Olen se halveksittu keski-ikäinen nainen
Enkä tunnista, ilmiötä ettei miehet enää katsele tai ole kiinnostunut.
Ensinnäkin, olen siro ja sporttinen. Raskaat luomet leikattu, tissit kohotettu ja DD kupin silarit. Hampaat valkaistu, hiusten pidennykset ja tuuhennokset, ripsipidennykset ja kauniit kynnet. Olen hoikka ja siro ja sporttinen. Mikään ei roiku, ei ylipainoa. Vatsaan on tehty kiristysleikkaus raskauksien jäljeltä joten maha kaunis ja kapea.
Minulla on isot silmät ja muhkeat huulet luonnostaan. Aina luullaan että on huulitäytteitä, mutta ei ole. Huulet on mallia Angelina Jolie luonnostaan. Kasvoissa ei ole ryppyjä koska paksu, kiinteä iho. Plastiikkakirurgi itse sanoi, että minulla on kiinteä ihotyyppi kun kävin leikkauttaa raskaat yläluomet.
minua on sanottu puomien puumaksi. En myöskään ole tyhmä, teen juuri väitöskirjaa nuorten kulutustottumuksista.
summa summarum. Meitä vanhempia naisia, jotka ovat haluttavia löytyy vielä. On silkkaa naisvihaa ajatella, että naiset ikääntyessään ovat rumia ja epähaluttavia. Ja tärkein tässä; todellisessa rakkaudessa ei merkitse rypyt tai joku kropan malli, vaan rakkaus syntyy henkisestä yhteydestä ja toisen kiinnostavuudesta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olet sinkku, koska olet viallinen.
En ole sinkku😊
Oksettava ap surkeine itsetuntoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla halveksitumpi kuin valkoinen heteromies.
Pälvikaljuinen takatukkainen pallomahainen pienimunainen...
Mitä sitte?
Minäkin olen keski-ikäinen nainen ja ihan luomu. Ei mitään korjailtu ja silti ihan haluttu. Pidän ulkonäöstä huolta sillä tavalla normaalisti ja kohtelen kanssaihmisiäni ystävällisesti ja oikeudenmukaisesti. Sillä reseptillä mennään, pilke silmäkulmassa ilman kumitissejä, korjattua mahaa, tekohiuksia yms. kauheuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinkku, koska olet viallinen.
En ole sinkku😊
Niin, olet nolla.
En ihan ymmärrä aloitusta. Olet varmasti fiksu kun väikkäriäkin teet ja hienoa että olet tyytyväinen elämääsi. Tuo muu - en tajua miten jaksat miettiä toisten mielipiteitä niin paljon että laitat kymppitonneja leikkauksiin ja ulkonäköön. Minä en jaksa. Olen nelikymppinen nainen, mietin työtäni ja perheen asioita ja omia juttujani. Aivan helvetin sama tässä iässä joku tissien koko.