Opin ainakin pitämään mölyt mahassani
Kotini viereisellä urheilukentällä on ilmeisesti liian vähän parkkitilaa kävijämäärään nähden, jonka vuoksi kentän vieressä olevan taloyhtiömme vieraspaikat ja jopa pelastustiet täyttyvät kentän vierailijoiden autoista.
Tänään satuin juuri paikalle, kun äiti lapsensa kanssa parkkeerasi viimeiselle vapaalle taloyhtiömme vieraspaikalle ja suuntasi kentälle.
Luonnollisesti sanoin, ettei vieraspaikalle voi pysäköidä, jos ei ole taloyhtiön vieras, omat vieraamme eivät sitten enää mahdu pysäköimään.
Lapsen harrastus loppui sitten kuulemma siihen paikkaan ja minä ilmeisesti olen siihen syyllinen. Pahalta tuntuu lapsen puolesta, mutta mielestäni, joka tässä mokasi on vanhempi enkä minä. No jatkossa pidän mölyt mahassani, pysäköikööt sitten vaikka pelastustielle taas kun vieraspaikat täyttyvät!
Kommentit (7)
Kyllä itse ainakin pysäköin taloyhtiöiden vieraspaikoille, jos tarve vaatii. Usein ne on ihan tyhjillään kuitenkin.
Ihan asiasta olet ap sanonut. Meidän taloyhtiön vieraspaikoista tuli naapuritaloyhtiön parkkipaikkoja, koska naapuritaloyhtiössä ei ollut tarpeeksi parkkeja. Meidän vieraat eivät voineet pysäköidä vierasparkkiin. Oli sitten pakko hommata parkkipate valvomaan, niin loppui se väärinkäyttö.
Voitteko taloyhtiön puolesta laittaa vaikka jotain kylttiä, että vain taloyhtiön omille vieraille tms. Ei ehkä kaikkia asiattomia vieraita karkoita, mutta jokusen.
No ei hyvä päivää, kostaa omalle lapselle ja sivulliselle se, ettei itse osaa olla pysäköimättä yksityisalueelle!
No joo oliko pinna vähän kireällä.