Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suklaan hinta alkanut tippumaan , jee 🥳

Vierailija
30.08.2025 |

Parin kolmen viikon aikana huomannut että suklaan hinta kaupassa laskenut ja Fazerin sinisen  suklaalevyn hinta alkaa kolmosella ainakin S ja K ryhmän kaikissa kaupoissa. Jee, tämän mamman illat on taas pelastettu 🥳😋 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaakao onkin ollut hienoisessa laskussa, niin kahvi on taas kallistunut rajusti, ja hipoo jo ennätyksiä. 

https://www.investing.com/commodities/us-coffee-c

Että kyllä köyhän roposille aina joku ottaja löytyy.

Vierailija
22/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli jo 2.99€ per 200 gr levy kaupassa, ei siis mikään tarjous vaan normi hinta. Jipulijee!! Tää mamma vetää kohta sukkeli överit, suklaa pötköä ja syvälle 😋

Tuo alkaa olla jo sopivampi hinta perussuklaalle. Jumankauta mä tykkään suklaasta. Olen se tyyppi joka kertoi kun tein suklaakakun ja söin sen kahdessa illassa. Siinä oli 3 levyä tummaa suklaata. Kätevä kakku kun siihen ei tule jauhoja. Ehkä mä teen joku päivä uuden kakun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakakku , yön yli levännyt jääkaapissa, supeeeer herkku 😎

Vierailija
24/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mammojen paino taas ei. Ostoskärryyn nojaten jaksavat sinne suklaahyllylle asti.

Vierailija
25/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei maistu niin hyvältä kun hoikka vartalo tuntuu. Niin se vaan on, uskokaa tai älkää.

Muistakaa laihat sitten kaupassa, ettei se suklaa kuulu teille. Te voitte maistella vain omaa houkkuutanne ja purra parsakaalta.

Vierailija
26/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaakao onkin ollut hienoisessa laskussa, niin kahvi on taas kallistunut rajusti, ja hipoo jo ennätyksiä. 

https://www.investing.com/commodities/us-coffee-c

Että kyllä köyhän roposille aina joku ottaja löytyy.

Siirry ostamaan energiajuomia 

Vierailija
27/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
28/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän toimeentulotuella eikä ole varaa terveelliseen lohifileeseen joten on pakko ostaa kasa suklaalevyjä. Yhteiskunta pakottaa minut lihottamaan itseni. 

Vierailija
29/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei maistu niin hyvältä kun hoikka vartalo tuntuu. Niin se vaan on, uskokaa tai älkää.

Muistakaa laihat sitten kaupassa, ettei se suklaa kuulu teille. Te voitte maistella vain omaa houkkuutanne ja purra parsakaalta.

Mä voin sulle näyttää kuinka laihaan ihmiseen katoaa suklaata. Entinen nainen voi todistaa ja hän oli siitä kateellinen. Pari levyä ja 5 - 6 suklaapatukkaa kerralla eikä näkynyt missään. 

Vierailija
30/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen, mutta mieluummin parsaa syön kuin suklaata, aivan ihanaa uunissa paahdettuna. Ei se painoa katso, kuka himoitsee suklaata tai muuta makeaa, omat kiloni olen hankkinut syömällä ihan oikeaa ruokaa ja suolaisia leivonnaisia eikä makea houkuta millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi