Miten painavan irtokarkkipussin keskimäärin ostatte?
Televisiossa sanottiin juuri, että keskimääräinen ostos on noin 200g. Minä nyt en koskaan osta noin vähää :D Minulla keskimääräinen lienee 600-700g. Eihän parista sadasta grammasta saa kuin pikkuisen pussin pohjan peittoon.
Kommentit (31)
Noin 20 kg. Syön osan jo kotimatkalla kaupasta kotiin että jaksan viedä sen perille asti.
Varmaan jotain 600-800g, meitä on kaksi aikuista ja kaksi teiniä, joten ihan hyvin uppoaa tuo määrä. Eikä niitä kerralla syödä, perjantaina ja lauantaina yleensä
Vierailija kirjoitti:
En osta ikinä irtokarkkeja sen jälkeen kun näin jonkun lapsen nuolevan karkkia ja laittavan takaisin
Kerran näin ryhmän jotain 15-vuotiaita, jotka tahallaan syljeskelevät irtokarkkikulhoihin Prismassa.
Minulla ei ole mitään tarvetta lihottaa itseäni ja työntää sisuksiini lisäaineita ja sokeria.
Se pari kertaa vuodessa, kun ostan, niin kilon verran ja siitä on kuudelle.
Perjantaina viimomlopuksi 1,5-2kg irttareita ja 2 suklaalevyä.
Joku 50-60 grammaa ja noistakin saattaa joskus jäädä muutama syömättä. Harvoin tekee karkkia mieli, mutta välillä tulee ostettua kun on tarjouksessa. Tuo määrä riittää mulle hyvin, muuten tulee paha olo. En oo koskaan ollu kovin suuri makean ystävä.
80-120 g