Inari Fernández, 43, tajusi avioeronsa jälkeen miksi monissa avioliitoissa on huonoa seksiä
Avioero käynnistää hurjan Tinder-tykkäyksien värittämän deittailun Camillan elämässä. Hän tutustuu toinen toistaan kuumempiin miehiin, jotka herättävät naisen seksuaalisuuden henkiin ennenkokemattomalla tavalla. Löytyy niin Viikinki, Poromies, Kelkkamies kuin Prätkämieskin, se kuuluisa kaksoisliekki. Muiden muassa.
Kuten miesten lempinimistä voi päätellä, kirjan tapahtumat sijoittuvat Inarin todellisiin kotimaisemiin Lappiin: Ivaloon, Inariin, Rovaniemelle ja Sodankylään. Kuuden Lapissa asutun vuoden jälkeen Inarille oli helppo sijoittaa tapahtumat juuri sinne. Lisäksi Lapin deittailukulttuuri itsessään on asia, jonka Inari halusi kirjaan ehdottomasti mukaan.
Välimatkat ovat Lapissa niin sairaan pitkiä, että jo se tekee deittailuun oman erityispiirteensä. Toisen luokse saatetaan mennä heti ensitreffeille yökylään, sillä ajomatkaa saattaa olla jopa 500 kilometriä, Inari kertoo.
Kommentit (479)
Vierailija kirjoitti:
Miksi on pitänyt sängyssä surkean exänsä sukunimen?
Miksi ylipäänsä ottaa espanjalainen sukunimi, kun Espanjassa jokainen pitää oman nimensä..? Nyt lapsien espanjalainen sukunimi Fernández Fernández kuulostaa sukurutsaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puhui ylellä
Puhui roskaa.
Inari - Olen 56-vuotias ja en tunnista ikinä törmänneeni seksi-häpeään. Ehkä äitini sukupolvessa mutta itse olen käyttänyt omaa järkeäni. Nimeni on Sari, jos haluat vaikka haukkua minut somessasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puhui ylellä
Kertoi uutena tietona, että naisetkin saavat nauttia seksistä.
Eikö tämä keskustelu käyty 60-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä keskustelu käyty 60-luvulla?
Jokaisessa sukupolvessa on niitä, jotka luulevat keksineensä seksin. 17-vuotiaalta teinitytöltä se on jotenkin hellyyttävää, lähes viiskymppiseltä naiselta pelkästään noloa.
Joo, itse tosiaan koin nuo kokemukset 17 veenä. Täytyy kyllä miettiä että hyviä poikaystäviä onnistuin löytämään, ei pahaa sanottavaa.
Huvitti tuo kiukuttelu kun toimittajat kysyy onko kirjan päähenkilö hän itse. Jos on yhtään seurannut Inaria niin vähintään puolet noista sattunut hälle ja ihan itse avautunut näistä. Mm. raiskaus ulkomailla, äitin suhtautuminen siihen, tinderöinti jne...
Se on vain häpeää jos ei huutele pillujuttuja koko maailmalle. Uskomaton tyyppi
Vierailija kirjoitti:
En ole moista kirjailijaa kyllä ennen nähnyt. Aika erikoinen tapa toimia. Vaan onhan tämä ennenkin tainnut maalittaa seuraajiaankin joten ei sinänsä uutta
Siis eihän noin voi toimia. Eli hän laittaa julkisessa somessaan jakoon niiden ihmisten nimiä, jotka eivät ole antaneet kirjalleen 5 tähteä ja hyviä arvosteluja? Mitä hän sitten sanoo niistä?
Todella voimaantuneelta ja henkisesti kypsältä toiminnalta kuulostaa. Not.
Oli julkaissut myös kehuvia arvosteluita tai joka päivähän niitä on tullut jakoon tietysti. Jotain oli kommentoinut jonkun huonompaa arvioo ja jakanut nimen kanssa mistä ei ollut samaa mieltä :D
Oon tässä oottanu millon jakaa mun kahden tähden arvostelun nimeni kera, sitten saattaisin jo laittaa kommenttia. On siinä kirjailija. Hirvee tarve olla oikeassa ja päteä.
Odotellaan, sitten saa kyllä äänikirjapalvelu palautetta
Einarilla kesti 43-vuotta huomata, että on olemassa hyvää seksiä, ja huonoa seksiä. Todella outo tyyppi, onko edes oikea nainen. 😆
Vierailija kirjoitti:
Oli julkaissut myös kehuvia arvosteluita tai joka päivähän niitä on tullut jakoon tietysti. Jotain oli kommentoinut jonkun huonompaa arvioo ja jakanut nimen kanssa mistä ei ollut samaa mieltä :D
Tuommoinen validaation hakeminen herättää kyllä ajatuksen, että ehkä tässä on kyse henkilökohtaisesta kriisistä eikä voimaantumisesta?
Ja jos teos kerta on täysin fiktiivinen eikä kerro Inarin omasta elämästä, niin miksi ottaa itseensä fiktiiviseen hahmoon ja teokseen kohdistuva krittiikki?
Eiköhän kaikki kirjailijat saa huonojakin arvosteluita. Harva vaan taitaa ottaa tuollaisia kierroksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä häpeäisin silmät päästäni jos oma äitini alkaisi avautumaan seksistä netissä. Sodankylän kokoisessa paikassakin ihan kaikki varmasti tietävät tuon Inarin ja hänen lapsensa.
Äidiksi tultuaan nainen ei saa enää harrastaa seksiä tai puhua siitä?
Rajansa se on revittelylläkin, Inari.
Onko? Piditkö saman saarnan "voi sitä naimisen loisketta"-Riitta Uosukaiselle?
Riitta Uosukainen ei pannut koko kylää vaan omaa aviomiestään.
t. eri
Ja lukijamäärien hehkutus jatkuu
Jännä taas jonkun tubettajan yleistää näitä omakohtaisia ongelmia. Mikä ihmeen seksihäpeä Suomessa vuonna 2025?? :D Ilmeisesti Inarilla itsellään ollut jotain tabuja sängyssä ja nyt kirjoittaa opaskirjan muille. Voi hyvänen aika taas. Taas keksitty pyörä uudestaan.
Espanjalaiset miehet on rankattu vuosi toisensa jälkeen maailman parhaimmiksi rakastajiksi. Ottavat naiset huomioon kaikessa ja ovat hyvin seksuaalisia miehiä. Epäilen, että tässä suhteessa ongelma on ollut Inarin päässä. No, Estebanille löytynee ottajansa myös Lapissa, toivon ainakin.
N46 naimisissa espanjalaisen kanssa jo 20v