Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset vuodepotilaat käytökseltään tökeröjä ja vastenmielisiä

Vierailija
28.08.2025 |

Sairaalassa ollessani satuin saamaan sellaisen osaston lepoa ja hoivaa varten joka oli täynnä täydellisiä kusipäitä, eli potilaat riitelivät keskenään ja huutelivat hävyttömyyksiä. On täm jumalauta perkeleellinen maa, sitten kaiken kukkuraksi oli vielä hoitajatkin ylimielisiä ja nakkelivat niskojaan. Onko enää  paikkaa missä saa olla sairaana rauhassa ja laadukkaassa hoivassa ?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile yksityistä sairaalaa jos rahasi riittävät.

Vierailija
2/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaitsiko sairaala Porissa tai Loimaalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä ja rahat riittää myös !

Vierailija
4/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olin heräämässä yksityissairaalassa leikkauksen jälkeen omassa privahuoneessa, joka oli kivasti sisustettu ja isolla TV:llä varustettu. 

Vierailija
5/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelijät pitäisi siirtää eri huoneisiin, yhtä hyvät huoneet. On varmaan tullut riita jostain tai vaikeaa. Miksi kaikki ihmiset samassa huoneessa ahtaasti ja esillä. Ehkä toinen teki tai sanoi jotain josta tuli riita. Ja hoitsujen pitäisi tehdä se huonejärjestely uudelleen. Myös taata rauha ihmisille. Miksi yksityisiä huoneita ei ole juuri.

Vierailija
6/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene venäjälle, siellä on kaikki hyvin.

Vierailija
7/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvossa.

ap.

Vierailija
8/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu taas.  Kaikki, ihan kaikki on.  Minä, siis minä itse olen vaan täydellinen.

Vierailija
9/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitelijät pitäisi siirtää eri huoneisiin, yhtä hyvät huoneet. On varmaan tullut riita jostain tai vaikeaa. Miksi kaikki ihmiset samassa huoneessa ahtaasti ja esillä. Ehkä toinen teki tai sanoi jotain josta tuli riita. Ja hoitsujen pitäisi tehdä se huonejärjestely uudelleen. Myös taata rauha ihmisille. Miksi yksityisiä huoneita ei ole juuri.

Oli kyllä karmea tilanne, ei voi muuta todeta. Mitäs hoitajat siihen, paskat ne mitään välitti, kun eivät voi varmaan tehdä juurikaan mitään kuin kuunnella valittamista. Tuollaiset perkeleen rähisijät ja huutelijat saisi laittaa vaikka siivouskomeroon tai käytävälle, eivät kuulu normaalisti kipuilevien ja sairaiden joukkoon. Mitään rotia ja järjestystä ei näköjään enää vuodeosastoillakaan ole, laitetaan sekalainen seurakunta yhteen ja lepoa, rauhaa ja kipujaan kärsivät kärsivät sitten vielä näistä helvetin hulluista.

Vierailija
10/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu taas.  Kaikki, ihan kaikki on.  Minä, siis minä itse olen vaan täydellinen.

Mistä päättelit, että olet täydellinen, kuka niin sanoi ?

Vierailija
11/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olin heräämässä yksityissairaalassa leikkauksen jälkeen omassa privahuoneessa, joka oli kivasti sisustettu ja isolla TV:llä varustettu. 

Ihan olin julkisella  hussissa  omassa huoneessa ja telkkari. Leikattiin kallon sisäinen kasvain  (hyvälaatuinen). Ei ole juurikaan muuta kokemusta,  mutta minulla ainakin näin. 

Vierailija
12/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä karmea tilanne, ei voi muuta todeta. Mitäs hoitajat siihen, paskat ne mitään välitti, kun eivät voi varmaan tehdä juurikaan mitään kuin kuunnella valittamista. Tuollaiset perkeleen rähisijät ja huutelijat saisi laittaa vaikka siivouskomeroon tai käytävälle, eivät kuulu normaalisti kipuilevien ja sairaiden joukkoon. Mitään rotia ja järjestystä ei näköjään enää vuodeosastoillakaan ole, laitetaan sekalainen seurakunta yhteen ja lepoa, rauhaa ja kipujaan kärsivät kärsivät sitten vielä näistä helvetin hulluista.

<

No tottakai se on hoitajien tehtävä järjestellä asioita tai heidän pomo, heti. Vai vartija, vaiko poliisi. Kuka muu sen siellä tekisi, potilaat itsekö. Turha kai syyttää kumpaakin, jos toinen on syynä, mutta melu on kummankin aiheuttamaa tavallaan joka ei hyvä. Se on silti täysin väärä paikka huudolle, on potilaita jotka eivät kestä huutoa ollenkaan, tila voi olla niin huono. Tila voi heikentyä jos on riitaisa ilmapiiri. Ihmisiä on samassa tilassa liikaa, pitäisi olla yksityisiä huoneita. Ei se toinen riitapukari kai jaksanut sitä toista.

Vierailija
13/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisillä on kipuja siellä paljonkin, miksi niitä ei hoideta kunnolla?

Vierailija
14/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisillä on kipuja siellä paljonkin, miksi niitä ei hoideta kunnolla?

Olemme liukuhihnalla myös sairaalassa, aika sama kuin laittaisi pussin perunoita K-marketin hihnalle, siihen kassaneiti laittaa kyltin, sitten siihen jo seuraava lappaa tavaroitaan ja hihna pyörii pyörimistään. Sama huomenna, ylihuomenna ja ensi viikolla ja ensi vuonna!

Vierailija
15/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien vikaa kaikki. Varmaankin hoitajat provosoineet ja nauttivat tilanteesta.

Vierailija
16/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli vuodeosastolla jonkin aikaa. Viereisessä punkassa oli rouva, joka passootti itseään koko ajan meillä lapsilla, jotka kävimme äitiämme katsomassa.

Hän hirveästi valitti, kun hänellä itsellään ei ollut lapsia ketkä kävisivät katsomassa. Hän oli mustasukkainen ja kateellinen, kun äidilläni oli paljon lapsia ja lapsenlapsia, jotka vierastunnilla kävi äitiäni tervehtimässä.

Eli syyllisti meitä kohentamaan tyynyään, vaihtamaan tv kanavaa ja taas tyyny oli huonosti ja miksi Emmerdale ei jo ala. Onko varmasti oikealla kanavalla? Sanoin, etten tiedä, kun en sarjaa seuraa, jne, mitä vain suinkin keksi häiritäkseen äitini vieraita. Lopulta en enää ollut kuulevinaankaan hänen mäkätystään, koska olinhan tullut seurustelemaan äitini kanssa, enkä tuntemattoman naisen hoitajaksi!

Oikeat hoitajatkaan eivät välittäneet hänen huomiohakuisuudestaan. Eivät kuulemma saapuneet, vaikka hän soitti kelloa. No miksiköhän. 😆

Vierailija
17/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin osastolla kesäkuussa. Huone toveri pyrki haastamaan jatkuvasti, soitteli kelloa useasti tunnissa ja ajoittain vain testatakseen tuleeko joku. Olisi itse pystynyt hakemaan juotavansa, parantamaan peittonsa asentoa. Kiusaa pyrki tekemään kaikille. Yksinäisyyttä valitteli, eikä häntä kukaan käynyt kyllä tapaamassakaan. Miksiköhän.

Hoitajat pysyivät rauhallisina, selittivät kaiken rouvalle mutta ei.

Rouva vaihtoi huonetta ainakin kahdesti sen aikana mitä minä osastolla olin, mutta toiset eivät vain osaa olla.

Vierailija
18/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä todistus riivauksesta mikä niin hoitajilla kuin potilaillakin post pedonmerkki a.k.a CV - injektio. Se on nimittäin varma että kaikilla hoitajilla se on, muuten eivät olisi lasareetissa töissä. Muutenkin lasareetit=killing fields, nazzimeininki.

Vierailija
19/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä todistus riivauksesta mikä niin hoitajilla kuin potilaillakin post pedonmerkki a.k.a CV - injektio. Se on nimittäin varma että kaikilla hoitajilla se on, muuten eivät olisi lasareetissa töissä. Muutenkin lasareetit=killing fields, nazzimeininki.

Ja sama koskee myös erittäin tod näk valittavaa ja samalla kuitenkin sadattelevaa aloittajaa.. Jos ei, nyt olisi viimeinen aika katumukseen ja kääntymiseen. https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/posts

Surullisessa tilassa on nyt tämä pakanamaa, koska eivät ottaneet vastaan Elävää Jumalaa ja yli 80% kumarsi petoa ja otti geenimanipuloivan Ai -injektion. https://bibledecode.substack.com/p/ai-assimilation-visualization-interv…

Vierailija
20/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän