Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiuksia lähtee aika paljon ja sille ei ole mitään tehtävissä?!

Vierailija
07.04.2007 |

Minulla on ollut aina ohkaset hiukset ja hiuksia on lähtenyt mielestäni turhankin paljon mm. pesun yhteydessä. Nyt kuitenkin viimesen vuoden aikana hiuksia on lähtenyt aivan älyttömästi :( Joka kerta kun esim. pesen hiukseni niin kun alan niitä selvittää ja kampaa niin niitä vaan lähtee ja loppua ei meinaa tulla!!! Hiukset ovat ohentuneet entisestään. Uusia hiuksia näyttää tulevan mutta kun edellisiä lähtee niin paljon niin eipä noista uusista ole pitkään aikaan mitään " iloa" . Hiukset ylettyvät hartioille ja nyt olen alkanut miettiä että pitäisikö lyhentää oikeen kunnolla ettei näyttäisi niin tyhmältä tuo ohut luirutukka...

Lääkärille puhuin tästä ongelmastani mutta hänen mielestään ei ole mitään syytä huoleen. Eikä ole mitään keinoja tähän vaivaan? Jos hiuksia lähtee tasaisesti ympäri päätä ja uusia alkaa jostain kasvaa tilalle niin kaikki on ihan normaalia? Sanoi myös että minun tapauksessani viime vuotiset keskenmenot saattavat vaikuttaa asiaan. Ja kaikki mahdolliset lääkekuurit jne. Viimeisin keskenmeno oli elokuussa ja sen jälkeen olen syönyt kaksi vahvaa lääkekuuria erilaisiin flunssiin. Sairastan myös kilpirauhasen vajaatoimintaa. Arvot ovat viiterajojen sisällä, tosin juuri ja juuri mutta lääkärin mielestä sen vuoksi ei hiuksia voi lähteä. Tiedä sitten? Outoa tässä kaikessa on se että karvoitus muualla kehossa on lisääntynyt ja samaan aikaan hiuksia kuitenkin lähtee paljon... Sanoin siitäkin mutta ei ole mikään outo asia lääkärin mielestä.

Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta? Mitä olet kokeillut, onko mitään hyötyä mistään ylimääräisistä vitamiineista yms? Kiitos paljon jos vastaat :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli metsästä lääkäri-homeopaatti. Stressikin saattaa aiheuttaa hiustenlähtö.

Vierailija
2/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lähtee ainakin dovella tukka päästä, liikaa silikonia varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä käytän Elvitalia mutta vaihtelen kyllä merkkejä aika usein. Hiukseni ovat kyllä muutenkin yksi ongelma " pesäke" . Aina ollut sama juttu että latvat on kuivat ja juuri rasvoittuu nopeasti. Olen kokeillut kampaamon tuotteita eikä niistäkään tunnu olevan mitään apua, ei tuohon hiusten lähtemiseen eikä rasvoittumiseen ja kuiviin latvoihinkaan. Jos vielä kerran kävisi kysymyssä kampaamosta jotain merkkiä taikka tuotetta näihin ongelmiin. Ajattelin että jos menisin sellaseen hiusanalyysiin vai miksi sitä sanotaankaan? Katsotaan ultraäänellä tai vastaavalla laitteella päänahkaa ja hiuksien rakennetta yms. Onkohan ihan hölynpöyä???

Vierailija
4/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös pitkäaikaisessa raudanpuuteanemiassa on lähtenyt ihan mahdottomasti hiuksia. Vaikka lääkärini ei tätä uskonutkaan.