Onko Lidl oikeasti halpa verrattuna muihin kauppoihin?
Kommentit (45)
No on se tavallaan, kun mitään tuotteita ei sieltä saa. Pakko mennä aina toiseen kauppaan lisäksi jos sinne erehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Mene katsomaan itse.
Mä oon eläny mamman rahoilla niin ei ole tarvinnut ajatella asiaa. Nyt kun käyn töissä, maksan vuokrat, sähkölaskut, vesimaksut yms niin täytyy vähän katsoa mihin sitä pienen palkkansa sijoittaa.
Vierailija kirjoitti:
On tsekkaa ostoskorivertailu.
Tietysti riippuu myös siitä ostaako niitä vertailussa olevia tuotteita vai jotain ihan muuta ja kulkeeko tarjousten perässä eri kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti riippuu myös siitä ostaako niitä vertailussa olevia tuotteita vai jotain ihan muuta ja kulkeeko tarjousten perässä eri kaupoissa.
Vertailun tarkoitus on edustaa kaupan yleistä tasoa. Ei ole todennäköistä, että juuri ne vertailuun tulevat tuotteet olisi jossain kaupassa halpoja kuin saippua, ka sitten kaikki muut tuotteet olisi sairaan kalliita, vai mitä?
saattaa sisältää listeriaa ja salmonellaa!
Riippuu siitä, mitä sieltä ostaa. Esimerkiksi meillä käytetty levite on n. 40 snt halvempaa kuin vastaava tuote muissa kaupoissa. Samaa ei voi sanoa ihan kaikesta.
Mielestäni hinta laatusuhde on hyvä. Valikoima on kattava mutta tarjolla on yleensä vain omia merkkejä, ja sitäkin yhtä sorttia. Jos se käy, niin Lidl on ihan hyvä ja halpa valinta.
On. Joskin ero oli aiemmin isompi (joihinkin kotimaisiin verrattuna).
Ilman Lidliä hinnat olisivat kuitenkin karseat. Muistakaapa se...
pelkästään edullisempi, ei se halpa muihin verrattuna enää ole niinkuin 15v sitten kun sai puolella hinnalla tai alle vrt seuraavaksi edullisin. Ja oli noita kummallisuuksia kuten puuttuvat pakkauspaikat muuten kuin sinisen pöydän osalta jonne piti kantaa tavaransa.
Vierailija kirjoitti:
No on se tavallaan, kun mitään tuotteita ei sieltä saa. Pakko mennä aina toiseen kauppaan lisäksi jos sinne erehtyy.
Miten niin "mitään"? Jos haluaa ostaa täsmälleen joitakin Pirkka- tai Coop-merkkisiä, niin eihän sieltä löydy niitä, mutta vastaavia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertailun tarkoitus on edustaa kaupan yleistä tasoa. Ei ole todennäköistä, että juuri ne vertailuun tulevat tuotteet olisi jossain kaupassa halpoja kuin saippua, ka sitten kaikki muut tuotteet olisi sairaan kalliita, vai mitä?
Tarkoitin että siinä vertailussa voi olla tuotteita joita ei osta ikinä mistään.
Vierailija kirjoitti:
saattaa sisältää listeriaa ja salmonellaa!
ja temukin vain huonoa lattua. Ostakaa huonolaatuista roskaa monopolihinoilla suomioligarkeilta!!! Ei saa ostaa parempaa edullisemmin muilta.
Aika pieni valikoima, niin eihän sieltä kallista koria saa millään.
Jotkut tuotteet ovat hieman edellisempia, kaikki ei.
Mene katsomaan itse.