Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HEIPS vaan

18.05.2008 |

JET-HAIKARA, mulla on myös ollut sellaista kirkasta limamaista vuotoa, useampana päivänä.... toivon että se on normaalia / vaaratonta.

Täällä on myös ollut mieliala up'n'down, enemmän down. Siis jo ihan raskauden alusta, olen ollut välillä NIIN HAJALLA ja ahdistunut, lähinnä tökkii TYÖasiat, ja välillä nää naapuruussuhteet kun on vähän rasittavia naapureita tässä, ja pitäisi toteuttaa yhteisiä (ja kalliita) projekteja.

Mä oon ihan oikeesti ollut suoraan sanoen aika masentunut jotenkin, ja pelkään jostain syystä että masennun taas synnytyksen jälkeen

(etenkin kun alan kelaamaan ja miettimään töihin paluuta tuohon työhön jota inhoan.)

Huomenna ois eka neuvola, en tiedä kannattaisko siellä valitella näistä mieliala-asioista / pystyykö ne toisaalta mitenkään auttamaan.

Täytyy kai vaan toivoa että aika auttaa... koska epäilemättä raskaushormonit saa mut ylireagoimaan kaikkiin pikku vastoinkäymisiin potenssiin 10.

Eilenkin itkin koko aamun johonkin miehen typerään kommentiin (no olikin kyllä asiatonta haukkua mua luulosairaaksi kun olin kipeänä, jotenkin tosi outo äärimmäisen paha kurkku/nielukipu, joka oli levinnyt koko kitalakeen ja ikeniin / alaleukaan asti enkä pystynyt edes nielemään, ja pelkäsin mitä se on... No kävin kyllä lääkärissä jo ja mitään vakavaa ei löytynyt.)

Toivotaan että huomenna neuvolassa kuullaan jo vaavin sydänääniä :-). Että kaikki olisi pikkuisella hyvin (3 vk sitten oli varhaisultra, silloin oli ok.)

rv 10+0

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tuonne joulukuisten pinoon... jotenkin kämmäsin tämän näin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla