Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt pyytää anteeksi ja aloittaa puhtaalta pöydältä!

Vierailija
07.04.2007 |

Minulla ja veljelläni ovat huonot välit ja olemme suurin piirtein riidelleet ja rähisseet kymmenen vuotta, myöskään koko sinä aikana me ei olla nähty toisiamme, riitely on tapahtunut kirjeitse, puhelimessa tai sitten äitimme välityksellä!

Nyt olen tehnyt omalta osaltani päätöksen jättää kaiken vihan ja kaunaisuuden taakseni ja pyytää omia pahoja sanojani ja tekojani anteeksi ja aloittaa omalta osaltani puhtaalta pöydältä. En voi vaikuttaa toisen päätöksiin ja käytökseen, ainoa mihin voin vaikuttaa on omat tekoni ja ajatukseni!

Onkp jollain kokemuksia, toimiiko ja paraneeko suhde ajan kanssa. En nimittäin enää jaksa kantaa vihaa ja suuttumusta sisälläni ja tämä taitaa olla ainut keino!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä perimmäistä syytä, enkä tiedä tiesivätkö hekään. Lopulta äitini toinen sisko sai heidät saman kahvipöydän ääreen (kun toiselta siskolta diagnosoitiin syöpä). Ilmeisesti eivät puhuneet menneistä mitään ja nyt kaikki jatkuu niin kun ennen eli soittelevat kuulumisia, tulee paketteja ja kylässä käydään.

Äitini sanoi, että avain tähän oli ettei itse enää vanhoja muistellut tai koskaan ota niitä enää puheeksi.

Toivottavasti saat välit kuntoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin uskon tuohon kertomaasi. Kun vain itse jaksan/pystyn pitämään suuni kiinni, niin asiat paranee, hän saa röhistä niin paljon kun haluaa, mutta itse en siihen enää vastaa. Ehkä veljeni huomaa oman käytöksensä vähitellen ja hyvä alkaa vaikuttamaan suhteessamme. Helppoa se ei tule olemaan mutta yrittämisen arvoinen asia kylläkin!

ap

Vierailija
4/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä veljesi jaksaa vielä aikansa räksyttääkin. Mutta kun sanoilla ei ole toivottua vaikutusta (eli sinä et niistä kiivastu), niin ei veljesikään jaksa ikuisesti hakata päätään seinään.

Aivan varmasti asia on sinulle tärkeä. Onnea matkaan. Mielestäni et voi mitään menettääkään, joten laita itsesi likoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä