Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAHTELAISET MAHANKASVATTAJAT HUOMIO!

03.07.2006 |

Moi! Odotan itse kolmatta lastani viikoilla 22+5 ja kirjoittelen tuolla Marrasmuruissa samoin kuin suljetussa msn-yhteisössä Marrasmasut 2006.

Ollaankin siellä päätetty tavata parin Lahtelaisen odottajan kanssa viikolla 27, eli torstai (6.7) tai perjantai (7.7). Päivä ja aika vielä avoin, mutta ilmoitan heti kun tiedän tarkemmin. Paikaksi ajateltiin Sokoksen alakerran kahvilaa/ Hesburgeria.

Olette kaikki Lahtelaiset/ lähialueiden odottajat tervetulleita lapsinenne tai ilman! Eiköhän me toisemme tunnisteta isoista (tai vähän pienemmistä) mahoista = ). Itselläni mukana poika 5v ja tyttö 2,7v.

Ilmoittelehan itsestäsi ja mahdollisesta mukaan pääsystä. Tapaamisiahan voidaan järjestää myöhemminkin.

T:Effica ja Pyry 22+5

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tavata muiden lahtelaisten mahankasvattajien kanssa. Joulupakettia odotellaan kahden tytön (-01 ja -04) seuraksi. Esim. perjantai 7.7. kävisi hyvin.

Vierailija
2/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmitus. Olisi ollut mukavaa tulla mukaan, mutta meidän perhe eli minä, mies ja kolmevuotias poika, mökkeilee loppuviikon. Mutta toisella kerralla sitten! Ensi viikolla ollaan taas maisemissa.

t. Kultimus, rv. 21+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään sitten vaikka loppukuusta uusi tapaaminen, kun rupeaa ihmiset palailemaan kesälomilta. Minullakin alkaa kesäloma torstaina ja mökille suunnataan maanantaina. Seuraavalla viikolla mennään Naantaliin Muumeja moikkaamaan = ).

Vierailija
4/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin perjantaina tulla mukaan tapaamiseen mikäli sen silloin järjestätte :) Olen rv 32+ ja mukana on yksi reilu pari vuotias poika!

Vierailija
5/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki kiinnostuneet ja kynnelle kykenevät tapaamiseen perjantaina 7.7 11:00 Sokoksen Hesburgerin leikkipaikan eteen!

T:Pirre, Veeti ja Peppi

Vierailija
6/8 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai 7.7. klo 11 käy hyvin. Tavataan silloin!

Adalmi rv. 18 ja jotain + tytöt 5 v. ja melkein 2 v.

Vierailija
7/8 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tulossa myös :)

Nähdään

Muumikka rv 32 ja risat + poika 2 v ja risat

Vierailija
8/8 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me toisemme tunnisteta = ). Mulla on ruskeat, suorat lyhyet hiukset ja varmaan haalean raidallinen paita ja mustat housut. Ja pyöreä pallomaha!

T:Effica