Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisen pitää elää niin, että kaikki laskut on maksettu ennen palkkapäivää

Vierailija
29.08.2025 |

Kun tilille tulee liksa kokonaisena, eikä siitä heti mene asumis- laina- tai muita kuluja, niin sitten se riittää mainiosti seuraavaam tilipäivään.

Ja näin jää rahaa jopa säästöönkin

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumaliste, kaikilla ei ole rahaa siihen !!!!!!!! Eivät tulot riitä, kun te rikkaat pjaskat viette tahallanne kaiken meiltä sitä OIKEASTI tarvitsevilta !!!! Turha tulla tänne määkimään tästäkin asiasta enää koskaan !!!!! Kukaan. Hävytöntä !!!!!! 

Miten rikkaat vievät sinulta yhtään mitään? Hehän eivät saa mitään tukia, eli valtion tahaa tai sinun rahaasi. He saavat omia ansaitsemiaan  palkkarahoja, joista maksavat kovat verot, jopa puolet ja ylikin palkastaan, sinullekin jaettavaksi. Mikä siinä on väärin?

Awwww kaveri luulee, että rikkaat on saanut rahansa palkkatyöstä 😂

Vierailija
22/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisella ihmisellä pitää olla sen verran puskuria tilillä, ettei tarvitse miettiä palkkapäivää ollenkaan. Pitää olla täysin merkityksetöntä tuleeko palkka tilille kuun ensimmäinen päivä vai viidestoista. Itse en ainakaan edes noteeraa mitenkään milloin on palkkapäivä. Keskityn ihan muihin asioihin sen sijaan, että laskisin mielessäni kuinka monta päivää seuraavaan palkkapäivään  on.

Niin pitäisi mutta miten pienituloinen sen puskurin saa. Sitäpaitsi jos saat toimeentulotukea niin sitä puskuria ei saa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laskut tulee palkkapäivän jälkeen. 

Vierailija
24/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaika oli hyvä harjoitus tuohon, kun piti säännöstellä opintolainaa, että se riitti aina koko lukukauden. Sen jälkeen olen pyrkinyt pitämään puskuria tilillä, ettei tarvitse maksupalvelussa olevia laskuja, niiden suuruutta tai eräpäiviä miettiä. 

Hyvin on onnistutunut viimeiset 30 vuotta. On yksi murhe ja mietinnäanaihe vähemmän. Toki ymmärrän, ettei kaikilla ole näin hyvä taloudellinen tilanne kuin minulla.

Vierailija
25/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jospa tehdään niin että kaikki suomalaiset jättävät jatkossa laskut maksamatta, on mahdotonta laittaa syytteitä miljoonille  suomalaisille :). Silloin rahat riittävät juuri ja juuri kaikkiin muihin menoihin.

Jätä ihmeessä, ensin sulkeutuu puhelin ja netti, sitten sähkö, seuraavaksi tulee häätö. Nautipa elämästä !!

Vierailija
26/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysten pitää elää niin etteivät korottele hintoja ahneusperusteisesti!!