Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täysin terveeltä näyttävä työikäinen ihminen ei ole töissä?

Vierailija
28.08.2025 |

Tällainen ihmetyttää aina vaan

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maisteri sitten lankeaa ilmiselviin provoihin?

Vierailija
42/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän tekee pelkkää yövuoroa? Vai vahtaatko ihmisiä ympäri vuorokauden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi voittoa tuottavaa yritystä ei pakoteta palkkaamaan lisää henkilökuntaa, tätä ei voi ymmärtää. Hyödyntäisi Suomen taloutta monin tavoin.

Sen vuoksi ettei eletä kommunistisessa pohjoiskoreassa. Yksityisen yrityksen omistajan ei ole mikään pakko työllistää työttömiä elättejä.

No siksihän he ovat työttömiä elättejä, koska ette ota heitä töihin...

Vierailija
44/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän taitaa olla niitä sairauksia mitkä näkyvät ulospäin kuin niitä jotka eivät näy.

Vierailija
45/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää ne, jotka on työttömiä ja valittaa, ettei ole työpaikkoja ja siksi makaavat kotona. Töitä on, mutta ei ne ei kelpaa eikä niihin haeta. Työmarkkinatorilla on tuhansia paikkoja tälläkin hetkellä. 

Joka kuukausi Suomen työttömät lähettävät 1,5 miljoonaa työhakemusta, siis joka kuukausi. Miten helvetissä työmarkkinatorilla voi olla yhtään työpaikkaa? Mikseivät yritykset palkkaa työttömiä töihin?

Vierailija
46/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi golffaajat valittaa että kenttä on täynnä ja ruuhkainen. Talvella siellä olisi tilaa ja kukaan ei pelaa.

Vierailija
47/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sinulle pohtimista. Toivottavasti et menetä terveyttäsi, kun joudut kovasti pohtimaan!

Vierailija
48/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap kun sinä tunnut tietävän, kuinka vajaa pitää olla päästään että jankkaaminen on hauskaa?

Vierailija
49/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhteet päättyvät yksi toisensa jälkeen, kun irtisanotaan terveyden perusteella. 

Vierailija
50/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Moni työkaveri näyttää siltä, että on kupsahtamassa minä hetkenä hyvänsä. Miksi nämä pystyvät työskentelemään, mutta terveeltä näyttävät eivät?

Koska heillä on työpaikka. Jos he kupsahtaisivat, saisivat ne terveemmän näköiset ehkä heidän työpaikkansa.

Vierailija
51/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytän vain terveeltä

Vierailija
52/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää enemmän että miten ap:n kaltainen pälli voi olla töissä, ja minä en. Ei ole kyllä voinut olla kovin montaa hakijaa ap:n työhön, tai sitten rekrytoinnissa on menneet paperit sekaisin.

Vierailija
53/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täysin terveeltä näyttävä" ja "täysin terve" ovat kaksi eri asiaa. Näytän itsekin täysin terveeltä, mutta minulla on kolme kroonista autoimmuunivaivaa ja lonkan lievästä virheasennosta johtuva nivelrikko. Työelämässä olen kyllä, mutta eivätpä nuo vaivat näkyisi ulospäin vaikka joutuisin työttömäksikin.

Sama. Krooninen suolisairaus, nytkin kipeä kuin mikä. Kukaan ei arvaisi päällepäin. Töissä olen kulkenut, vaikka joku olisi varmaan jo pari kuukautta kuluttanut saikuttamalla.. toisaalta työssä saa ajatukset muualle. Kotona tulisi hulluksi kuuntelemalla omia kipuja. 

Vierailija
54/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin eläkkeelle, eikä tarvinnut hakeakkaan.

Vierailija
55/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi golffaajat valittaa että kenttä on täynnä ja ruuhkainen. Talvella siellä olisi tilaa ja kukaan ei pelaa.

Mietipä sitä.

Vierailija
56/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei maksa koulutustani vastaavista töistä tai edes niitä läheltä liippaavista. Olen saanut tarpeekseni paskaduuneista jo nuorena eikä kiinnosta pilata terveyttä esim. siivoamalla työkseni. Ei kiinnosta tuhlata ainoaa elämääni paskaduuniin jota vihaan.

Vierailija
57/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni näyttää varmasti sinun mielestä terveeltä ihmiseltä. Tosiasiassa hänellä on syöpä, joka on levinnyt luustoon asti. Vakavatkaan sairaudet eivät aina näy ulospäin, mutta sitähän sinä tollo et tajua. 

Vierailija
58/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voitkin ihmetellä sitten loppuelämäsi. 

Vierailija
59/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huntu-rouvilla on nämä kulttuuriset syyt. En tiedä, joutuvatko he hakemaan neljä työpaikkaa kuukaudessa kuten pottunokat.

Vierailija
60/67 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kukaa palkannu vielä