Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: suorittaja äideille

Vierailija
07.04.2007 |

Eli tähän vastatkoon ne äidit jotka:

-eivät hyväksy päiväkotiin viemistä (alle 3-v)

-eivät hyväksy korvikkeiden antamista

-eivät hyväksy omassa huoneessa nukuttamista

-eivät hyväksy unikouluja

-ym.

1. millainen on suhde omiin vanhempiisi?

2. onko taustalla traummaattinen lapsuus?

3. pituus/paino

4. onko sinulla itsetunto ongelmia?

5. harrastukset? (lapsen imettämistä ei lasketa)

6. miten parisuhteesi voi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, ei ne kehtaa tulla vastaamaan kun ovat kaikki yhtä leveitä kuin pitkiäkin :)

Vierailija
2/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olenko suorittajaäiti, jos yksi luettelemistasi asioista on sallittavaa mielestäni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä lähtien imettäminen=lapsensa ruokkiminen ravinnolla joka lapselle on ensisijaisesti tarkoitettu tai sen ymmärtäminen että pienen lapsen paras paikka kasvaa on yleensä koti, on muuttuneet suorittamisiksi?

Olen varmaan sitten jotenkin tyhmä kun en asiaa ymmärrä enkä varsinkaan allekirjoita.

Vierailija
4/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä täytä kaikkia kriteereitä.

Lapset on saaneet nukkua vieressä, mutta en ole kauhean kauan heitä imettänyt. Nuorinta vuoden ja se oli pisin.

Kotona ovat olleet vanhimmat siihen, asti, että menivät eskariin. Nuorimmat meni hoitoon 4 ja 5 vuotiaina.

Olen 170cm pitkä ja 60kg.

Äitiini suhde on hyvä, isäni onneksi on kuollut.

Mitähän siinä muuta kysyttiin, en muista. Lapsia olen hoitanut siksi, että minulla on ollut siihen mahdollisuus ja vieressä ovat nukkuneet siksi, että en jaksanut yöllä nousta syöttämään istualtani tai kantamaan takaisin. Mitä lie suorittamista tämä sitten on. Herra tietää, mutta ei kerro.

Vierailija
5/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tosimiehen vuodatuksesta sai sen käsityksen, että pitkä imetys, perhepeti, mammaksi muuttuminen ym. ovat myös suorittajaäidin merkkejä.

Olenko suorittajaäiti, jos HYVÄKSYN nuo allaolevat, mutta en itse pidä niitä aina parhaina ratkaisuina? Onko tämä taas pätemistä toisella tapaa - en piittaa mistään suosituksista tai tutkimuksista, vaan teen niin kuin äitini on tehnyt ennen minua?

T: kaunis äiti, joka vei 1-vuotiaan hoitoon, mutta imetti lasta 1,5-vuotiaaksi eikä syöttänyt koskaan korviketta lapselle, nukkui ja nukkuu edelleen satunnaisesti miehensä ja lapsensa kanssa perhepedissä, kävi läpi lempeän unikoulun lapsen kanssa, antoi ja antaa miehen osallistua tasaveroisena lapsen hoitoon eikä usko, että sitä voi edes estää ellei mies itse estä itseään keksimällä tekosyitä ja joka muuttui lapsen myötä myös äidiksi, hylkäämättä silti muita roolejaan naisena, vaimona, työntekijänä, kaverina, ihmisenä.

Vierailija:

Eli tähän vastatkoon ne äidit jotka:

-eivät hyväksy päiväkotiin viemistä (alle 3-v)

-eivät hyväksy korvikkeiden antamista

-eivät hyväksy omassa huoneessa nukuttamista

-eivät hyväksy unikouluja

-ym.

3. pituus/paino

Vierailija
6/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla ole itsetunto-ongelmia. Olen aina kulkenut omia polkujani välittämättä muiden mielipiteistä ja harrastan urheilua.

Vierailija
7/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kritisoi juuri koskaan muita äitejä, yleensä olen muille vaan kateellinen ja ihannoin kuinka kaikilla muilla tuntuu äitiys sujuvan niin hienosti. Mutta itseäni kohtaan olen armoton ja asetan liiankin korkeita rimoja.

Itse

-en halua viedä lasta päiväkotiin alle 3-v

-en halua antaa korviketta jos suinkin pärjätään rintamaidolla

-en halua pientä vauvaa nukuttaa omassa huoneessa, vajaa vuoden ikäisen kyllä siirsin omaan huoneeseen

-en hyväksy lapsen pitkää huudattamista, mutta lempeää unikoulua olen käyttänyt itsekin

-suorittajaksi katson itseni siinä mielessä, että vertaan itseäni muihin ja yritän olla täydellinen mikä on mahdotonta ja olen hyvin kriittinen siis itseäni kohtaan

Gallupkysymykset:

1. suhteet vanhempiin ovat näennäisen hyvät, mielessäni ahdistaa mutta päällepäin näytetään että kaikki on hyvin. toinen vanhemmistani kuoli hiljattain.

2. lapsuuteni oli onneton ja hiukan traaginenkin, mutta myös hyviä asioita kuuluu siihen

3. 175/62

4. on itsetunto-ongelmia

5. harrastuksia satunnainen jumpassa käynti, sekä lapsen harrastuksissa käyminen (muskari, uinti)

6. parisuhteeni on hyvä, ja kaikki perusasiat siinä toimivat moitteetta. omat henkilökohtaiset ongelmat joskus heijastuvat parisuhteeseen.

ap, mitä tällä gallupilla ajat takaa?

Vierailija
8/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. pituus/paino

1. Suhde omiin vanhempiin on hyvä.

2. Isä sairastui skitsofreniaan kun olin 6v. Kamalaa aikaahan se oli, mutta en ole näin aikuisiällä kokenut sen häiritsevän. Toki isä sairastaa edelleen, että äitini tukena olen.

3. Pituus 155cm ja paino 55kg

4. Itsetunto-ongelmia on löytyy jonkun verran.

5. Harrastuksia ei tällä hetkellä ole.

6. Parisuhde voi oikein hyvin.

Vierailija
9/9 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei esittänyt kysymyksiä lapsiaan imettäville, perhepedissä nukuttaville ym äideille VAAN niille jotka kritisoivat muiden valitsemia ratkaisuja (jotka lueteltiinkin jo AP:n viestisä)