Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Traxx Marlin 3 käyttäjille?

07.04.2007 |

Mietin kuumeisesti joko voisin luopua meidän isoista Emmaljungan yhdistelmistä ja siirtyä käyttämään pelkkiä Traxxeja.. Miten toimivat jokapäiväisessä käytössä, lähinnä vaunuissa nukkuminen mietityttää ja nukkumisasento kun jalat roikkuvat alaspäin. Miten teillä muilla ovat toimineet ja minkä ikäisellä olette käyttäneet? Meillä nyt vuoden ikäinen. Jotkut pitäisi myydä pois..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydäänkö noita vielä jossian?

mä olen noita havitellut, mutta en ole löytänyt mistään...

Vierailija
2/6 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me möimme sen koppaosan pois kun likka oli 7 kk. Siitä lähtien nukkui päikkärit ihan mukavasti rattaissa. Viime talvena, 2006, oli käytössä se Traxxin oma lämpöpussi ja hyvin nukkui pakkasillakin ulkosalla. Tänä talvena ei ole enää nukkunut rattaissa muuten kuin jos lenkkeillessä on sipannut siihen, mutta nekin unet nukkui aina hyvin, kaksi kolme tuntia... tyttö nyt 2v 1kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nopsasta vastauksesta :) Ajattelin että mahtaako Traxxin käyttäjiä pahemmin olla kun ei rattaita näy paljon liikenteessä..Mutta oli kuitenkin!

Kysyisin vielä että miten rattaat ovat mielestäsi muuten toimineet, itseä arveluttaa myös se jalkateline joka on siinä etupyörän yläpuolella, laittaako lapsi helposti jalat sinne pyörän väliin, tai pysyykö siinä telineellä? Meillä kun ei vielä neidin jalat ylety lähellekään telinettä ;)

Mun pitäisi pikaisesti päättää myynkö Emmaljungat ja pärjään Traxxeilla.. Ratasfriikkinä kun ostin Traxxit jo valmiiksi " varastoon" , eikä niillä ole paljon vielä ajeltu..

Näitä muutamia juttuja kuitenkin mietin, että miten toimii käytännössä. Kiitos jo etukäteen jos viitsit vielä vastata :)

Vierailija
4/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innoissani ne ostin mutta ei ne meillä kauan olleet käytössä kun myin jo pois.

Meidän tyttö oli tottunut nukkumaan Emmaljungan ceroxeissa ja sen jälkeen Traxxeissa nukkuminen ei oikein onnistunut tai onnistui mutta tyttö ei selvästikään tykännyt, että jalat roikkuu mutta kyllähän siihen varmaankin tottuu.

Toinen juttu mikä minua tympäsi oli se selkänojan säätö. Ainakin meidän rattaissa oli sellainen aatamin aikainen säätösysteemi, eli jos pitää useasti säätää selkänojaa niin se ei ole kovinkaan näppärä.

Minua häiritsi myös se että tytön jalat eivät pysyneet siinä jaloille tarkoitetussa paikassa vaan aina sojottivat siellä sivuilla. Ei jalat kyllä sinne etupyörän valiin ylettäneet. Jalkatuki on vaan sen verran kapea, että meidän neiti ainakin roikotti jalkojaan missä sattuu sivuilla.

Vierailija
5/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja tyttöä ei ole haitannut tuo pieni jalkatuki, sillä meitin likka on niin pieni että jalat ei ihan yllä sinne tuen pohjalle saakka. Siinä ne edessä heiluu ja potkii ja vispaa kuin duracell- pupulla ja yrittävät vauhtia potkia lisää... Selkänojan säätö on mielestäni ihan ok, mua ei tuo remmitsydeemi haitta, ihan näppärästi tuo säätö tapahtuu.

Mä olen ollu tosi tyytyväinen noihin rattaisiin. Muita en ole kyllä kokeillutkaan, mä kun en jaksa muutenkaan venkslata niin jumalattomasti näiden tarvikkeiden kanssa... Mulle on ollut tosi tärkeää että rattaat on kevyet ja liikahtaa hyvin niin lenkkipoluilla kuin kaupassakin ja nämä ovat pelittäneet kuin unelma. Mutta niinhän se on että kuka tykkää mistäkin ja me tytön kanssa tykätään molemmat näistä menopeleistä.

Aikoinaan kun netistä bongasin nämä punaiset rattaat olin aivan myyty, eli väri oli varmaan yksi suurimpia ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä ;D

Vierailija
6/6 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat kyllä roikkuu alaspäin (ei ole meidän tyttöä haitannut), mutta muuten raskaiden Hartaneiden jälkeen tuntuvat taivaallisen kevyiltä työntää ja helpoilta kasata ja nostaa autoon. Selkänojan narusysteemi on vähän ärsyttävä, mutta toisaalta noilla asioilla on sitä painoa saatu alas. Mieskin tykkää niistä kauheasti ja sanoi taannoin, että ostetaan koppa niihin, jos tulee toinen vauva, eikä oteta normaaleja yhdistelmiä lainkaan. Se työntäminen on oikeasti tosi ihanaa, kun etupyörä myötää mutkissa!