Tapasin mieheni kun olin 14 ja hän 23. Onko kysyttävää?
Kommentit (26)
- ei odottanut kunnes täytin 16, ei onneksi, en itse olisi jaksanut odottaa
- kyllä, aloimme seurustelemaan tuolloin
AP
mun kaverin mies oli kans täysikäinen ku alko seukkaamaan, tyttö oli just ton 14...
Vanhemmat eivät voineet vahtia minua joka hetki. Olin sitäpaitsi ikäistäni paljon kypsempi niin henkisesti kuin fyysisestikin.
AP
Ollaan oltu 16 vuotta yhdessä, eli olen nyt 30 ja mies 39.
Mitenkö olen nyt tällä tasolla? AV on hauskaa viihdettä, täällä on kiva käydä kun lapset on päiväunilla.
AP
Heh, päästin siihen ihan oikeaan reikään kun oltiin seurusteltu reilu vuosi. Poskeenottamisasiaan en kommentoi.
AP
hän oli 17, " seurustelimme" muutaman kuukauden, lopetimme kun hän täytti 18 (olin jo tuolloin itse 15), yhdynnässä emme olleet,
tapasimme sitten uudestaan molempien ollessa päälle 20 ja nyt sitten eletään ihan tasavertaisessa parisuhteessa aikuisina ihmisinä.
En ollut 17-vuotiaana jo raskaana, vaan esikoisen sain 27-vuotiaana ja kuopuksen 29-vuotiaana.
AP
Itsekin olin henkisesti vanha yläasteella. Parhaiden viihdyin 25-30-vuotiaiden kanssa.
En mielestäni ollut lapsi enää 2 kk alle 16-vuotiaana, jolloin aloitin seksielämän.
AP
että miksi miehesi ei ole ikäisensä tytön kanssa, vaan pikkutytön (14 v. on pikkutyttö yli parikymppisistä =)? Vai oliko se vaan niin hienoa, kun on vanha poikakaveri jonka kämpässä/autossa voi sekstailla?
Itse asiassa mietin paljonkin. Niin paljon, että valehtelin ensimmäiset kuukaudet olevani 18-vuotias. Tapasimme kesälomalla. Ulkonäköni puolesta pääsin jo tuolloin baareihin, sellaisessa tapasimmekin, minä en tosin juonut silloin enkä juo nytkään, mutta rakastin tanssimista ja rakastan edelleen. Kesän loputtua oli sitten pakko kertoa totuus, kun menin takaisin peruskouluun enkä lukioon jossa väitin opiskelevani.
Itseäni ei ole koskaan samanikäiset kundit kiinnostaneet, he olivat tuolloin niin lapsellisia. Tämän miehen kanssa olimme heti henkisesti samalla aaltopituudella. Onneksi hän ei hylännyt minua kun sai tietää ikäni. Hän piti kyllä etäisyyttä jonkin aikaa, kun halusi miettiä jatkoa.
AP
Vierailija:
että miksi miehesi ei ole ikäisensä tytön kanssa, vaan pikkutytön (14 v. on pikkutyttö yli parikymppisistä =)? Vai oliko se vaan niin hienoa, kun on vanha poikakaveri jonka kämpässä/autossa voi sekstailla?
- Eihän vanhempani tykänneet, tai äiti oli asian suhteen ihan ok kun puhuin hänen kanssaan, ja kun hän oli puhunut mieheni kanssa. Isälle se oli kovempi pala, mutta hänkin siitä sitten rauhoittui. Me emme alussa harrastaneet seksiä tai tehneet muutakaan laitonta, ja selitin sen myös vanhemmilleni. Äiti ainakin taisi uskoa.
- Jos omat lapseni alkavat alaikäisenä seurustella täysi-ikäisen kanssa, niin reaktioni laatu riippuu varmaan siitä, millaisia lapset ovat luonteeltaan. Ja siitä, millainen seurustelukumppani on. Tapauskohtaisia asioita.
AP
olla yhdessä pedofilin kanssa? Sillä kllähän tuo sairasta on miehesi puolelta. Ei kukaan täysijärkinen 23 vuotias kiinnostu 14-vuotiaasta. Ja turha väittää olevasi kypsä...ehkä ulkonäköisesti, mutta kyllä normaali järkinen 23-vuotias mies huomaa 18 vuotiaan ja 14 vuotiaan tytön eron jo pelkästään jutuista!
en minä ainakaan 23 vuotiaana olisi erehtynyt luulemaan 14v ikäistä tyttöä täysi-ikäiseksi. Kyllä ne erotti kun niiden kanssa keskusteli.
M-30
Jos omat lapseni alkavat alaikäisenä seurustella täysi-ikäisen kanssa, niin reaktioni laatu riippuu varmaan siitä, millaisia lapset ovat luonteeltaan. Ja siitä, millainen seurustelukumppani on. Tapauskohtaisia asioita.
AP
Mieheni ei ole tyhmä. Minua luultiin tuolloin aina vanhemmaksi. 17-18-vuotiaaksi, usein vanhemmaksikin. Alkosta hain viinaa itseäni vanhemmille, eikä koskaan kysytty papereita. Kiinnostuksen kohteeni olivat ihan erilaiset kuin ikäisilläni: en tullut toimeen yhdenkään luokkatoverini kanssa, koska he olivat mielestäni niin lapsellisia. Hengailin 20-30-vuotiaiden kanssa. Kävin pitkiä keskusteluja opettajien kanssa asioista, joista muut luokkalaiseni eivät tajunneet mitään.
Olin siis outolintu, teini-ikäinen aikuisen ruumiissa ja mielessä. Kummitätini sanoo, että hyppäsin suoraan lapsuudesta aikuisuuteen.
Ruumiillisesti kehityin myös aikaisin, olin 8-vuotias kun kuukautiseni alkoivat ja rintani alkoivat kasvaa.
Nyt 30-vuotiaana erot samanikäisiin eivät ole enää niin suuret kuin silloin joskus.
AP
Mulla oli 14-vuotiaana suhde 19-vuotiaan kanssa, eikä se jätkä tasan ollu mikään pedo tai minä hyväksikäytetty.
Miehet aikuistuu niin paljon myöhemmin kuin naiset. Ja sellaisia tosiaan on, jotka on aikuisia jo syntyessään, kuten mun siskoni. Se ei oo koskaan ollut teini, ei edes ollessaan teini :-D
toivottavasti odotti että täytit 16.........