Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan normaalia että 23 avioliittovuoden aikana tulee yksi kriisikin?

Vierailija
17.07.2024 |

Meille tuli kriisi ja jotenkin se laittoi kaikki asiat täysin sekaisin pitkäksi aikaa. Tuli kolmas osapuoli kuvioihin hetkeksi, vaikka varsinaisesti pettämistä ei ollutkaan.

Muita joilla tullut joku kriisi? :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jos mitä. Jostain syystä olemme aina päässeet yli, vaikka joskus on ollut ranteet auki - fiilistä. 

Vierailija
2/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kellään ollut kriisejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli todella paha kriisi 15 vuoden kohdalla, ero oli tosissaan lähellä. Mutta nyt mennään jo 28. vuoden kohdalla.

Vierailija
4/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut jos mitä. Jostain syystä olemme aina päässeet yli, vaikka joskus on ollut ranteet auki - fiilistä. 

Voitko vähän kertoa kriiseistänne? Mua helpottaisi vertaistuki. Olen mennyt 18-vuotiaana naimisiin, joten olen vasta nelikymppinen.. 

Vierailija
5/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisi ja toiseen mieheen ihastuminen oli itselleni jollain tavalla traumatisoivaa. Hävettää todella paljon, onneksi sain anteeksi. ap

Vierailija
6/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten kestätte tuollaista, että kumppani aiheuttaa syvät haavat jollain toiminnallaan. Eihän se unohdu koskaan.

T. Ikisinkku

Vierailija
7/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pysynyt laskuissa mukana kuinka paljon kriisejä olisi ollut.

Vierailija
8/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miten kestätte tuollaista, että kumppani aiheuttaa syvät haavat jollain toiminnallaan. Eihän se unohdu koskaan.

T. Ikisinkku

No jos sitä hyvää on kuitenkin niin paljon enemmän, niin ei sitä heti kannata heittää hukkaan. Kyllä ne haavat voi parantua. Elämä on varjoa ja valoa.

Vierailija
9/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko vähän kertoa kriiseistänne? Mua helpottaisi vertaistuki. Olen mennyt 18-vuotiaana naimisiin, joten olen vasta nelikymppinen.. 

Meiehen sairastumista, sen jälkeen väärää lääkitystä, siitä seurannutta alkoholin kansa sekoilua lasten ollessa pieniä ja itse kokopäivätöissä. Raskasta aikaa kesti noin 3 vuotta. Sitten sanoin ottavani eron ja mies muutti pois. Noin 4 kuukautta kesti, ennen kuin hän oli valmis mieheksi taas. Nyt onkin ollut loistava mies jo 30 vuotta. 

Mulle ei vittuilla 😁

Vierailija
10/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ikisinkku

No jos sitä hyvää on kuitenkin niin paljon enemmän, niin ei sitä heti kannata heittää hukkaan. Kyllä ne haavat voi parantua. Elämä on varjoa ja valoa.

Haavat voi parantua, mutta arven ne jättää joka tapauksessa. En minä pystyisi luottamaan enää sellaiseen ihmiseen, joka pettäisi mun luottamuksen. Koskee ihan kaikkia muitakin suhteita, ei pelkästään parisuhdetta.

T. Ikisinkku

Vierailija
11/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteistä elämää 24 vuotta takana ja ei yhtään kriisiä. Sanaharkkaa ollut jokusia kertoja. Ehkä viidesti. Ei tämä suurta ihastusta enää ole, mutta leppoisaa ja turvallista elämää. Mies on hyvä tyyppi.

Vierailija
12/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on menty kriisistä kriisiin miehen käytöksen ja alkoholin käytön takia.  Mies joi ensin 20v ja on nyt ollut raittiina 20v, mutta silti on koko ajan joku kriisi menossa :D Välillä menee ihan hyvin ja sitten taas ei. Miehellä on varmaan joku autisminpiirre, koska sosiaaliset taidot on ihan olemattomat.  Mentiin todella nuorina yhteen, enkä ymmärtänyt silloin hänen käytöstään ihmetellä. vanhemmiten nuo piirteen on vain pahentuneet. Ensin luulin, että vika on minussa, mutta vuosien myötä olen tajunnut, että miehellä on sukset ristissa joka suuntaan ja hän suututtaa kaikki ihmiset ympärillään. joillekin hän on sitten ylimakea ja mielistellea ja puhuukin heille imelällä äänellä.  Jotenkin hän katsoo oikeudekseen kohdella muita ihmisiä huonosti ja ei ole valmis tekemään kenenkään hyväksi yhtään mitään, mutta samalla hän olettaa, että kaikkein muiden on tehtävä vaikka mitä  hänen puolestaa/hänen eteensä. Haukkuu lähes kaikki ihmiset, eikä useinkaan nää, että  vika on hänessä itsessään. Mies on myös todella ihmeissään, jos saa jossain hyvää palvelua, koska olettaa aina, että ihmiset vain piruilee toisilleen, kuten hän itse tekee. Mies myös kiihtyy 0-100 sekunnissa. leppyykin sitten äkkiä. Mies myös  vastustaa kaikkea ja aina. joka asiaan ensimmäinen reaktio on EI. Myöhemmin sitten asiaa ajateltuaan saattaa myöntyä, mutta aina ensin tulee EI oli asia sitten mikä tahansa. 

Vierailija
13/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä yhteistä elämää 24 vuotta takana ja ei yhtään kriisiä. Sanaharkkaa ollut jokusia kertoja. Ehkä viidesti. Ei tämä suurta ihastusta enää ole, mutta leppoisaa ja turvallista elämää. Mies on hyvä tyyppi.

Kysyttiinkö tätä? 

Vierailija
14/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää pitkän suhteen kipeitä kriisejä tänne kiitos!! 

Vierailija
15/15 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on menty kriisistä kriisiin miehen käytöksen ja alkoholin käytön takia.  Mies joi ensin 20v ja on nyt ollut raittiina 20v, mutta silti on koko ajan joku kriisi menossa :D Välillä menee ihan hyvin ja sitten taas ei. Miehellä on varmaan joku autisminpiirre, koska sosiaaliset taidot on ihan olemattomat.  Mentiin todella nuorina yhteen, enkä ymmärtänyt silloin hänen käytöstään ihmetellä. vanhemmiten nuo piirteen on vain pahentuneet. Ensin luulin, että vika on minussa, mutta vuosien myötä olen tajunnut, että miehellä on sukset ristissa joka suuntaan ja hän suututtaa kaikki ihmiset ympärillään. joillekin hän on sitten ylimakea ja mielistellea ja puhuukin heille imelällä äänellä.  Jotenkin hän katsoo oikeudekseen kohdella muita ihmisiä huonosti ja ei ole valmis tekemään kenenkään hyväksi yhtään mitään, mutta samalla hän olettaa, että kaikkein muiden on tehtävä vaikka mitä  hänen puolestaa/hänen eteensä. Haukkuu

Ja tähän sinä haluat tuhlata ainutkertaisen elämäsi? Voi hyvä luoja oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi