Miksi miehet haluavat seksin aikana nuolla naisen tissejä?
Kommentit (45)
Koska se kiihottaa ja tuntuu hyvälle. Naiset aina luulevat, että rintojen koko on tärkein, vaikka oikeasti kyse on enemmän nännien muodosta ja nöpöttävyydestä. Sisäänpäin kääntyneet tai lattanännit eivät tunnu yhtä hyvältä kuin selvästi nöpöttävät.
Koska se on kivaa? Koska monet naiset pitävät siitä, ja mies (tai nainen) haluaa tuottaa nautintoa kumppanilleen.
Meillä vaimo haluaa että imen tissiä sekstailtaessa ja nimen omaan niin kun hän haluaa. Roikottaa suun edessä. Pitää sillein ihan pikkuisen kielellä hampaita vasten nipistää että syttyy. Toki ihanaa tämäkin vähä.
Minä taas haluaisin imeä kuin vauva imee, lokoisasti virellä, pitkään, kauan ja hiljalleen nautiskellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit ovat seksuaaliset halusitpa sitä tai et, senkin vanhapiika!
Eli vauva siis harrastaa seksiä imiessään äitinsä tissiä? Aika sairas oot.
Biologian tunnit lintsattu?
Naiset pyytäneet nuolemaan ja kourimaan rintojaan, kun en ole itse älynnyt, kun en ole rinnoista kiinostunut mies yksilö.
Siksi.
Varmaan samasta syystä kun naiset koskettelee nännejään madturboidessaan
Meillä vaimo kömpii päälle, nojaa eteenpäin ja työntää toisen rinnan suuhuni jotta nänni saa kielihoitoa, hetken päästä rinnan vaihto. Myös laitan liukkaria kouriin ja kun vaimo on päällä enemmän pystyasennossa niin otan rinnat kourakuppeihin ja hieron nännejä. OO on hänellä takuuvarma. Kiihottavaa kun vaimo tietää mitä haluaa ja osaa sitä vaatia. No, kokemusta jo vuodesta -78. Minäkin kiihotun kun saan hyväillä hänen liivisukkasääriään.
Kaunotar kuumenee, nännit erektoituvat ja ne maistuvat hyvältä.
Tissien nuoleminen on kiihottavaa.Samoin se kun nainen nuolee palleja.
Vaimoni isot tissit on todella kiihottavat. Naidessa lähärissä tai vaimon ratsastaessa tissien imuttelu ja nuoleminen kiihottaa meitä molempia.M55
Vierailija kirjoitti:
Se vielä mitään mutta nännien imeminen! Yök, ei kiihota yhtään.
Rakastan sitä kun mieheni nuolee ja suutelee minua. Monestakin paikasta. Myös rinnoista.
Kuinka naiset muuten suhtautuvat rintojen suuteluun, nuolemiseen ja miksei imemiseenkin laajemmin. Vaimolla on suuret ihanat rinnat ja tykkäisin kovasti niitä suudella, painaa kasvoni niitä vasten pidemmäksikin ajaksi ja nukkua kasvot rintoja vasten. Ei nyt aivan kiellettyä mutta tiukasti säännösteltyä ja milloinkaan ei ole saanut tarpeeksi.
Itse tykkään imeä ja nuolla tissejä eniten siksi, että naiseni saa siitä nautintoa ja aivan silminnähden kiihottuu siitä lisää. Rakastan kaikkea hänessä ja tissit kuuluu siihen kokonaisuuteen, nuolenhan naiseni pillunkin.
AP on ilmeisesti niitä naisia, jotka eivät saa mitään tissien/nännien stimuloinnista. Vähän kuin ex-vaimoni. Nykyinen naisystävä on ollut lähellä orgasmia pelkästään nännien imemisellä/näykkimisellä/nuolemisella. Välillä jopa käskee kesken seksin "kovempaa".
Kauankohan tää keskustelu saa olla täälä, tässähän kiihottuu...
Vierailija kirjoitti:
Naiset pyytäneet nuolemaan ja kourimaan rintojaan, kun en ole itse älynnyt, kun en ole rinnoista kiinostunut mies yksilö.
Siksi.
Mun vaimo haluaa että rintoihin kiinnitetään huomiota. Näplääminen, puristelu ja hellä näykkiminenkin. Enkä ole erityisemmin tissimiehiä, mut teen mitä pyydetään. Niin hänkin toteuttaa mun toiveeni.
Seksin idea on tuottaa molemminpuolista mielihyvää. Tuo nännien nuoleminen liittyy siihen.
Jos et pidä rintojen nuolemisesta, voit sanoa sen suoraan. Ei kukaan järkevä mies tee rakastellessa sellaista, mistä nainen ei pidä.
Kiimainen mies nuolee tssit ja kiimainen nainen nuolee pallit ja jopa imee niitä=tasapeli
Siksi kun se on kiihottavaa, ja naiseni juuri ennen orgasmia aina sanoo: ime mun nännejä, kovaa.
Törkeää naisten esineellistämistä!!!
T: feministit