Jos mies joutuu valehtelemaan pituutensa Tinderissä, onko hän jo lähtökohtaisesti epätoivoinen?
Jos mies lähtee hakemaan seuraa Tinderistä ja huijaa pituutensa (+5-10cm), onko hän jo valmiiksi sellainen ettei kannata tutustua?
Jos ei voi rohkeasti omana itsenään hakea seuraa? Vai onko normaalia käytöstä muutenkin?
Ps. Lyhyt mies on ok, valehtelu ei
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka valehtelee heti alkumetreillä, valehtelee myös muistakin asioita. Selvä turn off.
Puhuu nainen joka valehtelee lähtökohtaisesti ulkonäkönsäkin meikkaamalla kun ei hyväksy todellista ulkonäköään eikä halua totuutta näyttää.....
Normi mies ymmärtää kyllä naisen meikkaamisen. Onko sulle se jokin ongelma? Senkus pistät poskipunaa ja ripsiväriä naamariisi jos se hyvältä tuntuu, mutta ei se susta yhtään pitempää tee.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka valehtelee heti alkumetreillä, valehtelee myös muistakin asioita. Selvä turn off.
Suomennos: En halua lyhyttä miestä, mutta en kehtaa sanoa sitä, joten keksin muun selityksen.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti epärehellinen eli ei jatkoon.
Tää pituuskysymys on mielenkiintoinen kun tarkastelen asiaa oman kokemukseni pohjalta. Olen itse 174cm pitkä ja mun kokemuksen mukaan mua on aina innokkaimmin olleet pokailemassa muutaman sentin lyhyemmät miehet tai toisaalta kaksimetriset hujopit. Semmonen korkkarivaramittanen mies olisi passeli mutta ne tuntuu mua karttavan 😄 Noi lyhkäsemmät ukot on monesti olleet ulkkiksia joita ei tunnu haittaavan se että tyttöystävä on mallia amatsoni.
Miksi ketään normaalia ihmistä haittaisi, jos kumppani on pidempi/lyhyempi?
Se on yhtä epätoivoinen teko kuin se että nainen valehtelee painonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä epätoivoinen kuin nainen joka valehtelee ja peittää painoaan sekä body count lukua. Jos nainen ei suostu kertomaan kumpaakaan niin sen tietää että molempien luku on todella suuri
Jos mies kysyy painoa ja bodycountia tiedän, etteivät meillä tiet kohtaa.
Vastaisin varmaan tällaiselle kyselijälle, että paino 150kg ja bodycount vielä enemmän. Pääsisi kätevästi eroon hänestä. Ei kiinnosta tuollaiset tyypit, jotka ovat kuin auto-ostoksilla parisuhdetta etsiessään. Jotain pitää olla päässä vialla.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti epärehellinen eli ei jatkoon.
Tää pituuskysymys on mielenkiintoinen kun tarkastelen asiaa oman kokemukseni pohjalta. Olen itse 174cm pitkä ja mun kokemuksen mukaan mua on aina innokkaimmin olleet pokailemassa muutaman sentin lyhyemmät miehet tai toisaalta kaksimetriset hujopit. Semmonen korkkarivaramittanen mies olisi passeli mutta ne tuntuu mua karttavan 😄 Noi lyhkäsemmät ukot on monesti olleet ulkkiksia joita ei tunnu haittaavan se että tyttöystävä on mallia amatsoni.
Arveletko olevasi kovinkin pitkä? 174cm on aika perus. Keskivertoa hiukan pitempi.
N182 eli oikeasti pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne kaikki +40kg painavammat ja +10 vuotta vanhemmat kuin profiilissaan olevat naiset ovat niin kovin sen pituuden perään...
Aika lailla kaikki naiset pitävät pitkistä miehistä.
Taitaa ihan kaikki. En tunne ketään kuka ei tykkäis pitkistä miehistä. Muutama sietää lyhyempiä, aika harvat kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä epätoivoinen kuin nainen joka valehtelee ja peittää painoaan sekä body count lukua. Jos nainen ei suostu kertomaan kumpaakaan niin sen tietää että molempien luku on todella suuri
Aika pahat lukemat sulla molemmissa.... oletan.
Voimia!
Enemmänkin häiritsisi sellainen, että mies on ikään kuin etsimässä jotain teknistä laitetta, josta pitää tutkia tekniset speksit suorituskyvystä, kapasiteetista, prosessorien määristä, vuosimallista, ajokilsoista ym ennen kuin kiinnostaa edes tutustua. En ole kiinnostunut tällaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne kaikki +40kg painavammat ja +10 vuotta vanhemmat kuin profiilissaan olevat naiset ovat niin kovin sen pituuden perään...
Yli 185-senttiset alkavat jo olla oudon näköisiä. Kun mennään yli 190 senttiä, niin näyttää jo aika friikiltä ja yli kaksimetriset on alienin näköisiä.
Aika moni nainen käyttää vanhoja kuvia, ja on todellisuudessa lihavampi.
Onko Tinderiin tulossa painosuodatin? Olisi Suomessa todella tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin varmaan tällaiselle kyselijälle, että paino 150kg ja bodycount vielä enemmän. Pääsisi kätevästi eroon hänestä. Ei kiinnosta tuollaiset tyypit, jotka ovat kuin auto-ostoksilla parisuhdetta etsiessään. Jotain pitää olla päässä vialla.
Sinäkö otat kenet vain, ilman mitään kriteerejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennos: En halua lyhyttä miestä, mutta en kehtaa sanoa sitä, joten keksin muun selityksen.
Kyllä sekin olisi turn off jos mies valehtelisi olevansa esim lääkäri, ja sitten ei olisikaan. Jos ei jo suhteen alkumetreillä pysty olemaan rehellinen, niin miten sitten suhteessa? Tai millainen itsetunto ja -varmuus on ihmisellä, joka valehtelee pituuden tai ammatin. Tulee luihu kuva tuollaisesta henkilöstä, en ikinä luottaisi.
Olen 180cm pitkä ja lähinnä säälittää miehet jotka väittävät olevansa 185-190cm ja tavatessa paljastuu, että minä olen pidempi.
Jotkut vielä siinäkin vaiheessa väittävät olevansa 185-190cm ja sitten alkavat väittämään että käytän korkokenkiä, vaikka jaloissa I on vanssit.
Kyllä. Ja lisäksi kuuluu siihen käyrän tyhmempään päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuu nainen joka valehtelee lähtökohtaisesti ulkonäkönsäkin meikkaamalla kun ei hyväksy todellista ulkonäköään eikä halua totuutta näyttää.....
Ei nainen tule lihavammaksi. eikä lyhyemmäksi meikillä
Noloa valahdella.
Kaljut läskimiehet laittavat 20 vuotta sitten otetun kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ihan kaikki. En tunne ketään kuka ei tykkäis pitkistä miehistä. Muutama sietää lyhyempiä, aika harvat kuitenkin.
No jaa, lyhyen naisen ei tarvitse etsiä pitkää miestä, riittää keskimittainenkin hyvin
Kaikki Tinderissä olijat ovat epätoivoisia riippumatta siitä, ovatko he pitkiä tai lyhyitä, miehiä tai naisia, jne.
Aika pahat lukemat sulla molemmissa.... oletan.
Voimia!