljonääri.
Mutta se iso juttu onkin että en missään nimessä huolisi sinua. Haluan että kumppanini on itsenäinen (myös taloudellisesti) ja älykäs ja hänellä on muitakin ambitioita kuin kuvitella että kotileikit on sama asia kuin elämä.
Mikä on sinun mielestäsi elämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttäisin vaatimuksesi ja olen miljonääri.
Mutta se iso juttu onkin että en missään nimessä huolisi sinua. Haluan että kumppanini on itsenäinen (myös taloudellisesti) ja älykäs ja hänellä on muitakin ambitioita kuin kuvitella että kotileikit on sama asia kuin elämä.
Mikä on sinun mielestäsi elämä?
Seksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ainoa joka koittaa jotain puolustaa. Mitä se kertoo sinusta?
Trolli vastaa itselleen ja luulee olevansa hauska.
Keksi välillä jotain oikeasti älykästä huumoria.
Saako alkaa koti-isäksi ja vaimo maksaa kaiken. Lupaan käydä vieraissa vain kun oot työreissussa. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika nuori jos tuo on sun mielestä trollaamista.
Toivottavasti tämä ei ole totta. Tai sitten on jonkun 17 vuotiaan päivä unelma. Mitä jos löydät sen miehen ja lasten teon jälkeen mies heittää sinut pihalle? Et saa lapsia koska sinulla ei ole kirjaimellisesti mitään muuta kuin vaatteet päälläsi. Näitä juttuja riittää pilvin pimein ja siinä on sitten itku pitkästä ilosta!
Vierailija kirjoitti:
Saako alkaa koti-isäksi ja vaimo maksaa kaiken. Lupaan käydä vieraissa vain kun oot työreissussa. M32
Tietenki saa alkaa. Tuutko mulle mieheksi?
N68
Moni mies on valmis siihen, että omistat elämäsi hänelle, perheelle, lapsille, kodille, kokkaamiselle, siivoamiselle, hoikkana pysymiselle.
Ja käyt töissä.
Yhden palkalla ei Suomessa juhlita. Jossain vaiheessa tavan tienaavaa miestä alkaa potuttaa kun kaikki hänen rahansa menee perheeseen. Joten pitäisi löytää joku todella hyvin tienaava tai muulla tavoin rikas. Hyvin tienaavia ja rikkaita on vähän, ainakin nuoria ja komeita. Rikkaiden perheiden menestyjät naivat kaltaisistaan rikkaista perheistä menestyjiä. Ehkä vanhemman rikkaan kanssa voisi lykästää ikäsikin puolesta.
Kannattaa myös miettiä plan b jos mies jättää ja kerryttää omaa omaisuutta.
Piti käyä välissä auttaa lapsia askarteluissa. Joko täällä alkaa mammat taipua seksiorjiksi? M33
Sä et ole ottanut huomioon kuin ulkoisia seikkoja. Ei mitään syvempää yhteyttä mieheen? Yhteisiä harrastuksia? Juttuja? Keskustelun aiheita? Ehkä olet noihin vastannut, mutta silmäilin vain kaksi ekaa sivua.
Itse olin työelämässä esikoisen syntymään saakka. Oltiin ihan perusduunareta. Mä lounaskokki ja mies aloitteli IT-alalla. Ei mellä kummosia suunnitelmia urien suhteen, kun ei koulutustakaan oikein ollut.
Esikoisen synnyttyä tuumaili miehelle, että olisiko ihan hullua, että jäisin kotiin pidemmäksi aikaa. Eka se kolme vuotta, mutta ehkä enemmänkin... Siinä vaiheessa meillä oli omakotitalo pienellä pihalla ja yksi auto pkseudulta. Velkaa jonkin verran. Silti sitten hypättiin yhden ihmisen palkalla pärjäämiseen. Se oli aika vaatimatonta silloin, mutta ei me liikaa kitkuteltu. Vaatimattomasti kun elettiin niin saatiin lainatkin maksettua ajoissa.
Vaatihan se duunia talouden suunnittelussa. Arkena syötiin arkiruokaa ja viikonloppuisin vähän paremmin. Tein paljon itse ja osan kasvatinkin. Perheenä käytiin marjassa ja sienessä. Se oli joka syksyinen rupeama. Välillä hirvitti, mutta olihan se lasten kanssakin viihdyttävää ulkoilmaelämää. Teltalla yö pari ja valtavan saaliin kanssa kotiin.
Mä ompelin. Esim huonekaluihin päällisiä, tabletteja, peflettejä, verhoja jne kaiken sisustusjutun kotiin. Kankaita ostin kirppareilta tai tuttujen varastoista. Vaatteita jonkun verran tein ja kirppareilta loput. Eikä me mitään ryysyläisiä oltu, juhlavaatteetkin löytyi paremmat kuin monelta muulta.
Ekoja ulkomaan matkoja tehtiin, kun lapset (2) olivat koululaisia. Lainat oli maksettu ja rahaa alkoi jäämään säästöönkin. Sitten olikin sijoituskämpän aika ja myöhemmin toisen (turvattiin eläkkeeksi mulle avioehdolla).
Nyt on lapset muuttaneet omilleen ja me miehen ja koiran kanssa eletään seesteistä rinnakkaiseloa. Meillä on nyt isompi piha, ostettiin naapuritontti, jolla viljellä omia juttuja. Edelleen eletään vaatimattomasti. Ulkomaanreissut meiltä jäi koronaan, mutta lapsille kumppaneineen ollaan maksettu yksi reissu per vuosi.
Tiedän, että moni kotirouva ei pidä mua kotirouvana, kun mä likaan käteni eli teen itse niin paljon, kun rahalla saisi kaupastakin. Jos en ole hitsauskurssilla, niin sitten taoin meille uuden portin ja parit kattokruunut. Käytetään edelleen ompelu- ja kirppisvaatteita. Kaalia ja perunaa syödään paljon. Syksyllä on aivan ihanaa taas käydä telttaretkillä metsästä poimimassa sieniä ja marjoja
Meillä oli taannoin 30 vuotishääpäivä. Pidettiin kestit läheisille ja tein vanhasta hääpuvusta itselle juhlamekon. Kokoa ei tarvinnut muuttaa. 40 koossa olen pysynyt. Nyt on pitkä tukka jne olen paljon viehättävämpi nykyään kuin nuorena - omasta mielestä. Mies yhä komea kuin mikä ja tuommoinen pitkä vanttera mies. Meillä on hauskaa yhdessä.
Hän on yhä it-alalla tienaa pirun hyvin nykyään. Hän on saanut kehittää itseään nämä vuodet siltä osin, kun mä olen hoitanut kodin ja kehittänyt näitä omia taitojani. Mä tykkään tehdä käsillä ja sitä hommaa piisaa, kunhan vaan jaksaa tehdä.
Miksi näin pitkä sepustus? Koska halusin kertoa, että kotirouvuutta on monenlaista. On tämmöistä vaatimattoman rahan ihmisiä ja sitten miljonäärejäkin. Lapsuudenkaveri on korukauppiaan rouvana jenkeissä. Vertailtin päiviä kerran ja hänellä on jumppaa aamusta, pitää taloudenhoitajan kanssa tehdä ruokalistoja ja siivousjärjestystä ja sitten piipahtaa kynsihuollossa ja hieronnassa. yms. Hyvin erilaista elämää.