Paras täyte kasvistortilloihin?
Yleensä laitan kidneypapuja, mutta olisi kiva kuulla eri vaihtoehtoja. :)
Kommentit (24)
TEen yleensä papusalaattia: kolmea eri papua, salottisipulia tai vihreitä varsia, persiljaa nippu, valkosipulinkynsi, limen mehu ja oliiviöljyä. annetaan makuuntua muutama tunti, mieluusti yön yli.
Salsa: tomaattia kuutioiksi, korianterikimppu silpuksi, salottia, pari punaista chiliä, 1 rkl omenaviinietikkaa/ limen mehukin käy, suola pippuri. Annetaan tekeytyä.
Kaaliraaste: ohueksi silputtua kaalia (porkkana-, kesäkurpitsa-, kukkakaalisilppua tai raastetta), riisietikkaa reilusti, suola ja pippuri. Annetaan tekeytyä yönyli.
Parit avomaankurkut mäiskitään lihanuijalla muodottomaksi ja tehdään krouvia "kuutiota". Suola pippuri, kuivattu chilirouhe, seesamin siemeniä, valkosipulia ja balsamicoa.
Itse olen lopettanut guocamolen tekemisen, kun aloin bannata avokadoa. Ei tarvii mun kotiin tulla toiselta puolelta maailmaa ja vaatii liikaa vettä. Sen sijaan teen joskus tsatsikia tai sitten ihan vaan cremefreshiä.
Lämmitetään kuoria tai tehdään ja sitten kasataan keskelle keot ja rullataan wrappina. Juustoraastekin sopii papujen päälle,
Vähän tämmöinen croskitchen.
Vierailija kirjoitti:
Voisko nää öhöhöhö makkara -tyypit jättää kommentoimatta
Ei! Deal with it!
Joo ne tuo kummasti makua mauttomiin kasvistorttuihin.